Eisprong na Clomid

Super balen @Kim! Maar je hebt nu wel een stabiele cyclus en dat is op zich wel goed nieuws natuurlijk. Hopelijk kunnen ze je maandag gauw verder helpen.
@Chacha: Dat neerslachtige herken ik wel heel erg tijdens het slikken van Clomid. Bij mij is dat altijd na een paar dagen weer weg. Duimen dat het in elk geval iets goeds brengt! 

Ik zit intussen op cyclusdag 21, maar ik merk helemaal niks. Dus ik denk niet dat de clomid voor een eisprong heeft gezorgd. Al hoop ik het natuurlijk wel nog steeds heel erg! Nog 7 dagen en dan moet ik meer weten. 

Succes weer allemaal! 

Ik hoop het Kirsten, zit nu op dag3 met 100mg?. Sinds gisteren om de haverklap aan het huilen, weer een zwangerschapsaankondiging gehad.. deze keer van een vriendin die tijdje geleden tegen mij zei dat ze 'zo lang moest wachten en het echt niet aan kon'. Ze heeft welgeteld 2 maand moeten wachten.. Ik word er echt moedeloos van, wanneer is het verdorie aan ons.. 
Sorry voor m'n negativiteit meiden, hopelijk staan jullie er wat positiever in nu!

@Kirsten, idd en daar probeer ik mij dan maar aan vast te houden. Dat mijn cyclus nu stabiel is. Ik moet er eigenlijk ook pas vanuit gaan dat ik 4 maanden bezig ben. 
Voor jou ook nog even afwachten dus! Ik denk ook wel dat als het gebeurd, dat je het gewoon weet. 
Misschien een gekke vraag, maar hoe is dat bij jullie? Ik heb meestal 1 helder bloed dag en daarna gaat het bij mij al over op bruin bloed. Geen idee of dit goed of slecht is. 
@Chacha, ik snap je helemaal. Ik heb vanmorgen ook ff een potje zitten janken, maar nu is het weer goed. Maandag bellen en hopelijk kan ik dan idd snel terecht. Ik heb er momenteel ook last van. Collega is zwanger, vriendin is zwanger. En ik snap echt je frustratie als iemand zegt met 2 maanden al lang te moeten wachten. Zucht. Je lichaam raakt ook van slag met de medicijnen, dus je mag je best ff rot voelen hoor.

Hi meiden, Hier afgelopen dinsdag weer een smiley ( positieve ovulatietest ) waardoor we weer op het wachtbankje zitten ?? op een of andere manier heb ik deze maand wel wat meer rust. Als ik nu ongesteld word deze ronde ga ik nog eenmalig voor Letrozol en daarna stap ik over op hormooninjecties. Hoop dat dit me bespaard blijft maar wat moet dat moet. 
Hoe gaat het met jullie allemaal? Ik herken het ook wel hoor wat jullie voelen, ik heb momenteel vier vriendinnen die zwanger zijn en die in 1-3 maanden zwanger raakte. 
@Kim ik heb eigenlijk wel langer dan 1 dag rood bloed verlies.  Ik weet ook niet of dat wat betekend. 
@kirsten hoop voor je dat je wel een eisprong hebt gehad met Clomid ☘️ 

@chacha bedoel je een LEO - operatie wat je dan krijgt? 

Hoi allen,
Wat leuk zo'n active topic, de reden wat minder natuurlijk. Na twijfel ook maar even een berichtje.
Net begonnen met provera en mag daarna beginnen met clomid 50 op cd 3. Twee weken geleden is PCOS vastgesteld. Na een klein jaar proberen met mega onregelmatige cyclussen.
De gynaecoloog was positief gestemd, waardoor ik dat ook ben, maar lees nu veel wisselende verhalen. 
Gisteren gestart met provera, hoe is jullie ervaring hiermee? Kwam de menstruatie bij jullie daarna op gang hierdoor? Last van bijwerkingen?
Ik ben erg benieuwd hoe het gaat lopen en zou leuk vinden jullie verhalen te volgen.
Groetjes!

Lara, klopt idd! Mijn gyn noemde het een drilling??. 

Skippy, welkom! Ik heb nooit provera of iets gekregen, maar mocht direct starten met clomid 50mg. 2x heel snel zwanger geraakt, dus als de clomid aanslaat kan het wel!

@Kim: Ik heb altijd ongeveer 3 dagen helderrood bloedverlies en daarna nog 2 dagen bruin. 

@Lara: Yeeey een smiley! Dan heb je dus gewoon een eisprong gehad! Geweldig! Nu worden het weer spannende weekjes. Ik ga voor je duimen dat het prikken niet nodig zal zijn.
@Chacha: Ik herken het verdrietige/boze/gefrustreerde ook heel erg hoor! Hoort er helaas allemaal bij. Al die hormonen helpen ook niet mee!
@Skippy: Welkom! Ik krijg zelf altijd 10 dagen Duphaston voor het opwekken van de menstruatie en krijg die dan 2/3 dagen na de laatste pil. 

Hier krijg ik steeds meer de angst toch geen eisprong te hebben gehad. Ik voel niks raars. Ook niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden ofzo. De test was helemaal niet overtuigend en het duurde ook lang voor de teststreep donkerder werd. Ik mag over 2 weken pas bellen als er niks gebeurd is. Dan ga ik naar mijn laatste ophoging: 150 mg clomid.

Terug
Bovenaan