Hey hoi,
ben ik ook weer ff, ben nog aan het uithijgen. Net heerlijk een uur hardgelopen!
Lekker om zo even m'n koppie leeg te maken na een dag werken.
Maar goed, spannend meiden.....er zijn er weer een paar met vage kwaaltjes.
Ik help jullie hopen dat het echte zwangerschapskwaaltjes zijn, maar het is niet te geloven hoe je lijf je voor de gek kan houden.
Had toch ook gezweerd dat ik zwanger was de 1e keer, maar helaas.
Daarom.....ik hoop het onwijs voor jullie, we kunnen hier op dit forum wel wat glitters gebruiken!
Wij zijn gisterenavond weer begonnen met de klusweek, hihi!
Het is zo grappig! Mijn vriend vond het maar niks om geforceerd om de dag te klussen, maar sinds ik 'm heb verteld dat hoe verder je voor je ei bevrucht wordt, hoe groter de kans op een meisje.....nu is die dus helemaal om, morgen gaan we weer aan de slag!
Alleen wat nou als ik bijvoorbeeld vrijdagochtend m'n ei spot.....dan moeten we het dus 2 dagen achter elkaar doen.....zou de kwaliteit van 't sperma daar al slechter van worden ? Wel ja, zal toch zo'n vaart niet lopen.
Waar gaan jullie carnaval vieren?! Ik ga alleen zaterdagavond naar Breda. En nee, geen alcohol, want als het goed is heb ik m'n ei dan al gehad......wil absoluut geen risico lopen. En daarnaast ga ik met een vriendin die 14 wkn zwanger is en dus ook niet kan drinken. We gaan gewoon lekker nuchter idioot doen!!
Nog even over die 9maandenbeurs. Ik wil daar echt graag naartoe. Maar ik twijfel enorm of ik wel zal gaan als ik dan nog niet zwanger ben of 't nog niet zeker weet.
Ik heb m'n NOD de 12e. Hmmmm, wat doen jullie?!
Nou, ik ga lekker een pot thee zetten en eens flink bankhangen, heb ik wel verdiend vind ik zelf!!
Veel liefs en succes met afwachten, klussen en werken deze week!!!!
prinses