beeldmuis 30-01 1e ronde 2e kindje
Ingrid03 02-02 1e?ronde 1e?kindje
Rossia 02-02 3e ronde 1e kindje
Prinses 12-02 2e ronde 1e kindje
Monatoetje 16-02 3e ronde 1e kindje
Suus 17-02 2e ronde 1e kindje
Go 18-02 2e ronde 2e kindje
Madootje 18-02 2e ronde 1e kindje
Melanie 10-02 1e ronde 1e kindje
Judith 23-02 3e ronde 1e kindje
Mijn NOD is een klein gokje!
Ik had een nu een cyclus van 26 dagen en de rode duivels zijn na 2 1/2 dag ook zo goed als verdwenen!!
Wel fijn natuurlijk.
Nog even over de ovulatie, een paar weken geleden was ik bij de huisarts en die vroeg of ik aan de pil was ivm een longembolie (bij pilgebruik verhoogde kans) ik vertekde dat ik net was gestopt, maar nog niet zwanger kon zijn omdat ik net 3 dagen daarvoor ongesteld was geweest. Hij vertelde dat je ei al 2 dagen na je ongi kan komen, maar bijv. ook pas 2 dagen daar voor!!
dat heeft me wel even aan het denken gezet, niet dat ik nu 4 weken ga klussen, maar ben nu wel met tempen begonnen. Die ovulatietesten wil ik pas over een tijdje gaan gebruiken eerst een beetje kijken wat de natuur doet, maar het zou wel handig zijn als je je ei voelt dat heb ik niet!!
Ook wij gaan volgende week weer lekker carnavallen, ik woon dan niet meer in brabant maar ben er wel geboren en getogen, dus dat krijg je er niet uit en gelukkig vindt mijn man het ook geweldig!! Drinken doe ik toch al niet en roken ook niet dus dat is geen probleem!!
Zo weer even mijn ei hier kwijt en verder lees ik wel hier iedere dag hoor, maar ben niet elke dag zo'n schrijfster als vandaag. Geneit van jullie verhalen!!
X Judith