eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

Hey Rossia, waarom worden we geen Hyves-vrienden, dan kan ik bij jou een gezicht plaatsen.
Hmmmm, grappig, misschien kennen we elkaar wel?!
Nou, je maakt me nieuwsgierig.

T'is rustig vandaag hier op 't forum, ligt iedereen nog voor apegapen of druk aan de klus?!

Mijn vriend en ik hebben 't er net nog over gehad en we willen deze week t/m zaterdag toch maar om de dag gaan klussen ook al gebruik ik zo'n ovulatietester. Het was de vorige keer ook niet raak, ondanks dat we toen heel gericht hebben geklust 2 dagen voor m'n ei en de dag zelf.
Dus nu maar wat meer klussen, baat 't niet, schaadt 't niet zoals ik al eerder zei.
Waar klagen we eigenlijk nog over, ik vind het FEEST!!!

Nou meiden, latorrrr!!

Prinses... heb je toegevoegd hoor. Heb wel je krabbel even gedelete, aangezien ik mijn nickname Rossia echt voor forums gebruik, zodat ik anoniem blijf, voor het geval dat...

Gezellig! Leuk om zo te zien met wie je eigenlijk hier kletst!

hey meiden!

rossia nodig mij maar uit hoor(als je wilt natuurlijk)
als ik krabbel,doe ik het prive.ben ook benieuwd naar jouw!
maar echt lache hyves,leuk dat je nu de gezichten erbij kan denken!

he..als we allemaal deze maand zwanger worden,gaan we met zijn allen naar de 9 mnd beurs!!hahaha
wij zijn ook weer begonnen met klussen! en ga gewoon door tot mijn NOD! haha
dan  kunnen we ons ei  toch niet missen,zou je zeggen...

en wat dat testen betreft,ik doe het ook pas op mijn nod...niet meer dat gedonder van een paar dagen van te voren...betekent alleen maar stress. tja...dit zeg ik nu he?kijken over een paar week wel weer!!hhihihi

gister helemaal geslaagd voor de vloeren en gordijnen!!mooiiiiii!!!
badkamer hebben we  volgende week nog afspraak over.
gister niet meer op stap geweest..kwamen nog vrienden langs,ff mee gepokert.
kunnen jullie pokeren?dat is echt een leuk verslavend spelletje..
maar......ik heb gister 1 sigaret gerookt!!!!erg he????
ben blij dat ik t gedaan heb,want hij smaakte voor geen meter GELUKKIG!!!!!
hoop dat mijn behoefte aan sigaretten nu wat minder word...

nou ga alvast even eten vorbereiden. scaloppa gorgonzola!! dat wil ik elke dag wel eten!!!!

nou fijne avond nog! en iedereen succes met de NOD"s en klussen en stressen..

xxx suus

goedeavond allemaal..

wat een verhalen weer. Het internet lag er vandaag achterheen. Irri.. Heb direct mijn man aan de klus gestuurt.. Ik moest even kijken en zo te zien weer heel wat bij lezen..

Wij zijn ook weer begonnen met klussen. Gaan het ook om de dag proberen vol te houden. .En op de dag van mij ei misschien een keertje vaker.. of zouden jullie dat niet doen..

Dat hyves is lache he.. Ga zo nog even zoeken of ik er een paar kan vinden.. Moeten elkaar maar prive berichten sturen.. Wel lache. .Komt echt een band zo.. Heel apart eigenlijk..

Ik ga richting de huishoudbeurs. 16 febr.. En ik denk dat ik voor dat ik weg ga er maar een test tegen aan gooi.. Je weet maar nooit. Die dag moet mijn nod komen.. Spannend allemaal..

hopelijk zijn we deze ronde allemaal zwanger..Dan drinken we er een op..

Succes allemaal..
liefs mij

melanie begrijp ik uit jouw berichtje dat je ook zwanger bent. .of lees ik het verkeerd. Kan het namelijk nergens weer vinden.
Zocht je hyves namelijk.. krijg er drie voor..

een uit het oosten van het land en een uit het zuiden.. en 1 iemand van13.. En dat zal wel niet. hihi..

ga even spieken. Hopelijk bij de goede.

help....

hoe verstuur je eigenlijk een prive bericht via hyves.. erg.. krijg het niet voor elkaar.   En vind het wel leuk om jullie eens een berichtje te sturen..

help...

ja sorry nog een keer. Ik kan niet zo goed alles in 1 keer. Elke keer komt er weer iets boven en dan wil ik dan ook weer even kwjit.. hihi.. erg he..

als iemand mijn hyves zoekt kun je kijken via suus.. Ik sta tussen haar vrieden. voeg eerste letter in m.. en op de foto staat het volgende.. ik en mijn man in onze bruidskleding. Liggen heerlijk te relaxen op een bank..

ben benieuwd naar reacties..
Wil wel meer gezichten erbij zien.. erg leuk.. en als we het neutraal kunnen houden is dat toch super..

liefs mij

quote: Rossia reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-01-2008 14:39:23'));

@ Melanie? Ik begrijp het niet zo goed. Kinderen van je ouders in bad gedaan?? Typfoutje of snap ik het gewoon echt niet??

klopt ik kom uit een groot gezin heb de zusjes de ene is 20 en de anderen 19 en dan heb ik nog een zusje van 10 en een broertje van 9

groetjes,

melanie

Terug
Bovenaan