Dag lieve meiden!!
Ja hallo, ik kan het niet meer bijhouden zo hoor!! Kan aan mij liggen, maar hoe gezellig ik deze drukte ook vind....vindt het dus wel erg lastig om bij te houden wie nou precies wanneer z'n ei, klusweek, hoeveelste ronde, kwaaltjes, NOD etc etc heeft.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd, das waar, maar voor mij dus ook, hoe meer zielen hoe meer verwarring! hahaha!!
Heb gisteren ff een dagje forum geskipt. Was er eventjes klaar mee. NEE, niet met jullie, maar met het er bezig mee zijn zeg maar, snappie?!
Maar goed, ik ben weer terug van weggeweest en ik ga hier niet meer weg tenzij ik net zoveel glitters kan strooien als Tientje!
WAUW, gefeliciteerd Tientje!
Was dit jouw 1e ronde voor jullie 1e kindje?!?!
Ik heb vanmorgen om een eind te maken aan alle verwarring nog een laatste test gedaan en ook deze was negatief.
Dus ik ga nu vol voor de 2e ronde. Ben ook weer wat positiever gestemd.
Al moet ik toegeven ook werkelijk niet te snappen waarom het niet gelukt is.
Heb notabene ovulatietesten gebruikt, dus precies op het goede moment geklust.
Wel ja, mother nature bepaalt wanneer het voor ons het juiste moment is denk ik?!
Dit forum is echt een uitkomst, heerlijk!
Voel wel een beginnende nieuwsgierigheid naar jullie allemaal.
Je deelt hier toch maar mooi al je lief en leed en dat met eigenlijk wildvreemden, apart hoor, maar....maar wat fijn!!! Thanks girls!!
Heb ff 't lijstje NOD's aangepast, want m'n NOD is 1 dag later volgens mijn berekeningen.
Judith is de eerstvolgende, spannend hoor! Je houdt ons wel op de hoogte he?!
Nou meiden, een fijne avond maar weer en voor de ei-springende-dames.....klus ze!!!
liefs, prinses
NOD's !!
Judith 28-01 2e ronde 1e kindje
beeldmuis 30-01 1e ronde 2e kindje
Ingrid03 02-02 1e?ronde 1e?kindje
Rossia 02-02 3e ronde 1e?kindje
Prinses 12-02 2e ronde 1e kindje
Monatoetje 16-02 3e ronde 1e kindje
Suus 17-02 2e ronde 1e kindje
Go 18-02 2e ronde 2e kindje
Madootje 18-02 2e ronde 1e kindje