eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

Even een testje. Heb zo'n banner gemaakt, kijken of het lukt.

hallo

Ik heb hier geen tekenen nog geen teken dat  mijn ongi komt en ook niet dat ik zwanger ben al die kwaaltjes die ik gevoeld had die zijn weg en ik ben aan de pil begonnen omdat ik altijd heel erg last had van mijn mensruatie dat begon altijd een aantal dagen tot een week van te voren en ik voel me nu eigelijk kip lekker.

Morgen gooi ik er weer een test tegen aan als ik nog niet ongi ben.
Hou jullie op de hoogte !!

Veel liefs Marije

hey meiden!

hoe krijg ik zo'n banner?heb t al wel es geprobeert...maar kan m nergens weer vinden!...

nou beeldmuis nog 1 dagje!! hopen op veel glitters!!!
en rossia en ingrid ook vol spanning!!?
prinses je ei al gevonden?

nou moet er weer vandoor..ga even een bed kopen!
zo'n hele fijne boxspring van 1,80!!!! slapen nu op een 1,40,dus we zullen mekaar wel ff kwijt zijn in bed! hihi

fijne dag! xxx

Suus, kijk even op de site van babybrabbel. Bij interactief geloof ik. Dan moet je die code knippen en plakken in je forumbericht!

Beeldmuis, SPANNEND!!!! Hoop inderdaad op glitters van je morgen! Zou toch wel tof zijn.

Tientje, hoe is het eigenlijk met je. Al dik aan het genieten van je zwangerschap. Je komt toch af en toe wel even vertellen hoe het gaat he.

Prinses, Wij doen niet aan carnavallen, wordt bij ons niet gevierd, dus hoef ik ook geen zorgen te maken over de biertjes enzo. Heb van het weekend wel een etentje. Gelukkig ben ik de BOB en hoef ik ook geen smoesjes te verzinnen waarom ik geen wijntje drink.. Tenzij de reddevils zich aandienen voor die tijd, dan kan een wijntje geen kwaad, maarrrr laten we hopen dat ze nog heel lang heeeeeeel ver weg blijven!

beeldmuis     30-01       1e ronde        2e kindje

Ingrid03             02-02      1e?ronde       1e?kindje

Rossia                02-02     3e ronde       1e kindje

Prinses             12-02       2e ronde       1e kindje

Monatoetje   16-02     3e ronde         1e kindje

Suus                     17-02       2e ronde        1e kindje

Go                            18-02      2e ronde          2e kindje

Madootje       18-02     2e ronde         1e kindje

Melanie               10-02   1e ronde          1e kindje

Judith                      23-02   3e ronde       1e kindje

Mijn NOD is een klein gokje!
Ik had een nu een cyclus van 26 dagen en de rode duivels zijn na 2 1/2 dag ook zo goed als verdwenen!!
Wel fijn natuurlijk.
Nog even over de ovulatie, een paar weken geleden was ik bij de huisarts en die vroeg of ik aan de pil was ivm een longembolie (bij pilgebruik verhoogde kans) ik vertekde dat ik net was gestopt, maar nog niet zwanger kon zijn omdat ik net 3 dagen daarvoor ongesteld was geweest. Hij vertelde dat je ei al 2 dagen na je ongi kan komen, maar bijv. ook pas 2 dagen daar voor!!
dat heeft me wel even aan het denken gezet, niet dat ik nu 4 weken ga klussen, maar ben nu wel met tempen begonnen. Die ovulatietesten wil ik pas over een tijdje gaan gebruiken eerst een beetje kijken wat de natuur doet, maar het zou wel handig zijn als je je ei voelt dat heb ik niet!!

Ook wij gaan volgende week weer lekker carnavallen, ik woon dan niet meer in brabant maar ben er wel geboren en getogen, dus dat krijg je er niet uit en gelukkig vindt mijn man het ook geweldig!! Drinken doe ik toch al niet en roken ook niet dus dat is geen probleem!!

Zo weer even mijn ei hier kwijt en verder lees ik wel hier iedere dag hoor, maar ben niet elke dag zo'n schrijfster als vandaag. Geneit van jullie verhalen!!

X Judith

hmmmm geen banner te zien he? hihi...

nou probeer t nog een keer....

nou volgens mij staat ie er nog steeds niet!!!grrrr

nou snap er niks van.... hihi....

Terug
Bovenaan