Eisprong na Clomid

Ik heb nu ook geen ervaring met testen die zo oplopen en dan toch niet pieken? Het feit dat ze zo fel worden wilt toch zeggen dat je lh omhoog gaat he!

Ik heb even snel door alle berichten heen gescrold, niet alles gelezen omdat het zo veel was. 
Las in ieder geval iets over de opbouw van baarmoederslijmvlies, mijne is, zoals vandaag bleek nog aan de dunne kant en nog niet mooi opgebouwd uit 3 lagen ?. Ben benieuwd of dat nog gaat komen deze maand. Morgen alweer cyclusdag 14, maar bms was nog maar 4mm. Maandag om 14.15 uur weeer een afspraak. Iui2 gaat maandag dus in ieder geval nog niet door. Had wel links 2 mooie eiblaasjes al van 15mm en 1 van 14mm.
Fingers crossed dat het dan woensdag wel door gaat ??

Annemt, kan je geen extra medicatie krijgen om bms op te bouwen? Ik mag utro nemen vanaf eisprong, dit helpt ook om bms nog wat dikker te maken voor evt innesteling (dus zou overeen komen met na je iui hé?)
Ik heb ook weer iets gek. Ik denk dat ik op cd8 gisteren al vruchtbaar slijm had (echt doorzichtig en plakkerig), maar ovutest op cd7 was nog spierwit. Heb wel wat buikpijn en lastig gevoel bij het plassen, dit had ik vorige maand ook in de dagen voor m'n eisprong. Hopelijk is het nu ook een goed teken dan. Ik ben echt het vertrouwen in m'n lichaam wat kwijt: in januari van dit jaar had ik alle symptomen van een eisprong (pijnlijke borsten, menstruatiepijn, druk tijdens het vrijen) maar bleek helemaal niks te zijn..
Het zou zo fijn zijn dat m'n lichaam gewoon heel duidelijk is en zegt 'oke, nu is je eisprong' ipv altijd die lastige symptomen :').

@Chacha: Wie weet is het gewoon een goed teken! Morgen of overmorgen kan je test ineens wel positief zijn! Ik hoop het heel erg voor je! 

Ik herken het wantrouwen in je eigen lichaam wel enorm. Ik durf nog steeds niet te denken dat ik een eisprong gehad heb. Ik vond de test gewoon niet positief genoeg! Heb nu wel pijnlijke tepels wat ik nog nooooit gehad heb. Kan dit een teken van een eisprong zijn? 

Kirsten, ja kan zeker! Heb donderdag m'n echo dus dan zullen we het zien. Ik heb nog 3 ovutesten van de action, kan ze nog wel gebruiken.
Mss heb je net je piek gehad tussen de twee testen door hé.. Bij mij zijn pijnlijke tepels wel een signaal. Soms ben ik er ook misselijk bij enzo, enorm veel buikpijn (zeker onder clomid) en pijn tijdens het vrijen. 

Nou, domper nummer zoveeeeel.. vandaag had ik opnieuw weer een afspraak en nu had ik (weer) een andere gynaecoloog. Ze telde 4 eiblaasjes, 2 rechts en 2 links. Dus de behandeling gaat weer opnieuw niet door.
Baarmoederslijmvlies was nu wel goed, dus dat is dan weer een voordeel. 
Kan wel janken, het is al de 2e keer dat er teveel eiblaasjes zijn en vanaf maart t/m mei ging het al niet door vanwege de corona. Morgen heb ik een belafspraak met mijn eigen gynaecoloog gepland en dan gaan we overleggen wat nu de volgende stap is (denk in juli andere medicatie of lagere dosering clomid). Ik baal echt zo ontzettend erg!  

Wat kut Annemt. Vanaf hoeveel eiblaasjes gaat de behandeling niet door? Wat balen idd.. Zou je evt nog een extra controle kunnen krijgen om te zien of er mss minder eitjes meedoen dan?

Chacha, 3 eiblaasjes is het maximale, maar ik vind het vooral vreemd dat er zaterdag niks over werd gezegd, behalve links 2. Ik bedoel, die 2 rechts zijn toch niet in 2 dagen beide 20mm ? dus dat ga ik morgen ook maar eens vragen. Weet niet of er nog een controle komt, kunnen denk ik vrij weinig eraan doen.
Ga alleen morgen wel zeggen dat ik lagere dosis clomid wil, dit schiet niet op zo. Andere optie is prikken, maar dan is daar denk ik weer geklooi mee met het zoeken naar de juiste dosering ?
Ze heeft ons overigens ook weer negatief vrijadvies gegeven, maar denk dat we deze ook wel wagen. In februari was 7 natuurlijk echt teveel, maar geloof ook niet dat er nu opeens een vierling zal komen..

Terug
Bovenaan