Hallo allemaal!
Nog 1 dagje en dan hebben we 't weer!! Weekend!!!
@Tientje, vroeg me nog af hoe lang jij eigenlijk aan de pil bent geweest?! Gewoon ff nieuwsgierigheid aangezien ik zelf 15 jr de pil heb geslikt en graag wil weten of dit de oorzaak kan zijn waarom het bij ons niet meteen is gelukt?! Heb je het al aan iedereen verteld dat je zwanger bent? En hoe heb je het verteld?
@Monatoetje, ja dit is pas stress dit forum. Ik kan het ook niet meer bijbenen hoor! Dacht even dat 't m'n leeftijd was, maar met m'n 32 lentes jong mag dat toch nog niet de reden zijn. Uiteraard hoe meer zielen hoe meer vreugd. Vind het ook onwijs gezellig en leuk om iedereen z'n kwaaltjes en vragen te lezen. Maar.....neem me niet kwalijk dat ik niet aan iedereen persoonlijk een berichtje kan sturen!
@Suus, hoe is het met jou?! Ga je nou wel ovulatietesten gebruiken deze maand? Ik ben vanmorgen weer begonnen. Verwacht m'n ei volgende week ergens tussen dinsdag en zaterdag te hebben, maar ik ben er liever te vroeg bij, dan ook maar 1 dag te laat. De vorige keer had ik m'n ei ook 4 dagen later dan volgens alle berekeningen.
Dus dit keer kan die maar zo te vroeg zijn. Stom ei!!
Moest net wel lachen, zat wat te lezen bij de diverse topics. Lees ik over dat je precies 14 dgn na je ovulatie je NOD zou moeten hebben. Je reageerde met "ik ken iemand die haar NOD al na 9 dgn had na d'r ovulatie". Mag ik ervan uitgaan dat ik dit uitzonderlijke geval ben?! Hahaha! Fijn hoor!
Heb me trouwens moedig voorgenomen om de volgende keer echt pas op de dag van NOD voor het eerst te testen! Geen idee of ik het ook echt vol ga houden tot dan, maar deze maand was gekkenwerk. Kost me ook een godsvermogen op deze manier trouwens.
Oh ja, Suus, ik las dat jullie aan het wachten zijn op een nieuwbouwhuis?! Leuk joh, wij wonen nu sinds bijna 2 jr in ons huis. Is een hele leuke spannende periode vond ik.
En nog een vraagje voor iedereen! Weten jullie al hoeveel dagen je gaat werken als jullie eenmaal een kindje hebben?! Ik heb een eigen praktijk en denk erover om 4 dagen te gaan werken (werk nu 4,5 dag). Eerlijkheidshalve wil ik eigenlijk liever 3 dagen gaan werken, maar m'n vriend vind het onzin. Hij zegt het al een luxe te vinden dat ik dan 3 dagen vrij heb per week en wil liever niet al te veel hoeven veranderen in z'n levensstijl qua inkomsten. Weet niet zo goed wat ik hiermee moet. Ik heb het gevoel dat ik 4 dagen te veel vind om van huis en kindje weg te zijn, maar misschien moet ik het maar afwachten totdat ik zwanger ben en dan de discussie nog eens aangaan.
Nou meiden, fijne avond en tot gauw weer!
Liefs, prinses