eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

hallo iedereen !

Ik heb ook last van duizeligheid en hoofdpijn Ik heb bijna mijn nod dus ik weet snel genoeg of het komt van ontpillen of zwangerschap. het stat wel in de lijsten als zwangerschapskwaaltje dus wie weet.

Ik heb vanacht onztettend beroerd geslapen kon maar niet in slaap komen en was behoorlijk misselijk ik ben er ook nog uit geweest om naar de wc te gaan terwijl ik anders nooit s'nachts er uit moet dus wie weet.

Ik word hier zo langzamerhand gillend gek van al die kwaaltjes maar ik heb nou eenmaal afgesproken dat ik niet eerder dan zaterdag zou testen dus moet nog ff verder stressen
We zullen het zien !

Veel liefs Marije

Even de nod's uppen, want hij was alweer behoorlijk gezakt door het geklets:

NOD's !!

Judith                  28-01      2e ronde       1e kindje

beeldmuis     30-01       1e ronde        2e kindje

Ingrid03             02-02      1e?ronde       1e?kindje

Rossia                02-02     3e ronde       1ekindje

Prinses             12-02       2e ronde       1e kindje

Monatoetje   16-02     3e ronde         1e kindje

Suus                     17-02       2e ronde        1e kindje

Go                            18-02      2e ronde          2e kindje

Madootje       18-02     2e ronde         1e kindje

Jeetje beeldmuis, spannend allemaal zeg! Voor je het weet is het zaterdag. Kijk je uit dat je niet te vroeg test, kan zo'n teleurstelling zijn als hij negatief geeft, omdat je niet genoeg hormonen hebt.... Maarrrr, zodra je hem gedaan hebt, wel even meldplicht. Want we zijn harststikke nieuwschierig.

Judith ook nog maar 4 dagen.

Ik vind het wachten echt zo verschrikkelijk! Was het al maar vast 3 februari, dan weet je tenminste waar je aan toe bent! Maar goed, de dagen gaan snel en het weekend staat alweer voor de deur.

Evenwicht is weer dik in orde vandaag! Was dus gisteravond gewoon een beetje raar. Had ook nog gegoogled, maar kon nergens vinden dat mensen rond de innesteling daar last van hadden.

NOD's !!

Judith                  28-01      2e ronde       1e kindje

beeldmuis     30-01       1e ronde        2e kindje

Ingrid03             02-02      1e?ronde       1e?kindje

Rossia                02-02     3e ronde       1ekindje

Prinses             12-02       2e ronde       1e kindje

Monatoetje   16-02     3e ronde         1e kindje

Suus                     17-02       2e ronde        1e kindje

Go                            18-02      2e ronde          2e kindje

Madootje       18-02     2e ronde         1e kindje

Melanie               10-02   1e ronde          1e kindje

maar is het ook normaal dat je jeuk hebt in de onderbuik? heb k al de hele dag last van. ben de hele dag moe alleen snachts dan blijf ik maar draaien, ben ook een beetje opstandiger dan normaal. hoort dat allemaal bij de hormonen?

Sorry dames.. Ben lang niet aanwezig geweest maar zat even goed in een dip. Ze gaan bezuinigen etc bij ons in de vereniging en ik was ineeens niet meer zo zeker van  mijn  zaak en vond ineens alles eng en  dom waar ik mee bezig was..
Maar ja.. Heb er heerlijk over geklets met mijn mams en mijn man.. En die staat er voor de volle 100% achter..

We gaan ervoor.. En we zien dan wel verder. Alleen ga ik deze maand nog niet met ovulatietesten beginnen. We zien wel.. Wel slik ik de multivitaminen.. maar ja dat  is overal goed voor..

Tientje gefeliciteerd.. Geen idee wie je bent. Heb namelijk niet alles gelezen van de afgelopen dagen..
Het is inderdaad niet echt meer te overzien wat er gebeurt.. Maar ja..

suus en princes bij jullie alles nog onder controle.. De rode duivels allemaal weer weg en gauw weer aan de slag.. Mijn ei is rond volgend weekend.. Dus gaan dan weer goed aan de slag.. Denk volgende week maar eens een goed ritme vinden. Om de dag.. inderdaad..Kan aan mij liggen.. Maar 2 a 3 keer per dag red ik echt niet.. En mijn man al helemaal niet..   Onze agenda laat dat niet toe..
Wil het wel gezellig houden..

hee tot gauw allemaal.. en ik hoop dit forum bij te kunnen houden..
Liefs mij

Hallo allemaal!

Nog 1 dagje en dan hebben we 't weer!! Weekend!!!

@Tientje, vroeg me nog af  hoe lang jij eigenlijk aan de pil bent geweest?! Gewoon ff nieuwsgierigheid aangezien ik zelf 15 jr de pil heb geslikt en graag wil weten of dit de oorzaak kan zijn waarom het bij ons niet meteen is gelukt?! Heb je het al aan iedereen verteld dat je zwanger bent? En hoe heb je het verteld?

