Eisprong na Clomid

@Tenuki het is inderdaad ook even een achtbaan. Al moet ik zeggen dat ik het verhaal van de spuiten zetten en werking daarvan wel logisch vind en me ook enigzins gerust stelt . Het spuiten schijnt niet zo spannend te zijn. Het is vergelijkbaar met zo'n spuitje die mensen met suikerziekte gebruiken en dan zet je die gewoon in de onderbuik. Volgende week krijg ik hier uitleg over. 
Toch redelijk wat bijwerkingen dan van de clomid. Ik had precies hetzelfde en vooral die hoofdpijn vind ik zo verschrikkelijk.  Hopelijk wel met resultaat.  Laat je maandag iets weten hoe het is gegaan?

Ik kom net uit het ziekenhuis. 
Niets gegroeid. Ik moet volgende week maandag terugkomen om te kijken of er iets is veranderd. Zo niet dan gaan we de clomid herhogen. 

Hoe is het verder met iedereen?...

@Tenuki dat is balen! Vandaag was dag 10? Dan zou het zo maar nog kunnen veranderen. Laten we het hopen!

Ik heb vandaag mijn OGTT onderzoek gehad waarbij ze 2x bloed hebben geprikt. Volgende week krijg ik de uitslag. Verder ben ik nog afwachtende op mijn menstruatie die een dezer dagen zou moeten komen.. en dan kunnen we eindelijk verder met de spuiten.

Succes allemaal!

Hoi allemaal!
@Krystall ik heb je verhaal aandachtig zitten lezen, vooral de optie van LEO kende ik nog helemaal niet! Ik snap inderdaad dat je dat ‘achter de hand’ wil houden, even kort door de bocht gezegd. Hopelijk slaan de spuiten aan! Aan de ene kant doen de frequentere bezoekjes aan de arts natuurlijk meer beroep op je tijd, maar lijkt me ook wel een fijn gevoel dat je regelmatig gemonitord gaat worden? Kan me voorstellend dat het wachten dan minder lang duurt. 
@Tenuki ik hoop voor je dat er nog iets gaat groeien! Dag 10 is nog vroeg, dus wie weet is er een mooi eitje te zien op je volgende echo :)
Ikzelf ben na bijna 3 weken eindelijk ongesteld geworden van de Duphaston. Vanochtend ben ik dan ook gestart met de Letrozol, wat in principe hetzelfde zou moeten werken als de Clomid (qua eiblaasgroei). Aankomende maandag eerste echo. Ik ben zo benieuwd!

Hoi meiden! 
Leuk jullie verhalen ook weer te lezen. 
Ik ben inmiddels met de derde ronde clomid gestart(50mg) volgende week woensdag een echo op dag 14. 
Echt spannend, hoop op iets van 3 keer is scheepsrecht??

Ja zeker. Zit nu in 2e ronde clomid 100 Mg. Helaas geen zwangerschap. Heb net een test gedaan en die is negatief. Ik verwacht morgen mijn menstruatie. Wordt inmiddels wel onzeker erdoor en begin aan mezelf te twijfelen omdat ik veel verhalen lees van mensen waarbij het met Clomid gelijk raak was.

Dag allemaal,
Ik zou mij graag willen aansluiten in deze groep.
Ook ik mag aan de clomid. In 1e instantie moesten we, omdat de zaadkwaliteit van mijn man zo dermate niet goed was door voor IUI of IVF. Maar na een 2e inlevering van zijn zaad, was dit zo goed verbeterd dat alleen ik clomid moet gaan slikken omdat ik pcos heb en cyclussen heb van rond de 35 dagen.
Ik ben nu nog aan het wachten op mijn menstruatie. Ik zit nu op cd 40.... de vorige ronde duurde 48 dagen... Ik ben ookal als 'extra' doorgespoeld (dit kon al gelijktijdig bij mijn galblaasoperatie).
Het wachten duurt lang.. niet alleen op menstraties maar ook elke keer een nieuwe afspraak bij de gyn.
Zodra ik ongesteld wordt mag ik ook beginnen met de 50mg clomid. Ze liggen al klaar op de dressoirkast... ik kan niet wachten!
Ik leef met jullie allemaal mee !!
Liefs, x

Dag allemaal,
Ik zou mij graag willen aansluiten in deze groep.
Ook ik mag aan de clomid. In 1e instantie moesten we, omdat de zaadkwaliteit van mijn man zo dermate niet goed was door voor IUI of IVF. Maar na een 2e inlevering van zijn zaad, was dit zo goed verbeterd dat alleen ik clomid moet gaan slikken omdat ik pcos heb en cyclussen heb van rond de 35 dagen.
Ik ben nu nog aan het wachten op mijn menstruatie. Ik zit nu op cd 40.... de vorige ronde duurde 48 dagen... Ik ben ookal als 'extra' doorgespoeld (dit kon al gelijktijdig bij mijn galblaasoperatie).
Het wachten duurt lang.. niet alleen op menstraties maar ook elke keer een nieuwe afspraak bij de gyn.
Zodra ik ongesteld wordt mag ik ook beginnen met de 50mg clomid. Ze liggen al klaar op de dressoirkast... ik kan niet wachten!
Ik leef met jullie allemaal mee !!
Liefs, x

Terug
Bovenaan