eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

Hoi monatoetje,

Nee ik ben nog niet in verwachting teminste wat ik weet niet.
Ik heb 6 december mijn laatste pil gehad. Maar ik ben nog steeds niet ongesteld geweest zal nog moeten komen de eerste keer denk ik heb een test wel gedaan
vrijdag maar de gaf niets aan namelijk

Suus pokeren is idd een heel leuk spel en is echt verslavend.Ben je gestopt
met roken? netjes ik rook nu drie maanden niet meer maar vorige week hebben wij
een feest gehad en heb ik ook 2 sigarettjes gerookt maar idd de smaak is niet echt lekker

Hyves is idd leuk ja vooral je iedereen haar gezicht er nu bij kan plaatsen
weet je met wie je chat enz echt leuk jah

liefst melanie

Hoi meiden,

Sorry dat ik al zoveel dagen niets van me heb laten horen.
Ook al ben ik even niet bij jullie geweest, ik denk echt IEDERE dag aan jullie.
We zijn denk ik allemaal toch wel stiekem heel veel bezig met het zwanger worden.
Mijn  zijn weer bijna voorbij, met Carnaval mijn Eisprong, ongeveer, dus ik heb al voor de grap tegen mijn man gezegd, 'dat wordt met carnaval dus niet zoveel bier drinken'.
Hij kon er wel om lachen..............

Ik baalde echt toen ik ongesteld werd, ik dacht echt dat het raak was.
Had (volgens mij) verschijnselen van een mogelijke zwangerschap, maar ja............zoals jullie weten dan ons lichaam ons goed voor de gek houden.

Even   had ik er de pest in, maar nu ik er even een paar dagen niet heel veel mee bezig ben geweest, ben ik weer positiever en ga ik weer gezellig mee kletsen met jullie. Hyves doe ik niet, niet dat ik het niet gezellig vind, maar ik wil het hier bij houden (niet dat ik jullie niet wil leren kennen, want dat lijkt me ontzettend leuk).

Ik weet niet meer precies hoe het er bij jullie allemaal bij staat, ik heb net de berichtjes bijna allemaal gelezen, maar kan het zo niet meer herinneren.
Jammer dat je niet meer terug kunt als je eenmaal aan het typen bent.

Nou, het voelt goed om weer bij jullie te zijn en tot snel.................

Liefs, Go

Hoi meiden een hele goede morgen.

Ga succes met de volgende ronde.

Hey damens ik heb al 2 a 3 dagen flinke last van mijn tepels als mijn man eraan zit of als ik dat doe heb ik er best pijn aan en dan zijn ze superhart

hallo iedereen

hoor ik nu een zwangerschaps kwaaltje ??!!!!

Ik voe daar in tegen eigelijk niets meer misschien komt dat door mijn negatieve test van eergister. overmorgen heb ik mijn nod maar ik heb ook niet het idee dat ze onderweg zijn tja gewoon maar afwachten he. ik heb ook hyves maar wil het hier eerst ook bij laten
als het bekent is dat ik zwanger ben dan wil ik dat misschien wel maar op dit moment vind ik dit prima :p

Das stress kippies tot het volgende berichtje maar weer

Veel liefs Marije

beeldmuis     30-01       1e ronde        2e kindje

Ingrid03             02-02      1e?ronde       1e?kindje

Rossia                02-02     3e ronde       1ekindje

Prinses             12-02       2e ronde       1e kindje

Monatoetje   16-02     3e ronde         1e kindje

Suus                     17-02       2e ronde        1e kindje

Go                            18-02      2e ronde          2e kindje

Madootje       18-02     2e ronde         1e kindje

Melanie               10-02   1e ronde          1e kindje

Judith                                           3e ronde       1e kindje

goeiemorgen!

he go!dacht al waar ben je nou toch!  maar je bent er nog..
wij zitten ongeveer gelijk he? met NOD    ik heb rond 3 febr, mijn ei.volgens het boekje dan he?en wat dat bier betreft hihi..mijn manheeft hele week nog storingsdienst dus mag helemaal niks drinken!!komt goed uit deze week! (niet dat hij veel drinkt ofzo)
nou heb eigenlijk ook niet veel te melden verder.
gewoon weer flink klussen deze week en dan weer 2 week stress en wachten wachten...

fijne werkweek allemaal!

x suus

Hallo meiden,

Ik lees nog steeds veel mee, maar ik plaats niet veel berichten.
Vind het ook moeilijk, omdat ik mijn ovulatie niet kan uitrekenen en mijn NOD ook niet.

Ben 1 jan. gestopt met de pil en nog steeds niet ongesteld geweest. Heb vorige week maandag een test gedaan, maar die was negatief.

Ik heb wel gevoelige borsten, maar dat zal wel door het ontpillen komen.

Volgende week carnaval, vind ik altijd een heel leuk feestje. Maar wat moet ik doen? Zal ik nog een test doen voor de zekerheid? Ik wil dan namelijk wel een paar biertjes drinken. Maar stel dat ik zwanger ben?

Ik heb het trouwens verteld aan mn moeder en mn schoonmoeder dat ik gestopt ben met de pil. Nu heb ik er spijt van dat ik het verteld heb. Wou het liever als verassing houden. Maar ik moest het echt aan iemand kwijt!

Zitten jullie al te fantaseren over namen? hahaha!
Meisjesnaam zijn we al over uit, jongensnaam vind ik veel moeilijker!

Mag ik ook mee als ik zwanger ben, met zn allen naar de 9maanden beurs?

quote: Gerdien23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-01-2008 11:40:38'));

Hallo meiden,

Ik lees nog steeds veel mee, maar ik plaats niet veel berichten.
Vind het ook moeilijk, omdat ik mijn ovulatie niet kan uitrekenen en mijn NOD ook niet.

Ben 1 jan. gestopt met de pil en nog steeds niet ongesteld geweest. Heb vorige week maandag een test gedaan, maar die was negatief.

Ik heb wel gevoelige borsten, maar dat zal wel door het ontpillen komen.

Volgende week carnaval, vind ik altijd een heel leuk feestje. Maar wat moet ik doen? Zal ik nog een test doen voor de zekerheid? Ik wil dan namelijk wel een paar biertjes drinken. Maar stel dat ik zwanger ben?

Ik heb het trouwens verteld aan mn moeder en mn schoonmoeder dat ik gestopt ben met de pil. Nu heb ik er spijt van dat ik het verteld heb. Wou het liever als verassing houden. Maar ik moest het echt aan iemand kwijt!

Zitten jullie al te fantaseren over namen? hahaha!
Meisjesnaam zijn we al over uit, jongensnaam vind ik veel moeilijker!

Mag ik ook mee als ik zwanger ben, met zn allen naar de 9maanden beurs?

Hallo Gerdien,

Maak je niet echt te druk ik ben 6 dec gestopt met de pil en ook nog niet ong geweest en
mijn test was ook negatief, en ik heb ook gevoelige borsten

9 maanden buurs gezellig toch

Terug
Bovenaan