eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

Is enorme dorst hebben een zwangerschapskwaal?? Heb er nu vanaf zaterdag last van. Klok liters water achterover.....

hmmm rossia..
heb die klacht wel vaker gelezen op dit forum.
verder nog meer klachten? nog ff wachten he?
spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

xxx

hoi hoi dames..

ook weer even aanwezig.. eventjes maar. moet er zo weer van door.. Vanavond een oud buurvrouw(omaatje) op visite.. gezellig....
Dus moet haar zo ophalen..
Ik heb voor de grap gisteren een ovulatietest gedaan. Wat een gedoe eigenlijk.. Maar ik laat ze denk ik nog mooi even in de kast liggen. .

Deze maand laten we heerlijk over ons heen komen..

Carnaval... daar hoef ik geen rekening mee te houden. dat vieren we hier niet.. Jullie er veel plezier mee en inderdaad laat de biertjes etc maar staan.. hihi.. is beter he.. geen alcohol..

tot gauw..
liefs mij

Hey hoi,

ben ik ook weer ff, ben nog aan het uithijgen. Net heerlijk een uur hardgelopen!
Lekker om zo even m'n koppie leeg te maken na een dag werken.
Maar goed, spannend meiden.....er zijn er weer een paar met vage kwaaltjes.
Ik help jullie hopen dat het echte zwangerschapskwaaltjes zijn, maar het is niet te geloven hoe je lijf je voor de gek kan houden.
Had toch ook gezweerd dat ik zwanger was de 1e keer, maar helaas.
Daarom.....ik hoop het onwijs voor jullie, we kunnen hier op dit forum wel wat glitters gebruiken!

Wij zijn gisterenavond weer begonnen met de klusweek, hihi!
Het is zo grappig! Mijn vriend vond het maar niks om geforceerd om de dag te klussen, maar sinds ik 'm heb verteld dat hoe  verder je voor je ei bevrucht wordt, hoe groter de kans op een meisje.....nu is die dus helemaal om, morgen gaan we weer aan de slag!
Alleen wat nou als ik bijvoorbeeld vrijdagochtend m'n ei spot.....dan moeten we het dus 2 dagen achter elkaar doen.....zou de kwaliteit van 't sperma daar al slechter van worden ? Wel ja, zal toch zo'n vaart niet lopen.

Waar gaan jullie carnaval vieren?! Ik ga alleen zaterdagavond  naar Breda. En nee, geen alcohol, want als het goed is heb ik m'n ei dan al gehad......wil absoluut geen risico lopen. En daarnaast ga ik met een vriendin die 14 wkn zwanger is en dus ook niet kan drinken. We gaan gewoon lekker nuchter idioot doen!!

Nog even over die 9maandenbeurs. Ik wil daar echt graag naartoe. Maar ik twijfel enorm of ik wel zal gaan als ik dan nog niet zwanger ben of 't nog niet zeker weet.
Ik heb m'n NOD de 12e. Hmmmm, wat doen jullie?!

Nou, ik ga lekker een pot thee zetten en eens flink bankhangen, heb ik wel verdiend vind ik zelf!!

Veel liefs en succes met afwachten, klussen en werken deze week!!!!
prinses

Suus, ik heb het ook gelezen op de site van predictor, maar geloof niet dat het een echt kwaaltje is... Voel verder echt helemaal niets. Gewoon dus nog even afwachten. Nog een paar daagjes en dan weten we het. Zijn we af van de onzekerheid of het nou positief of negatief nieuws is....

Prinses, ik ga alleen naar de beurs als ik ook daadwerkelijk zwanger ben. Ik vind zelf dat ik daar nog niets te zoeken heb als ik niet zwanger ben. Stel je voor dat ik een hele babyuitset aanschaf en niet zwanger wordt, vind het een beetje de goden verzoeken. En dan zie ik de hele dag van die zwangere buiken. Geloof dat ik dan uit elkaar spat van jaloezie!! Maar goed dat is mijn persoonlijke mening. Tis wat je zelf wilt natuurlijk!

Ik ben nu ook op de bank aan het hangen. Heb ook net gesport!
Straks lekker slapen. Weltrusten allemaal en tot morgen!

Liefs Rossia

haaai

was er ook nog ff...

ik ben net ff lekker onder de zonnebank bij paps geweest,voelde me lelijk..haha kennen jullie dat ook?dat je zo'n dag hebt?vast wel... dus ff lekker lichttherapietje..
mag je als je zwanger bent wel onder de zonnebank? denk t van niet he?
nou ja..als we deze maand zwanger worden..gaan we lekker het mooie weer tegemoet.
zijn we wel hoogzwanger in de zomer...hmmmm..liever geen hittegolf dit jaar!

ik ga ook niet naar de 9 mnd beurs als ik niet zwanger ben..zou ook gek worden daar denk ik!hihi..
he prinses ik loop ook hard.lekker inderdaad alles eruit lopen!
verder volleybal ik ook nog. ben verder geen sportfanaat hoor! ben liever lui dan moe!
nou ga ook verder met bankhangen! fijne avond !!

xxx

Ha Meiden,

He Suus,
Inderdaad zitten we vlak bij elkaar met onze NOD, wel leuk, zo kun je extra met elkaar stressen. Deze week en weekend goed klussen, hopelijk komt het dan deze maand wel goed.

Prinses,
Ik zou zelf ook alleen naar die beurs gaan als ik al zwanger was. Anders zou ik denk ik veel te jaloers worden. Maar we zitten niet allemaal hetzelfde in elkaar, dus het kan goed zijn dat jij er anders over denkt.

Verder ben ik ook aan het bankhangen enne..........ga dadelijk naar bed, manlief is net al gegaan en anders slaapt hij..........  (Grapje, we zien wel....)

Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, de 1e ronde heb ik echt 2 weken lang om de dag geklust en toen is het ook niet gelukt. Nu er niet al te veel mee bezig proberen te zijn, misschien dan meer kans. Wel moeilijk, maar anders wordt ik gek..........

En ja, na de klusweek komen die 2 elendige weken van wachten...................

Nou, ga nu lekker naar bed, tot morgen!!!!!!!!!!

Liefs, Go

Goedemorgen,

Weer even de nod's uppen!
Beeldmuis, hoe staan we ervoor. Al enig teken na je negatieve test??
Hier weinig tekenen. Voel me prima en voel niets.... Gelukkig komt de 2de echt dichterbij, al denk ik dat ik de 3de pas ga testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Wil gewoon uitsluiten dat ik te vroeg test!

beeldmuis     30-01       1e ronde        2e kindje

Ingrid03             02-02      1e?ronde       1e?kindje

Rossia                02-02     3e ronde       1e kindje

Prinses             12-02       2e ronde       1e kindje

Monatoetje   16-02     3e ronde         1e kindje

Suus                     17-02       2e ronde        1e kindje

Go                            18-02      2e ronde          2e kindje

Madootje       18-02     2e ronde         1e kindje

Melanie               10-02   1e ronde          1e kindje

Judith                                           3e ronde       1e kindje

Terug
Bovenaan