Eisprong na Clomid

Dankjewel Chacha! Ik hoop het zo! Ik heb nu net een ovulatie test gedaan en die is weer verder afgelopen. Er zit dus wel een duidelijke opbouw en afbouw in. 

https://ibb.co/PTP9rQG
Wat spannend donderdag! Ik ga voor je duimen!
Aaaah Annemt wat ontzettend klote!!! Waren alle 4 de eiblaasjes even groot? Hebben jullie ook een vrij verbod gekregen? Hoe groot is de kans dat alle 4 de eitjes springen?

Hoi meiden! Tijdje hier niet geweest omdat ik gefrustreerd was over het feit dat het ziekenhuis niet doorging.

maaaar ik wil even melden dat ik vanavond een licht positieve test in handen had op cd 25! Zonder iui! Ben heel bang dat het nog een keer misgaat en het is nu ook nog super vroeg. 

hopelijk lukt het bij jullie ook snel❤️

@Annemt: wat een rare situatie weer! Het kan idd niet zo zijn dat er zomaar uit het niets twee extra eitjes zijn ontstaan. Gewoon niet goed gekeken, super slordig van de echoscopisten.  En ik vind dat je gelijk hebt wat betreft het verlagen van de dosis. Volgens mij nam jij 100mg in, klopt dat? Waarom was de dosis in jouw geval in de eerste plaats verhoogd als ik vragen mag?
Zelf heb ik morgen mijn 2e follikelmeting van mijn 1e ronde Clomid, maar ik verwacht er helemaal niets van. Ik zit vandaag op CD14 en ik heb geen vruchtbaar slijm of wat dan ook dat op een naderende eisprong wijst. Ik had erop gehoopt dat Clomid mijn cyclus zou verkorten, maar dat kan ik wel vergeten. Mijn lichaam gaat gewoon haar eigen weg en trekt zich noppes aan van de Clomid (typisch mijn lijf). Ik zie het nut er niet van in om nog een ronde Clomid te nemen, maar ik weet niet hoe groot de verschillen zijn tussen 50mg en 100mg. Waarschijnlijk zullen ze deze ronde voorlopig nog even doorgaan met echo's om te zien of er nog wat gaat gebeuren. Nou, daarvoor hoeven ze echt geen echo's te maken, want met mijn lichaamskennis kan ze alvast vertellen dat ze daarvoor minstens nog een dag of 10 zullen moeten wachten.  

En idd @Irene, gefeliciteerd! We 'kennen' elkaar niet, maar ik vind het altijd leuk om positieve berichten te lezen!

@Inaa: Jeetje wat rot hè!! Wie weet komt er morgen toch goed nieuws bij je follikel meting! Je weet maar nooit! 

Bij mij heeft 50 mg clomid niks gedaan, maar 100 mg lijkt meer effect te hebben als ik naar mijn ovulatie testen kijk. Of het echt voor een eisprong gezorgd heeft, merk ik pas over 2 weken natuurlijk. 

Succes morgen!

Dank je wel, Kirsten! Ik hoop oprecht dat je een eisprong hebt gehad en dat het natuurlijk raak is!

Ik hou jullie op de hoogte.

@irene wat bijzonder dat je een licht positieve test in handen hebt zonder iui. Hoelang heb je er nu totaal over gedaan om in verwachting te raken? Het is je zo gegund meid ☘️ 

Terug
Bovenaan