Eisprong na Clomid

@skippy dat is inderdaad vergelijkbaar als Clomid alleen zijn de bijwerkingen van Clomid een stuk heftiger, bij letrozol heb je bijna geen bijwerkingen. Met Provera komt je menstruatie vast wel op gang, ik had hiervan ook eigenlijk geen bijwerkingen. Fijn dat je je erbij voegt in de groep en voel je zeker vrij om berichten / vragen te sturen.
@Kirsten ja super blij! Daarom gebruik ik ook de ovulatietesten van clearblue, geen gehannes met streepjes. Ik vervloek die ovulatietesten echt en raad je aan om volgende x over te stappen op clearblue. Hopelijk heb je gewoon een eisprong gehad! 

@Lara wat goed! Ik vind zo'n smiley idd ook fijner. Dan weet je tenminste waar je aantoe bent.
@Skippy, welkom en leuk dat je mee praat. Ik heb alleen ervaring met clomid. 
Ik hen vandaag contact gehad met het zh en ik mag op dag 10, volgende week maandag, weer langs komen voor een inwendige echo. Ik begin vandaag aan ronde 5, 50 gram clomid. Vraag me af of mijn lichaam er nog niet gewend aan geraakt is, dus we gaan het zien maandag. 

Ah dankje! Ben benieuwd naar jullie ervaringen en verhalen, dus zal actief meelezen.
@ Lara, dankje voor je uitleg. Ben benieuwd wat mij te wachten staat met de clomid dan... Duurt nog ff voordat ik daarmee kan beginnen.
Ik had gedacht dat ik er wat geduldiger onder zou zijn. Zo gek dat als je eenmaal begint het niet snel genoeg kan gaan.

@skippy, dat zal wel per persoon verschillen natuurlijk. De meiden hier die Clomid gebruiken kunnen je het best antwoord erop geven. Ik hoop in ieder geval dat het voor jou mee valt!  Ik snap dat je ongeduldig word.

Skippy, welkom! Het is idd heel persoonlijk hoe je reageert. Ik ben zelf vorig jaar in januari gestart met clomid 50, was de tweede ronde al zwanger. jammer genoeg was dit niet goed, curretage gehad in juni en in augustus terug clomid 50 gestart. Direct zwanger, maar ook dit liep niet goed. Heeft niks met clomid te maken hoor! Ondertussen terug 3 rondes clomid 50mg maar nu reageer ik niet meer, dus verhoging gekregen. Morgen weet ik of het aanslaat :)
Qua bijwerkingen, ik had vooral last van opvliegers en mijn man van mijn humeur :'). Voor de rest viel het best mee! Hopelijk heb jij ook snel resultaat!

@Chacha wat goed om te horen dat het twee keer zo goed ging, wat heftig zeg Dat het uiteindelijk fout is gegaan ?
En dat de dosering clomid nu niet meer aanslaat. Hoop dat het nu wel gewerkt heeft! 

Hi meiden, 
Ik zit nu in mijn eerste Clomid ronde en ik zal ook meelezen. 
Afgelopen maandag op de eerste echo
een eitje van 9 mm en 
een eitje van 13 mm 

Gisteren (twee dagen later) terugkomen voor een echo, en nu waren er 3 eitjes te zien! 
een van 13 mm 
een van 14 mm 
en een van 15 mm 

Nu met huiswerk naar huis....... :) 
Eigenlijk niet echt last gehad van bijwerkingen tijdens het slikken..
Vooral spanning denk ik... 

Oef, toch reactie! Nu cd7 en er zat een eitje van 18mm? Hopelijk is het raak en moet ik niet overstappen op andere medicatie?

Terug
Bovenaan