Goedemorgen meiden!
nou ik heb het weer overleefd hoor......we hadden gisteren een familie-uitje! Leuk maar reuze vermoeiend.
Tsja, dat Hyves....vind het een primaplan, maar ook ik wil liever niet m'n naam hier neerzetten, aangezien het maar goed zou kunnen dat m'n schoonzus hier ook wel eens kijkt. (we denken dat zij ook bezig zijn nl.)
Ik ben wel al 'vriendjes' met Suus, dus je kunt me vinden bij d'r vrienden, heb een kort spijkerrokje aan.
Wel grappig om te lezen dat iedereen nu wat rustiger is geworden. Ik heb dat zelfde gevoel ook. Wij gaan trouwens vanaf vandaag weer aan de klus. Volgens de ovulatietest nog geen ei gevonden, maar aangezien dat toch volgens de berekeningen niet meer heel lang kan duren......baat 't niet, schaadt 't niet, toch?!
En daarbij heeft m'n vriend aangegeven 't liefst een meisje te willen. Heb begrepen dat die spermacellen er langer over doen, dus hoe eerder je voor je ei klust, hoe groter de kans op een meisje, hahahaha!! Goed excuus om te sexen lijkt me! (maakt 'm overigens totaal niet uit wat 't wordt hoor, maar als je zou kunnen kiezen, dan koos hij voor een meisje)
Ben benieuwd hoe we zijn als 't ei gevlogen is en de 2 wachtweken weer aangebroken zijn.......ben d'r bang voor dat ik dan wel weer in de stress schiet.
Heb me voorgenomen echt pas op de NOD te gaan testen voor 't eerst, maar mén wat lijkt me dat moeilijk om echt zo lang te wachten.
Wil ook zo graag naar die 9-maanden beurs. Als ik mazzel heb, kan 't nog net.
Dus laten we hopen dat we allemaal een beetje mazzel hebben deze maand! Wat zou 't toch kicken zijn als we inene allemaal tegelijk een dikke vette positieve test in onze handen hebben.
Ik blijf erop hopen hoor!!
Nou, ik ga ff slijpen, blegh, k..-werkje! M'n instrumenten voor m'n werk bedoel ik trouwens. Maar ja, wat moet dat moet....
Straks nog op verjaardagsvisite. Het neefje van m'n vriend wordt 4, is echt mijn kleine-grote vriend.
Dus hopelijk nog tot later!
Dikke knuffel voor jullie allemaal!!!!!
Prinses