eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

Jeee, Melanie, dat is inderdaad veels te vaak. Wist het eerst ook niet, maar diverse mensen en ook diverse zwangerschapsboeken zeggen dat om de dag goed is. Inderdaad om het kwaliteit van het zaad.

Hallo Rossia,

Thanks voor je reactie wist ik idd niet dus zal er nu meer op letten
zal wel moeilijk worden

xxx melanie

Ik heb mezelf er ook bijgezet, nog ff helemaal geen zin in klussen, maar hoeft ook nog niet. Zal wel weer komen

NOD's !!

Judith                  28-01      2e ronde       1e kindje

beeldmuis     30-01       1e ronde        2e kindje

Ingrid03             02-02      1e?ronde       1e?kindje

Rossia                02-02     3e ronde       1e?kindje

Prinses             11-02       2e ronde       1e kindje

Monatoetje   16-02     3e ronde         1e kindje

Suus                     17-02       2e ronde        1e kindje

Go                            18-02      2e ronde          2e kindje

Madootje       18-02     2e ronde         1e kindje

NOD's   wat is dat ?
lijst waar iedereen op staat om aan te tellen?zoja zet mij er ook maar bij dan
hihi

groetjes,
melanie

Hey hallo dames,

Zo ik was twee dagen even niet geweest!! Ik moest gewoon vanmiddag mijn hele pauze lezen en vanmiddag is er al weer een hoop geklest.
Echt leuk nu ben ik even de eerste met mijn NOD ( niet ongesteld dag)
moest ik ook even vragen hoor!!
Ben gelukkig fulltime aan het werk en er dus niet de hele dag mee bezig, ik heb wel het gevoel dat mijn buik een beetje trekt, dat er spanning op staat en verder eigenlijk nergens last van dus voor mijn gevoel ga ik nog wel weer een ronde mee!
Ik ga dinsdag testen meestal  krijg ik 's maandagsavonds last van de ongi, krampen ect en dan komt het ook gelijk door. Dinsdag is ook de sterfdag van mijn oma en dus vond ik het wel een mooie dag om te testen.
Ik heb  nu even geen lijstje bij gehouden met wat jullie allemaal schreven, maar Tientje GEFELICITEERD
de andere meiden succes allemaal weer met klussen en de nieuwe meiden ook welkom bij deze stresskippen!!

Groetjes Judith

Oh ja ik ben trouwens 27 en mijn man is 34.

En over dat lang pil gebruik.
Mijn broer zijn vrouw is 9 jaar ouder dan hij en zij was al 36 toen ze hun eerste poging deden de huisarts had hun verteld dat ze wel een jaar bezig zouden zijn omdat zij zolang de pil had gebruikt, maar het was in 1 keer raak, dus ik denk dat het niet veel uit maakt hij heeft nu trouwens 2 prachtige dochters.

X Judith

Dag lieve meiden!!

Ja hallo, ik kan het niet meer bijhouden zo hoor!! Kan aan mij liggen, maar hoe gezellig ik deze drukte ook vind....vindt het dus wel erg lastig om bij te houden wie nou precies wanneer z'n ei, klusweek, hoeveelste ronde, kwaaltjes, NOD  etc etc heeft.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd, das waar, maar voor mij dus ook, hoe meer zielen hoe meer verwarring! hahaha!!

Heb gisteren ff een dagje forum geskipt. Was er eventjes klaar mee. NEE, niet met jullie, maar met het er bezig mee zijn zeg maar, snappie?!
Maar goed, ik ben weer terug van weggeweest en ik ga hier niet meer weg tenzij ik net zoveel glitters kan strooien als Tientje!
WAUW, gefeliciteerd Tientje!
Was dit jouw 1e ronde voor jullie 1e kindje?!?!

Ik heb vanmorgen om een eind te maken aan alle verwarring nog een laatste test gedaan en ook deze was negatief.
Dus ik ga nu vol voor de 2e ronde. Ben ook weer wat positiever gestemd.
Al moet ik toegeven ook werkelijk niet te snappen waarom het niet gelukt is.
Heb notabene ovulatietesten gebruikt, dus precies op het goede moment geklust.
Wel ja, mother nature bepaalt wanneer het voor ons het juiste moment is denk ik?!

Dit forum is echt een uitkomst, heerlijk!
Voel wel  een beginnende  nieuwsgierigheid naar jullie allemaal.
Je deelt hier toch maar mooi al je lief en leed en dat met eigenlijk wildvreemden, apart hoor, maar....maar wat fijn!!! Thanks girls!!

Heb ff 't lijstje NOD's aangepast, want m'n NOD is 1 dag later volgens mijn berekeningen.
Judith is de eerstvolgende, spannend hoor! Je houdt ons wel op de hoogte he?!

Nou meiden, een fijne avond maar weer en voor de ei-springende-dames.....klus ze!!!

liefs, prinses

NOD's !!

Judith                  28-01      2e ronde       1e kindje

beeldmuis     30-01       1e ronde        2e kindje

Ingrid03             02-02      1e?ronde       1e?kindje

Rossia                02-02     3e ronde       1e?kindje

Prinses             12-02       2e ronde       1e kindje

Monatoetje   16-02     3e ronde         1e kindje

Suus                     17-02       2e ronde        1e kindje

Go                            18-02      2e ronde          2e kindje

Madootje       18-02     2e ronde         1e kindje

Hoi dames,

ik ben (weer) nieuw op de site. (zie mijn nieuwe berichtje).  Ik hoop dat jullie het leuk vinden als ik mee klets.
Ik ben nu in de eerste ronde voor een derde kindje. 4 jaar geleden was ik hier ook al toen bezig zwanger te worden van ons eerste kindje. Inmiddels hebben we twee super leuke jongetjes.
Wat raak je er snel uit zeg, weet nu al niet meer precies hoe je de datum moet berekenen voor je eisprong en NOD. Had toen zo'n leuke banner ervoor. Weten jullie op welke site je dit kunt berekenen enzo?

Hoera! al 1 wanger! Gefeliciteerd en geniet ervan. En voor de rest: veel geluk en ook plezier met zwanger worden.

groetjes diedoes

Terug
Bovenaan