eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

hoi hoi

ja idd nog 4 dagen ik heb er vanochtend wel even een testje tegen aan gegooid en die was negatief naja dan maar wachten tot de 30e

groetjes

Een goedemorgen allemaal..Ben echt helemaal vrolijk.. waarom.. Ik denk door het mooie weer vandaag.. Heb echt het gevoel dat het deze maand raak is. .Waarom weet ik niet.. Gaan vanavond ook weer aan de slag.
Vind het wel dom om dat al te weten. Normaal ging het veel vanzelfsprekender.. Maar ja..

Hebben nog niet echt weer geklust.. Echt moe van de week..Net tegen de griep aan zitten hikken.. maar gelukkig heeft het niet doorgezet..

Suus... Ik heb je uitnodiging aangenomen op hyves.. Leuk om zo een gezicht ergens bij te zien.. Krabbel me maar gezellig hoor.. Als we het een beetje neutraal houden kan het geen kwaad toch.. En anders inderdaad een prive bericht..

hebben er nog meer hyves.. Jij dan Princes. hebben al zoveel geklets.. Ben beneiuwd welk gezicht daaraan gekoppeld is..

Groeten allemaal.. Ga zo heerlijk shoppen met mijn mams.
Fijn weekend allemaal.. En klus gezellig verder.
liefs mij

hey meiden,

Zo ff weg geweest veel moeten bijlezen.

Mammoetje ik heb ook hyves alleen bijj mij moet ook nutraal blijven willen het als verassing houden voor fam en als de drie maanden voorbij zijn het pas gaan vertellen

mijn hyves is melanie12

groetjes,

@Judith, wat een ellende als je toch weer ongi bent geworden! Het lijkt ook wel extra heftig zo zonder de pil. Ik zit als een puber weer onder de pukkels en had wat daagjes nodig om weer bij te komen, maar nu ben ik weer helemaal positief voor de volgende ronde. Het gaat weer spannend worden!

@Suus, dank je voor je bericht. Ik denk idd dat het nooit helemaal gaat wennen. En schoonmoeders zijn schatten, maar kunnen natuurlijk nooit je eigen mams vervangen

Wat een verhalen van iedereen, leuk om te lezen! Vandaag heb ik totaal zinloos geshopt naar een afzuigkap en vanavond naar een feestje, dus ik heb echt niks te melden! Tot later, Madootje

Vanaf de bank hangend en idols kijken nog even een kort berichtje van mij!
@madootje: Daar heb ik ook last van. Echt weer terug in de pubertijd met de pukkels!

Ik heb wel hyves, maar zet het liever hier niet op. Je weet nooit wie er allemaal meeleest. Neemt niet weg dat ik even bij je hebt zitten spieken Suus! Mooie jurk hoor! Kan me voorstellen dat het een beladen dag was, maar je ziet er stralend uit! En dat stralen zal vast alleen maar toenemen, zodra je een vette plus op die test hebt staan!

Nou meiden fijne avond nog en wellicht tot morgen!

Liefs Rossia

Goedemorgen meiden!

nou ik heb het weer overleefd hoor......we hadden gisteren een familie-uitje! Leuk maar reuze vermoeiend.

Tsja, dat Hyves....vind het een primaplan, maar ook ik wil liever niet m'n naam hier neerzetten, aangezien het maar goed zou kunnen dat m'n schoonzus hier ook wel eens kijkt. (we denken dat zij ook bezig zijn nl.)
Ik ben wel al 'vriendjes' met Suus, dus je kunt me vinden bij d'r vrienden, heb een kort spijkerrokje aan.

Wel grappig om te lezen dat iedereen nu wat rustiger is geworden. Ik heb dat zelfde gevoel ook. Wij gaan trouwens vanaf vandaag weer aan de klus. Volgens de ovulatietest nog geen ei gevonden, maar aangezien dat toch volgens de berekeningen niet meer heel lang kan duren......baat 't niet, schaadt 't niet, toch?!
En daarbij heeft m'n vriend aangegeven 't liefst een meisje te willen. Heb begrepen dat die spermacellen er langer over doen, dus hoe eerder je voor je ei klust, hoe groter de kans op een meisje, hahahaha!! Goed excuus om te sexen lijkt me! (maakt 'm overigens totaal niet uit wat 't wordt hoor, maar als je zou kunnen kiezen, dan koos hij voor een meisje)

Ben benieuwd hoe we zijn als 't ei gevlogen is en de 2 wachtweken weer aangebroken zijn.......ben d'r bang voor dat ik dan wel weer in de stress schiet.
Heb me voorgenomen echt pas op de NOD te gaan testen voor 't eerst, maar mén wat lijkt me dat moeilijk om echt zo lang te wachten.
Wil ook zo graag naar die 9-maanden beurs. Als ik mazzel heb, kan 't nog net.

Dus laten we hopen dat we allemaal een beetje mazzel hebben deze maand! Wat zou 't toch kicken zijn als we inene allemaal tegelijk een dikke vette positieve test in onze handen hebben.
Ik blijf erop hopen hoor!!

Nou, ik ga ff slijpen, blegh, k..-werkje! M'n instrumenten voor m'n werk bedoel ik trouwens. Maar ja, wat moet dat moet....

Straks nog op verjaardagsvisite. Het neefje van m'n vriend wordt 4, is echt mijn kleine-grote vriend.

Dus hopelijk nog tot later!

Dikke knuffel voor jullie allemaal!!!!!
Prinses

Goedemiddag dames,

Hoest met jullie? hier gaat het wel lekker heb net de kids van mijn ouders in bad gedaan.
gaan straks steengrillen met mijn ouders gezellig dus drukke dag.
Wou toch ff jullie ook een fijne dag wensen.

Suus was leuk ff met je geklets te hebben

liefs melanie

@ Melanie? Ik begrijp het niet zo goed. Kinderen van je ouders in bad gedaan?? Typfoutje of snap ik het gewoon echt niet??

@Prinses: Heb ook even bij jouw hyves zitten spieken. En volgens mij komen wij uit dezelfde regio... Ik zag namelijk dat 1 van jou vrienden, gelinkt is aan een aantal van mijn vrienden.... Dat is echt super grappig, straks woon je bij me om de hoek...

Hier verder alles prima. Geen tekenen van enige zwangerschap ook al komt mijn NOD eraan, maar ja wat niet is kan nog komen natuurlijk, maar heb zelf het gevoel dat ik nog een ronde mee ga, maar goed de tijd zal het leren....

Fijne zondag nog!

Terug
Bovenaan