eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

Hoi hoi....

Nou er is een dagje overheen gegaan, maar ik kan het nog niet geloven...ik ben ook nog steeds bang dat het niet zo is haha maar heb 3 testen gedaan en waren allemaal gigantisch positief haha. 4 februari moet ik naar de verloskundige toe...ik heb echt geen flauw idee van wat er allemaal komen gaat. Dit is de eerste ronde voor het eerste kindje echt ongelofelijk....wel lullig..ik ben er als een van de laatsten bij gekomen op dit forum en nu al zwanger...haha nou ik hoop echt dat het ook heel snel voor jullie gaat gebeuren...

liefs tien

@ Tien , ik wilde even zeggen dat het je gegund is hoor geniet ervan!!!!

quote: Judith1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-01-2008 21:59:10'));

@ Tien , ik wilde even zeggen dat het je gegund is hoor geniet ervan!!!!

Ik was even aan het proberen een banner erop te zetten, maar dat lukt niet.
Ik heb ereen gemaakt op zwangerschapspagina.nl
Daar hebben ze niet zo'n leuk forum, maar weer wat andere weetjes!!

Goedemorgen!

@ Prinses, het is ook enorm moeilijk om alles bij te houden en mee te schrijven. Heb er ook last van dat hoe meer er bij komen, maar ook hoe meer zielen, hoe meer vreugd en we lekker met zijn allen van alles kunnen delen. Ben blij dat je er weer volop bij bent en we gaan met z'n allen voor de glitters!!!

@Judith, spannende tijd! Duim voor je hoor!

@ Tientje, want kan je al snel bij de VK terecht! Leuk Dacht dat het pas na 10 weken een eerste gesrpek is....

Ik heb zelf weer een  nieuw kwaaltje die ik met jullie wil delen. Gisteren viel ik van het ene op het andere moment bijna om. Kon mijn evenwicht gewoon niet meer bewaren. Ben op bed gaan liggen en toen zakte het wat, maar toen ik ging plassen, liep ik naar de wc alsof ik ontzettend lazerus was.... Heel vreemd, daarna zakte het weg en kwam er hoofdpijn voor in de plaats. Heeft iemand deze ervaring als ontpilling bestempeld??

Hoi hoi

Ja ik kan 4 februari al terecht...volgens de berekening van de verloskundigenpraktijk zou ik al zeven weken en 2 dagen zwanger zijn nu...ik kan het me zelf eigenlijk niet voorstellen...maar dat zei ze...En het leuke is ik kan bij de verloskundige terecht die mijn moeder ook heeft gehad bij mijn geboorte...en het is een nichtje van mijn vader hihi...
grappig he...

Maar goed..ik zal jullie op de hoogte houden..als jullie dat willen

liefs tien

@ Rossia ik heb deze kwaal wel gehad maar dat was niet door het ontpillen. het is alweer een half jaar geleden, maar deze klachten had ik toen ik een ontsteking op mijn evenwichtsorgaan had...heel vervelend. Eventjes in de gaten houden

quote: Tientje84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-01-2008 10:08:46'));

@ Rossia ik heb deze kwaal wel gehad maar dat was niet door het ontpillen. het is alweer een half jaar geleden, maar deze klachten had ik toen ik een ontsteking op mijn evenwichtsorgaan had...heel vervelend. Eventjes in de gaten houden

Geliciteerd met je zwangerschap.
Vandaag is het de 14 dag dus moet mijn eisprong moet ik vandaag krijgen heb wel last van pijn in mijn onderbuik. hopen dat het de eerste keer gelijk raak is

Terug
Bovenaan