@Monatoetje, ja dit is pas stress dit forum. Ik kan het ook niet meer bijbenen hoor! Dacht even dat 't m'n leeftijd was, maar met m'n 32 lentes jong mag dat toch nog niet de reden zijn. Uiteraard hoe meer zielen hoe meer vreugd. Vind het ook onwijs gezellig en leuk om iedereen z'n kwaaltjes en vragen te lezen. Maar.....neem me niet kwalijk dat ik niet aan iedereen persoonlijk een berichtje kan sturen!

@Suus, hoe is het met jou?! Ga je nou wel ovulatietesten gebruiken deze maand? Ik ben vanmorgen weer begonnen. Verwacht m'n ei volgende week ergens tussen dinsdag en zaterdag te hebben, maar ik ben er liever te vroeg bij, dan ook maar 1 dag te laat. De vorige keer had ik m'n ei ook 4 dagen later dan volgens alle berekeningen.
Dus dit keer kan die maar zo te vroeg zijn. Stom ei!!
Moest net wel lachen, zat wat te lezen bij de diverse topics. Lees ik over dat je precies 14 dgn na je ovulatie je NOD zou moeten hebben. Je reageerde met "ik ken iemand die  haar NOD al na 9 dgn had na d'r ovulatie". Mag ik ervan uitgaan dat ik dit uitzonderlijke geval ben?! Hahaha! Fijn hoor!    

Heb me trouwens moedig voorgenomen om de volgende keer echt pas op de dag van NOD voor het eerst te testen! Geen idee of ik het ook echt vol ga houden tot dan, maar deze maand was gekkenwerk. Kost me ook een godsvermogen op deze manier trouwens.

Oh ja, Suus, ik las dat jullie aan het wachten zijn op een nieuwbouwhuis?! Leuk joh, wij wonen nu sinds bijna 2 jr in ons huis. Is een hele leuke spannende periode vond ik.

En nog een vraagje voor iedereen! Weten jullie al hoeveel dagen je gaat werken als jullie eenmaal een kindje hebben?! Ik heb een eigen praktijk en denk erover om 4 dagen te gaan werken (werk nu 4,5 dag). Eerlijkheidshalve wil ik eigenlijk liever 3 dagen gaan werken, maar m'n vriend vind het onzin. Hij zegt het al een luxe te vinden dat ik dan 3 dagen vrij heb per week en wil liever niet al te veel hoeven veranderen in z'n levensstijl qua inkomsten. Weet niet zo goed wat ik hiermee moet. Ik heb het gevoel dat ik 4 dagen te veel vind om van huis en kindje weg te zijn, maar misschien moet ik het maar afwachten totdat ik zwanger ben en dan de discussie nog eens aangaan.

Nou meiden, fijne avond en tot gauw weer!
Liefs, prinses

Hoi dames

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik ben negen jaar aan de pil geweest, maar volgens mij moet dat ook niet zoveel uitmaken hoor. Ik heb het gisteravond aan mijn ouders, schoonouders, oma  en zus verteld...We hadden bekers gekocht met 'voor de liefste oma' en ook een voor opa en die hadden we gegeven als cadeautje zonder er iets bij te zeggen. toen ze het uitpakten stonden ze wel versteld hihi maar ze waren allemaal heel blij...Tegen andere mensen zeg ik nog niets...dat doe ik pas later.

Ow ik ben van plan rond de 25 uur te gaan werken...ik wilde ook 32 uur blijven werken maar ik vind dat ook te veel om bij huis en mijn kindje weg te zijn...dan heb ik het gevoel denk ik dat ik te veel mis...

groetjes tientje

Hoi,

Ik hoop dat jullie het goed vinden als ik met jullie mee klets.

Zelf ben ik in december gestopt met de pil, nadat ik deze  ongeveer 10 jaar heb geslikt.    
Als ik het goed heb berekend dan heb ik aanstaande zaterdag mijn NOD.  Ik  wacht nog even met het  testen totdat ik zwanger ben.. uiteraard hoop  ik dat het gelijk raak is, maar ik ga er maar  vanuit dat het nog even duurt...  

Hoi princes,

Ik heb de pil ook bijna 11 jaar geslikt.
Verder ik werk nu fulltime 40 a 45 uur per week heb nu een paar weken rust ivb curces
van het werk. Maar als ik zwanger ben en de kleine er is wil ik partime gaan werken halve dagen denk ik wil ook samen met de kleine uurtjes gaan doorbrengen

PS:  heb gisteren de eisprong volgens mij helemaal niet gevoeld.kan
dat? heb alleen beetje buikpijn gehad hele dag en wat slijmverlies

verder meiden succes allemaal verder

Terug
Bovenaan