eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

Hey suus

ik heb het net ok geprobeerd, mer de banner van zwangerschapspagina ,maar het lukte mij ook niet!!

X Judith

Dag Dames ,   Ik ben voor het eerst op de site maar lees al enkele weken mee en leef ook mee.
Mijn mannetje en ik hebben besloten om er ook voor te gaan en ik kan niet wachten om te mogen testen heb er zelfs al een gedaan veelste vroeg uiteraard nou is mijn verhaaltje hetzelfde als velen hier alleen heb ik al 3 kids m.a.w het blijft altijd weer even spannend.

groetjes Maggie

Wat raar, bij mij doet hij het gewoon.
Heb je wel de hele tekst gekopieerd?? Zou het anders ook niet weten. Vaaaaag.

Trouwens als ik die online zwangerschapstest doe, dan zit ik op 65%....

ik hoop dat ik idd ook met glitters kan gaan strooien. ik word al een beetje gek van het wachten het jeukt me om niet toch vandaag al een testje te gaan doen heb nog niet zo veel gedronken dus wat dat betreft maar ja dan kan ik net zo goed wachten tot mijn vriend thuis is en dan testen maar ja dan is het ook zo al weer morgen grr.... jullie zien het maak mezelf al weer behoorlijk knetter.

Ik hoop dat ik jullie met glitters kan bestrooien dan zijn we gezellie met zijn allen zwanger :p

Oh Beeldmuis, wat enorm jammer! Had het zo gehoopt van jou wat glitters op te vangen. Nu weet je in ieder geval wel waar je aan toe bent. Afwachten op je ongesteldheid en op naar de volgende ronde.
Hier een virtuele knuf!!

Hey meiden,

Weer veel te lezen nu ik post niet veel nu
moest vanmorgen 2 verstandkiezen eruit halen kom ik
daar moesten ze boven gelijk ermee uit nu de verdoving eruit is doet het zeer
heeft anderhalf uurtje geduurt vanmorgen lang he nou damens tot morgen

Terug
Bovenaan