Eisprong na Clomid

Hallo,
Even een update van mijn kant. Ik ben woensdag weer in het zkh geweest voor een echo, dag 10, en ook deze ronde (150mg) weer geen ei.. maaaaar kan nog komen..  maandag weer terug voor een echo en hopelijk heeft deze 4e ronde eindelijk aangeslagen.. afwachten.

@Seerte er zitten heel veel kleine eitjes maar geen eentje die reageert en dus groeit. Best frustrerend want zonder de clomid had ik wel een eisprong alleen heel onregelmatig en heel weinig per jaar.. 

@ Krystall dag 10 is inderdaad nog vroeg. Ik had zelf ook op dag 10 tweemaal geen ei, maar op dag 14 dan ineens een ei van 16mm! Dus het kan nog alle kanten op :) Ik duim voor jullie!

@Sterremuntje dat is lief dankjewel! Soms is het gewoon moeilijk positief te blijven als er 3 ronden totaal geen vooruitgang is geweest..  maar we doen ons best. Maandag weten we meer!

@Krystall ik begrijp je helemaal, je wordt ook alle kanten omgeslingerd qua emoties in dit traject he... Laat je even weten hoe het is gegaan maandag?
Ik moet zelf maandag (morgen) bloedprikken om te kijken of er nu wel/niet een goede eisprong is geweest. We hopen het zo!

Gister terug in het ziekenhuis geweest voor een echo op dag 15. Helaas nog geen eitje dat is gaan groeien. Aanstaande vrijdag voor de zekerheid nog een keer terug maar de kans is heel klein dat er nog iets gaan groeien. Vooralsnog mogen we er van uit gaan dat ik gewoon niet reageer op clomid. Helaas want zo ben je al wel weer een half jaar verder met clomid slikken. 19 juni hebben we weer overleg met de arts om te kijken hoe verder en om wellicht te starten met spuiten.
@Sterremuntje weet je al iets van de bloeduitslag? 

@Krystall wat vervelend zeg, dat er niets is gegroeid. Is een hele teleurstelling dan hè? Ik hoop voor jullie dat er vrijdag toch tegen alle verwachting iets is gegroeid! Houd je ons op de hoogte?
Ik heb helaas nog geen uitslag. We hopen dat er een eisprong is geweest. Pff wat spannend allemaal

Ik houd jullie zeker op de hoogte. Heb me er voor nu bij neergelegd dat de clomid niks gaat doen. Dat het maar snel de 19e is en we volgende stappen kunnen gaan maken. 

Zojuist gebeld door het ziekenhuis. De progesteron waarde was heel laag, wat erop wees dat er geen eisprong is geweest. De gyn gaf aan dat ze de aankomende ronde wil starten met Letrozol. Dit heeft blijkbaar een hogere kans op eisprong en een hogere kans op zwangerschap. Ik ken het medicijn niet. Iemand anders van jullie hier ervaring mee?

Terug
Bovenaan