eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

Ik verheug me erop om straks 3 dagen te gaan werken!! JOEHOE!! Nu maar hopen dat mijn baas het ermee eens is....

Niet iedereen voelt zijn eisprong Melanie, dus dat kan heel goed. Zou me er geen zorgen over maken.

Zelf voel ik me niet zo top. Last van mijn darmen en misselijk. Het heerst heel erg bij ons, dus hoop niet dat ik een virusje meepak. Voor de rest is het nu wachten tot de nod... Drama toch eigenlijk dat wachten, maar daar hebben we het al eerder over gehad...  

jeetje ... poosje niet wezen kijken en er staan me daar een berichten op zeg!!
errug leuk! maar kan het idd zelf ook niet meer allemaal onthouden!

ben zelf ook al nieuwsgierig wie jullie zijn!!hihi..hoe iedereen eruit ziet enzo..

tientje?blijf je ons nog wel af en toe op de hoogte houden?en heb je al veel klachten of valt het allemaal mee.

hey princes!!in die andere topic had ik het idd over jouw!haha
die andere meid was er zo van overtuigd dat het precies 14 dgn is.
daar wou ik dus graag ff op reageren,dat dat helaas niet altijd zo werkt!

en wat dat werken betreft,ik ga ook 3 dgn werken.
en dan 1 dag creche,1dag schoonmoeder en mijn man is vrijdag middag zowiezo al vrij.das ook wel prettig.pfff verder best moeilijk eigenlijk.precies weet ik het nog niet.
in ieder geval geen 5 dgn creche.
helaas heb ik zelf geen moeder meer die ook kan oppassen..zal t verhaal ff vertellen
06-02-06 is mijn moeder op 44 jarige leefdtijd overleden na de slopende ziekte borstkanker. ze kreeg het op 42 jaar,na 3 operaties en chemo ging het weer goed!
nou iedereen blij, had ze een jaar later last van haar nek.was het dus verder uitgezaaid in de lymfeklieren....het zat overal!!nou dan stort je wereld echt in!!toen is het ook heel snel gegaan...dus het is nu alweer bijna 2 jaar geleden..ben in sept getouwd in haar trouwjurk.met hulp van een ontwerper hebben we er wat heel moois van gemaakt en de trouwdag was ook hel heftig en prachtig tegelijk!
zo....pfff   krijg het er weer ff moeilijk mee nu ik dit zo schrijf..
hebben jullie ook hyves?ik heb daar nl wel wat trouwfoto;s op staan..
maar stel dat een bekende mee leest...geloof ik bijna niet.hmmmm ...doen of niet doen...maar ja mensen die dit verhaal lezen,weten ook gelijk dan wie ik ben..
dus voor de hyvers zoek maar op matthijssen-koert uit beilen.
kunnen jullie ff loeren!!!hihihih...

oja,, wij hebben besloten om deze maand nog geen ovutesten te gebruiken.
wij gaan gewoon flink aan de klus!!!haha
heb nu ook al een beetje het gevoel dat ik minder gestrest ben dan de laatste weken..
hopen dat dat zo blijft!!haha denk van niet he?
maar mijn ongesteld is nu voorbij!!!yeahhhhhhhhhhhhhhhhhh netjes 4 dgn.

nou meiden ben vast weer veel vergeten,zal vanavond nog ff alles rustig doorlezen...

heel veel liefs suus

Lieve Suus!!
Hier een hele dikke virtuele knuffel van mij voor jou!
Wat heftig, maar wel heel mooi zoals je over je bruiloft verteld!

quote: suus1403 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-01-2008 13:45:32'));

jeetje ... poosje niet wezen kijken en er staan me daar een berichten op zeg!!
errug leuk! maar kan het idd zelf ook niet meer allemaal onthouden!

ben zelf ook al nieuwsgierig wie jullie zijn!!hihi..hoe iedereen eruit ziet enzo..

tientje?blijf je ons nog wel af en toe op de hoogte houden?en heb je al veel klachten of valt het allemaal mee.

hey princes!!in die andere topic had ik het idd over jouw!haha
die andere meid was er zo van overtuigd dat het precies 14 dgn is.
daar wou ik dus graag ff op reageren,dat dat helaas niet altijd zo werkt!

