Eisprong na Clomid

Ik heb zelf nog nooit last gehad van die lichtflikkeringen, maar ik kan me herinneren dat m'n gynaecoloog wel zei dat als ik dit had, ik het sowieso direct moest laten weten. Mss morgen toch maar eens bespreken?
Kim, idd! Dat geeft toch wat hoop he. Maar sneller is toch zeker welkom?

Ik ben vanmiddag weer voor de 1e meting geweest, er zaten 2 eiblaasjes rechts die waren nu op dag 10 10mm en baarmoederslijmvlies was 3.5mm, vond ik in vergelijking met januari allemaal weer wat tegen vallen.
Maar het is ook nooit goed :-D. In ieder geval, als het zo blijft doorgroeien begin komende week iui2. Aankomende zaterdag nog weer even terug. 

Heb de lichtflikkeringen inderdaad besproken, nadat hij vroeg hoe het was gegaan de afgelopen dagen, en we gaan overstappen op een andere medicatie op het moment dat het deze 2e poging niet gaat lukken. 

Spannend @Annemt! Wel vervelend van die licht flikkeringen! Hopelijk voor een goed doel! Wanneer mag je weer voor een meting? 

Ik was helemaal teleurgesteld dat mijn ovulatietesten op dag 10 en 11 heel licht waren, maar vandaag was 'ie ineens een stuk donkerder! Nog niet positief, maar het gaat in de goede richting lijkt het. Ik heb 'm ook ingevoerd in Premom en Femometer en daar scoort ie "high". 

Haha Kim wat een tof berichtje! En inderdaad als we zo nadenken, hebben we nog alle tijd! Ik hoop alleen dat wij allemaal sneller geluk hebben! Ik vind het een heftig traject en hoop daar niet nog meer dan 10 jaar in te zitten. 
Hoe gaat het met de rest? 

@Kirsten ik heb morgen nog weer een follikelmeting. Afgelopen woensdag had ik mijn eigen gynaecoloog weer en die verwachtte dat als het zo bleef doorgaan, dat ik begin komende week iui heb. Hoop dan eigenlijk wel op de maandag, want dat is mijn vrije dag. Dinsdag heb ik allerlei afspraken (kennismakingsgesprekken nieuwe leerlingen en kennismakingsgesprek met stagiair) die ik eigenlijk niet zo goed kan afzeggen.. of nou ja, dat kan wel, maar is meteen weer zo'n gedoe en extra geregel. 

Fijn dat de tests wel oplopen Kirsten. 
Ik ben ook wel benieuwd hoe het met de rest allemaal gaat. 

Kirsten, goed dat je testen oplopen! Dan doet de medicatie toch zn werk?. Veel succes!
Annemt, spannend ook! Ik duim dat alles vlot verloopt?
Ik zit op cd6, vandaag laatste clomid binnen en dan volgende week donderdag follikelmeting. Dus hier even niks speciaals te melden?

Hoi meiden,
@Annemt, wat fijn dat je volgende week voor iui mag. Ik ga voor je duimen dat het maandag kan. 
@Kirsten, ahh wat goed! Dan zou je toch zeggen dat de medicatie idd aanslaat.
Ik zit vandaag op CD 25. Voel me helemaal niet anders dan normaal... We gaan het zien volgende week. Als het niet raak is, zou ik op CD 31 ongesteld moeten worden. 

@Annemt: Spannend nog even! Succes bij je follikel meting! Hopelijk kan de IUI maandag gedaan worden! Wat leuk trouwens dat je ook leerkracht bent ? Me too! Juf van groep 8, dus lekker hectisch nu met de musical haha! 

@Kim: Wat spannend meid! Nog 3 dagen en dan mag je gaan testen!!! Dat je nog niks voelt, hoeft niks te betekenen!
@Chacha: Nog even wachten tot de follikel meting en dan gaat de spanning weer beginnen voor jou!
Net weer een testje gedaan op cyclusdag 13 en hij is nog steeds niet positief. Wel bijna als ik het zo kan inschatten. Vergelijkbaar of iets donkerder dan gisteren. We maken het dit weekend gewoon gezellig en hopelijk heb ik morgen een positieve test! Zal dan de eerste eisprong sinds december zijn. Duimennnn!

Hoi dames,
Als het mag zou ik graag met jullie willen meeschrijven, want ik ben op dit moment ook bezig met mijn 1e ronde Clomid. Enkele van jullie ben ik al tegengekomen op een topic dat ik eerder deze week had geopend (Clomid zonder pcos), maar aangezien ik hier ook al een tijdje meelees zou ik het leuk vinden om aan te sluiten.
Ik ben Ina, 28 jaar en inmiddels 20 rondes bezig voor ons 1e kindje. Er is bij mij geen pcos o.i.d. vastgesteld en het duurde een tijdje voordat we 'officieel' de MMM in konden. Het ging bij mij van 0 naar 100 in een week tijd: na maanden niks te hebben gehoord van onze fertiliteitsats, werden we eind mei/begin juni uitgenodigd voor een zaadonderzoek én werd een week later gelijk besloten om te starten met Clomid 50mg. Dat snelle besluit baarde me zorgen, vandaar dat ik hier een topic had geopend.
Maar dat lijkt allemaal mee te vallen, want afgelopen donderdag heb ik op CD10 mijn 1e echo gehad en volgens de arts viel de opbrengst 'tegen': één follikel van 10mm en een bms van 4,5 mm. Nu ben ik niet heel bekend met gemiddelden en wat wel/niet normaal is, maar volgens haar kan het alle kanten op gaan. Bij ons in het ziekenhuis doen ze helaas geen metingen op zaterdag en op maandag was er geen plek, dus mijn eerstvolgende meting is dus a.s. dinsdag (CD15). 
Ik verwacht er niet veel van, want ik heb vanmorgen een ovutest gedaan en die was negatief. Bovendien ovuleerde ik voor Clomid op ca. CD 20/21, dus hoe groot is de kans dat Clomid daadwerkelijk gaat zorgen voor een kortere cyclus (wat volgens mijn gyn wel de bedoeling zou moeten zijn). Ach ja.. we gaan het zien dinsdag!
Sorry voor dit lange verhaal, maar hopelijk hebben jullie nu een beter beeld van mij en mijn situatie :)

Terug
Bovenaan