Eisprong na Clomid

@sherr & Krystall. Ik heb 1 keer shatavari gebruikt omdat ik er positieve verhalen over had gelezen. Na de menstruatie elke dag 2 weken lang genomen. Toen ik een follikelmeting kreeg had ik ook een grote ei van ongeveer 15mm op dag 14. Vaak waren ze bij mij pas 10. Ik ben uiteraard wel ongesteld geworden maar had de eigroei wel gestimuleerd. Misschien is het wat om voor jullie te overwegen? Alleen je zou wel moeten vragen aan je gyn of het met clomid samen mag. Maar als het net dat extra meer geeft zou het voor jullie beiden natuurlijk echt fijn zijn

@Seerte bedankt voor de tip, ga het onthouden. Mocht deze ronde clomid niet aanslaan is dit ook meteen de laatste ronde. En spannend zeg, of deze ronde een geluksronde zal zijn! Ik duim voor je!

Morgen mag ik weer beginnen met de clomid en dan de 150mg. Wederom heel spannend of het gaat aanslaan!
@CDvW en @Sherr welkom. 
@sherr wat fijn dat er een eitje zit. Is deze verder ontwikkeld ? Bij mij zit er, zoals je wellicht al gelezen hebt, nog geen vooruitgang in. Eerste 3 ronden clomid geen resultaat. Begin morgen aan de 4e ronde met de maximale dosering van 150 mg. Als dit wederom niet aanslaat moeten we gaan kijken naar andere opties.
@CDvW wat vervelend dat je zo ver van het ziekenhuis af woont. Voor mij is het 3 kwartier rijden en ik moet zeggen dat ooit al helemaal gek word van het plannen en werk afzeggen etc. Want het ziekenhuis gaat voor. Al krijg ik van mijn werk gelukkig wel de volledige medewerking wat natuurlijk heel fijn is  Maar zoals je zelf zegt alles voor die zwangerschap waar we op hopen.

Dag Krystall. Heel spannend deze ronde voor je. Ik hoop dat de clomid zijn werk nu wel zal doen! Maar groeien er dan helemaal geen eitjes bij je of gaat dit heel langzaam?

@Krystall ik duim voor je dat deze ronde goed gaat aanslaan! Wat spannend zeg.
@Seerte jeetje wat een spannende tijd ga je dan nu tegemoet! Ik hoop voor je dat dit de ronde mag zijn!
ik heb zelf afgelopen donderdag een follikelmeting gehad na mijn tweede ronde Clomid (deze keer 100mg). Ik had op CD 17 een ei van 22,5mm! Nu heb ik alleen sinds donderdag iedere dag een ovulatietest gedaan, maar ze zijn allemaal negatief. Kan het zijn dat mijn eitje nog gaat springen? Of kan -ie ook ‘te groot’ worden en niet meer springen? 

Dag Sterrenmuntje. Gefeliciteerd met je gigantische ei! Het kan zijn dat hij nu wat langzamer groeit waardoor je even moet wachten op je positieve ovulatietest. Maar het zou ook goed kunnen dat de testen niet goed reageren.. gewoon elke dag gezellig maken onder de lakens! 

@ Seerte, dank je wel, dat stelt me al wat gerust! Hopelijk komt de positieve test dan nog! (vanochtend was -ie ook nog negatief)
Bij jullie dames verder al meer bekend? :)

@krystall bedankt. Nou wij hebben een eigen bedrijf zonder personeel dus maakt t nog wat lastiger om beide weg te kunnen voor (nu nog) onderzoeken. 
Momenteel ben ik bezig met dat 8/10 Duphaston en hopelijk snel daarna een menstruatie zodat ik kan een hsg en echo kan laten maken. Daarna kan de gyn kijken wat het beste vervolg is. Hopelijk zijn mn eileiders beide goed en gaan we beginnen met clomid. Heb wel vorige week een redelijk positieve ovulatie test gehad. Mocht eigenlijk niet testen van de gyn omdat ze altijd negatief zijn en dat is ook zo frustrerend. Maar merkte aan mn afscheiding dag t anders was dus toch een testje gedaan en was redelijk positief. Dus rondom toen ook goed gezellig geweest. Dus wie weet. Heb al vaker gelezen dat stellen zwanger raken zodra ze beginnen met behandelingen dus fingers crossed. 

Ik heb vandaag gebeld met de gyn, aangezien de ovulatietesten maar negatief bleven. Maandag moet ik bloed laten prikken, dan checken ze of er een eisprong is geweest. Maar ze verwachtte van niet zei ze na alle negatieve testen... Zo’n teleurstelling nu, ondanks mijn mooie ei geen eisprong :(

Terug
Bovenaan