en wat dat werken betreft,ik ga ook 3 dgn werken.
en dan 1 dag creche,1dag schoonmoeder en mijn man is vrijdag middag zowiezo al vrij.das ook wel prettig.pfff verder best moeilijk eigenlijk.precies weet ik het nog niet.
in ieder geval geen 5 dgn creche.
helaas heb ik zelf geen moeder meer die ook kan oppassen..zal t verhaal ff vertellen
06-02-06 is mijn moeder op 44 jarige leefdtijd overleden na de slopende ziekte borstkanker. ze kreeg het op 42 jaar,na 3 operaties en chemo ging het weer goed!
nou iedereen blij, had ze een jaar later last van haar nek.was het dus verder uitgezaaid in de lymfeklieren....het zat overal!!nou dan stort je wereld echt in!!toen is het ook heel snel gegaan...dus het is nu alweer bijna 2 jaar geleden..ben in sept getouwd in haar trouwjurk.met hulp van een ontwerper hebben we er wat heel moois van gemaakt en de trouwdag was ook hel heftig en prachtig tegelijk!
zo....pfff   krijg het er weer ff moeilijk mee nu ik dit zo schrijf..
hebben jullie ook hyves?ik heb daar nl wel wat trouwfoto;s op staan..
maar stel dat een bekende mee leest...geloof ik bijna niet.hmmmm ...doen of niet doen...maar ja mensen die dit verhaal lezen,weten ook gelijk dan wie ik ben..
dus voor de hyvers zoek maar op matthijssen-koert uit beilen.
kunnen jullie ff loeren!!!hihihih...

oja,, wij hebben besloten om deze maand nog geen ovutesten te gebruiken.
wij gaan gewoon flink aan de klus!!!haha
heb nu ook al een beetje het gevoel dat ik minder gestrest ben dan de laatste weken..
hopen dat dat zo blijft!!haha denk van niet he?
maar mijn ongesteld is nu voorbij!!!yeahhhhhhhhhhhhhhhhhh netjes 4 dgn.

nou meiden ben vast weer veel vergeten,zal vanavond nog ff alles rustig doorlezen...

heel veel liefs suus

suus je bent echt volgens mij wel een sterke meid als ik het zo mag horen he
heb je al veel meegemaakt

mijn hyves is melanie12

xxx melanie

Hoi suus,

Mijn moeder is vorig jaar overleden aan kanker. Ik heb het er nog erg moeilijk mee. Ook omdat zij een soort superoma was voor de kinderen van m'n zus en broer... Ze wilde ook graag dat ik zwanger werd, maar daar was ik toen nog niet aan toe. Nu wel en dat geeft soms wel een vreemd gevoel.
Anyway, fijn he als de ongesteldheid weer achter de rug is! Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Groetjes, Madootje

hallo!
mijn naam is esmeralda, mama van floortje en jibbe en zeer verlangend naar een derde kindje.
net weer ongesteld geworden, op naar begin februari voor mijn ei!

De vorige twee zwangerschappen, waren in ronde 1 ontstaan, en zijn beide gezond en na 40 weken zwangerschap  met de keizersnede geboren, nu duurt zwanger worden al wat langer en dit maakt me zeer onrustig, misschien heb ik wel teveel littekenweefsel om nog in te kunnen nestelen?

Spanning hier in huis is hoog!
Hoop voor iedereen dat 2008 vruchtbaar zal zijn, met allemaal prachtige babies als eindresultaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

es

hey allemaal!

thanks voor de virtuele knuffels!!!! hihi..heel lief!!!
leuk he? hyves/
heb je krabbel ff gewist prinses..gaan ze allemaal vragen stellen...haha hoe ga ik dat dan uitleggen he? maar lief dat je krabbelde!
ga zo ff jouw site bekijken!

nou moet eten!! doeiii
xxx suus

@madootje

ik heb het er ook nog steeds erg moeilijk mee...zal ons hele leven wel zo blijven..\
heb het idee dat het alleen maar erger word.
zoals dit soort dingen wil je toch graag met je moeder delen he?
als we zwanger zijn zal het ook nog wel moeilijk worden.want ik zou zo niet weten aan wie ik dingen moet vragen!!!ja mijn schoonmoeder,schat van en mens hoor..maar toch is dat zoooooooooooooooo anders...nou ja..eerst maar es zwanger worden!!

xxxx

Terug
Bovenaan