Eisprong na Clomid

@Sterremuntje aah balen zeg! Dat is geen leuk nieuws, blijf positief! Ik ken het medicijn niet. Ben wel benieuwd wat het is! 
Is dit te vergelijken met clomid of?

Het is wel te vergelijken met Clomid inderdaad. Er wordt een eisprong opgewekt en je moet dag 4 tm 7 de medicijnen slikken. Plus ook de standaard echo’s. Ik ben heel benieuwd of dit inderdaad beter werkt. Waarschijnlijk wordt het in combinatie met Pregnyl, omdat die eisprong bij mij dus maar niet komt, ondanks mooie eitjes.

Hee meiden, mag ik me hier aansluiten? Ik ben deze cyclus met de Clomid begonnen, vandaag de laatste tabletjes genomen (ik kreeg 100mg) en morgen de eerste echo. Ben zooooo benieuwd hoe mijn lichaam op de Clomid heeft gereageerd. Duimen jullie mee?
Doen jullie trouwens ook IUI of alleen medicatie?

@Sterremuntje okee Ben heel benieuwd wat het voor je gaat doen! Spannend weer.. hopelijk met succes.
@Mandarijntje welkom! Hoe was de echo? Uiteraard duim ik voor je!

Ik ben vandaag wederom in het zkh geweest voor een echo maar ook nu, dag 18 geen een eitje dat gegroeid is helaas. Woensdag nog een keer terug voor de formaliteit en dan wachten op het gesprek met de arts op 19 juni om te kijken wat we nu gaan proberen. 

Hè balen Krystall!! Hopelijk heeft de arts iets moois voor je achter de hand wat wél aanslaat.
Mijn echo was goed, ietsje te goed wellicht. 1 ei van 10mm rechts, en wat kleintjes. Links had ik er 3 (!!) van 12 a 13mm. Du hopelijk valt er een af, anders gaat het feest niet door. Dit was op cd 8. Maandag de tweede echo, en ik gok dinsdag de iui.

Mandareintje: wat fijn om te horen dat de Clomid wel zo goed aanslaat! Inderdaad te hopen met zulke mooie eitjes, dat deze ronde z’n vruchten gaat afwerpen!
@ Krystall wat balen dat het deze ronde niet is gelukt. Hebben jullie al een idee over een volgende stap, of wordt dat allemaal besproken op de 19de?
Zelf wacht ik nu na de Duphaston op een bloeding. Ik had verwacht vrijdag wel mijn bloeding te hebben (was vorige rondes ook zo), maar tot nu toe nog geen teken van een bloeding. Ik heb stiekem toch wat hoop dat ik wel zwanger ben (ondanks de lage progesteron waarde). Ik heb stiekem hoop, omdat op de echo wel te zien zou zijn geweest dat er een eisprong was. Nu last van misselijkheid, lage rugpijn, hoofdpijn... maar ik maak mezelf denk ik gek. Woensdag kan ik een zwangerschapstest doen, dan weten we het in ieder geval zeker

Hoi allemaal! Wat fijn om zoveel recente berichten te lezen over clomid! 
Ik heb nu 2 rondes clomid 50 Mg gehad. 
De eerste ronde had een echo op cd12 en had een ei van 22mm! Ik denk dat ik uiteindelijk op dag 15 mijn eisprong heb gehad. Ik werd op dag 30 ongesteld. Officieel hoefde ik nu niet meer voor echo’s omdat de eerste ronde alles er heel goed uit zag. Maar toch mocht ik de 2de ronde toch nog een echo op cd 10. En daar een ei van 15mm! Ik denk nu dat ik op dag 16-17 mijn eisprong heb gehad. Nu nog 2 dagen tot mijn NOD. Ik vind het allemaal zo spannend! 
Iedereen super veel succes! 

Terug
Bovenaan