eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

hoi hoi..

zo wat een verhaal suus. is zeker wat en het zal vast moeilijk zijn. Wij hebben ook heel wat meegemaakt. NIet van heel dichtbij, maar het heeft ons wel aan het denken gezet.. Afgelopen november nog een moeder van vriendin overleden. twee jaar terug ook.. Heeft erg veel inpact .. Ook heb ik een vriendin die een kindje heeft moeten verliezen tijdens de zwangerschap..

Het is allemaal niet zo vanzelf sprekend.. Ik laat ook de ovulatietesten nog even in de kast.. We zien wel.. En als het raak is vind ik dat een wondertje.. We zien wel... ben ook zeker minder gestresst als de weken hiervoor..

Heb stiekem even je hyves bekeken.. ja leuk is dat.. Dan weet je wie je voor je   hebt.. zal ook een krabbel zetten. Zal het neutraal houden goed.. Hopelijk krijg je dan niet teveel vragen.. Daar zou ik ook niet op zitten te wachten..

tot gauw allemaal en geniet van jullie klusmomenten.. Ga ik zeker doen.. Vergeet de achterliggende gedachten even..

tot gauw.
liefs mij

hallo dames

Morgen testen !!! ik heb testen besteld van de site sensitest.nl hier staat een soort op waarmee je 4 dagen voor je nod al positief mee kunt testen dus we wagen het er even op en anders de 30e weer of nog later moeten we dan maar even bekijken.

Als ik zwanger ben wil ik mee gaan doen met moeders voor moeders hiervoor plas je van week 6 tot 14/16 van je zwangerschap in een kan. Ze kunnen in een farmaseutisch bedrijf de hcg uit de urine halen van dat hcg kunnen ze dan een medicijn maken voor vrouwen die moeilijk kinderen kunnen krijgen waardoor voor hun de kans groter is dat ze kinderen krijgen en het is ook voor jongetjes waarvan de balletjes niet in willen dalen,

Als het zwanger worden bij mij niet zo moeilijk gaat waarom zou ik dan niet de moeite nemen om iemands anders kans op zwangerschap te vergroten !

Veel liefs Marije

Hoi dames

@ suus, ik heb je een berichtje gestuurd via hyves...geen krabbel omdat niemand het van mij ook nog weet haha

@alle nieuwelingen ik had jullie nog helemaal niet begroet  sorry, maar van harte welkom en ik hoop dat julli enet zo snel zwanger zullen zijn als ik ben geworden

@ alle anderen dit geldt natuurlijk ook voor jullie en ik blijf voor jullie duimen.

Ik heb wat klachten zoals duizeligheid en last van mijn buik enzo maar verder gaat het prima

liefs tientje

Hallo allemaal,

Hier niet zo'n goede morgen ik had erg last van mijn rug vannacht en werd vanochtend wakker met de rode duivels
Mijn NOD weet ik nog even niet, want ze zijn twee dagen te vroeg en heb nog even geen zin om het uit te rekenen. Beetje sagie en die pijn in mijn rug is bijna niet te verdragen kan niet zitten maar staan is ook niet te hele tijd handig!!
Mijn schoonvader is 9 jaar geleden overleden aan kanker en zijn verjaardag was de eerste dag dat ik geen pil meer nam. Mooi einde van een nieuw begin!!
Op naar ronde 3, maar eerst even van KL... duivels afkomen!!

X Judith

hey meiden!!

hoe gaat het allemaal met jullie??ik kan alvast weer beginnen met klussen..pfff gaan we weer!!hahaa  hoop dat ik net zo rustig blijf als dat ik nu ben...maar we zullen zien!
hoe staat het met de nod"s!!!! volgens mij vandaag geen 1 he?jammer dat je de berichten er niet bij kan halen terwijl je dit typt...

he tientje heb jouw ook ff en een privemail gestuurd!dus leest niemand het!hihi..
en monatoetje ga je ff uitnodigen voor hyves oke?want ik kan niet op je hyves komen..(als je t goed vind natuurlijk)dacht al wie is moniek!?hihi...

en beeldmuis ik heb er ook al over gedacht met dat moeders voor moeders.
ga het ook doen.je hoeft alleen maar in een kan te plassen!nou als ik daar mensen mee kan helpen..graag!!

nou ik ga zo met mijn husband badkamer uitzoeken,gordijnen en vloer......pff alles in 1 keer..maar we weten gelukkig wat we willen,dat scheelt alweer.
want onze woning word na erg lang wachten over 5 week opgeleverd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
joehoeee!!!kunnen we letterlijk en figuurlijk aan de klus!!haha
maar das heel mooi want nu kan ik mooi mijn gedachten op het huis gooien..
hoop ik dan he?haha maar we zien het wel! nou dames goed weekend!!
gaan jullie nog leuke dingen doen?mijn man heeft storingsdienst,dus kunnen niet zo heel veel doen..maar vanavond een feestje in alle cafe's dus gaan daar wel ff kijken natuurlijk!!

xxx suus

oh judith balen ja!!!
ik had ook zo veel last ervan!! erg he?
toen wist ik ook ineeens weer waarom ik destijds met de pil begonnen was!
nou kop op he?

Judith!! Wat enorm balen! Echt een teleurstelling he! Nou, kop op en maar weer klaar maken voor de volgende ronde!! Ik duim voor je dat het lukt!

Suus, een nieuw huis, wat leuk! Wij zijn ook net verhuisd en nu helemaal gesettled, echt leuk. Hoop dat je ook snel een babykamer kan inrichten!!

Hier weinig nieuws, het is wachten momenteel. Ben even kwijt of er nu nog iemand voor mij zit met de NOD. Ik zal het lijstje even uppen!

Hoop dat het voor mij deze keer raak is. Kan ik namelijk lekker naar de 9maanden beurs die in februari is...

Zo, tijd om te douchen en boodschappen te gaan doen.

beeldmuis     30-01       1e ronde        2e kindje

Ingrid03             02-02      1e?ronde       1e?kindje

Rossia                02-02     3e ronde       1ekindje

Prinses             12-02       2e ronde       1e kindje

Monatoetje   16-02     3e ronde         1e kindje

Suus                     17-02       2e ronde        1e kindje

Go                            18-02      2e ronde          2e kindje

Madootje       18-02     2e ronde         1e kindje

Melanie               10-02   1e ronde          1e kindje

Judith                                           3e ronde       1e kindje

Judith vul je zelf nog even je nieuwe NOD in?
Beeldmuis, nog 4 dagen....

Terug
Bovenaan