Eisprong na Clomid

Temperatuur vanmorgen gezakt naar 35.9, en begin lichtelijk gerommel te voelen. Denk dat ik toch ongesteld ga worden vandaag of morgen.

Kim, balen van je temp! Hopelijk komen ze dan snel door en kan je weer verder?.
Hier ook echt kut kut kut! Cd12 en geen reactie op de clomid50, bms was maar 6mm. Nu 5 dagen 100mg nemen en volgende week terug controle. Heb sowieso ook een afspraak staan bij de fertiliteit nu om verder te bekijken. Mijn gyn wilde het risico niet te veel lopen op overstimulatie dus gaat de arts van de fertiliteit me meer opvolgen. Wss een operatie dan om m'n eiblaasjes kapot te prikken en hopelijk zo m'n lichaam te resetten. Wat baal ik nu?

Wat een vervelend nieuws Chacha! Potverdorie! Als ik je goed begrijp, heb je dus van dag 3t/m dag 7 clomid 50 geslikt en moet je nu vanaf dag 12 clomid 100 gaan slikken voor 5 dagen? Wat gek?Dikke knuff

Klopt idd, omdat er echt geen reactie is. Normaal zouden we nu al iets moeten gezien hebben. Geen idee of dit normaal is?. Het is een beetje een 'laatste kans' operatie denk ik. Eind julie sowieso afspraak bij de ferti.

@chacha, ik heb gistermorgen contact gehad met mijn eigen gynaecoloog, hij snapte volledig mijn gefrustreerde gevoel van afgelopen maandagmiddag. Er is zaterdag door een andere gynaecoloog 'gewoon' een meetfout gemaakt. Mijn eigen gynaecoloog gaat er nu ook voor pleiten dat hij mij een hele cyclus volgt om zo meetfouten te voorkomen, maar, zei ie ook, dat is nog best een opgave omdat hij natuurlijk niet altijd werkt.. Dus hoe ie dat wil gaan doen, geen idee, maar hoef ik me ook geen zorgen om te maken.  Bij jou is het ook wel een flink gedoe zeg. Eerst 50mg en dan nu nog weer 100. Hopelijk groeien ze nu wel goed. 
De volgende keer ga ik voor 50mg clomid met de kans dat er maar 1 eiblaasje is. Lijkt me prima, beter dan de 4 die er nu weer zaten. Gynaecoloog was het ook wel met me eens om naar 50mg te gaan in plaats van nu overstappen op injecties, echter is bij injecties wel makkelijker bij te sturen dan met clomid. Als er dan niks gebeurd kan de dosis omhoog, gebeurt er teveel kan de dosis omlaag. Anyway.. we gaan het de komende maand zien.  Overigens hadden mijn vriend en ik de afgelopen dagen 'schijt' aan het negatieve vrij-advies. We dachten beide, het is de afgelopen 2.5 jaar niet gelukt, dan zal het nu met 4 eiblaasjes ook wel niet lukken. en anders zal het vast geen vierling worden. 

Snap ik Annemt! Het zal nu idd ook niet veel uitmaken dan. En pakt er toch eentje, goed gedaan dan! Wat vreselijk dat er een andere arts een meetfout maakt?? Wat een gedoe joh.. als de 100 zoveel doet, zou ik idd ook naar 50 gaan. Ik hoop dat het dan gewoon z'n werk doet bij jou!
Ik heb het wel al wat laten zakken. Het was toch nog een mep in het gezicht hoor, officieel naar een fertiliteitsarts moeten.. Maar wie weet doet de 100mg wel gewoon z'n werk!

@Annemt, wat een gedoe. Ik zou ook schijt gehad hebben aan het niet vrij advies. Wat duurt het dan weer lang he, voor je meer weet.
@Chacha  voel je je al anders nu met 100mg erbij?
Ik ben helaas vanmorgen ongesteld geworden. Cyclus blijft wel stabiel, 33, 31, 30, 32. Ik word echt vaak ongesteld in het weekend, dus baal dat ik maandag pas kan bellen voor een echo. Ben benieuwd of er wat gaat veranderen, omdat mijn cyclus wel stabiel is 
Hoe gaat het met de rest?

Of het van de clomid komt of gewoon omdat ik het ff zwaar heb, geen idee. Maar ik ben enorm moe, hoofdpijn, neerslachtig. Maar verder nog niet het gevoel dat er iets groeit, maar dat is wat snel ook.
Gisteren opnieuw een aankondiging gekregen.. ze hakken er echt steeds harder in? 
Kim, lastig he dat je niet direct op controle kan? Hopelijk kan je maandag gewoon gaan en verder?

Terug
Bovenaan