Eisprong na Clomid

Wauw goed nieuws Chacha!
en gebruikerseen wat snel al resultaat!
Hoeveel mm moeten de eitjes zijn als ze binnenkort de eisprong verwachten?

Wat fijn Chacha! En welkom GebruikerSeen. Top dat het nu al begint aan te slaan! Dat is echt fijn.
Ik had vandaag echt even een mental breakdown momentje.. Als ik een eisprong gehad heb, is zaterdag mijn NOD. Ik voel niks geks en ben ook nog niet ongesteld. Ben zo bang dat ook de 100 mg clomid niks gedaan heeft. Het werd me vandaag even allemaal teveel. Bah! Hopelijk zijn de 35 dagen gauw om en mag ik weer bellen naar de gyn. Dan kan ik beginnen met 150 mg en kan ik hopelijk een keer gemonitord worden met echo's of bloed prikken.

Sorry ik moest het even van me afschrijven!

@Chacha en gebruikerseen, wat goed! Het zou nu toch eens moeten lukken he Chacha! Ik ga voor je duimen. 
@Kirsten, dat voelt zo naar he als je het gevoel hebt dat het niks doet. En niet iedereen voelt het als het zover is he! Ik heb dat gevoel dus ook, dat het niks doet maar dat zie ik maandag. Ben al aan het aftellen, echt heel slecht haha

@ Skippy; ja best wel he.... bij de eerste echo dacht ik.. oh dat schiet niet op maar echt bizar wat dan twee dagen later veranderd kan zijn... :) eindelijk weer een beetje positief...
Dat is dus het gekke.... ze had doorgegeven vanaf zondag om de dag... maar toen had ik gisteren dus al mijn positieve (vaste smiley) ovulatie test...! 
Ze zeggen dat bij een normale cyclus de eisprong rond 18/19 mm zal zijn... maar een eisprong m.b.v. clomid kan het ook pas na de 20mm zijn
Ik heb PCOS, maar wel altijd een menstruatie.. Bij mij is het probleem dat mijn eisprong pas op dag 29/30 was en dan werd ik 3 dagen later ongesteld.. Dat klopt natuurlijk niet. Ik hoop echt dat dit gaat helpen.... mag ook wel... ben al bijna twee jaar onderweg. 
@ -Kirsten- hebben ze eerder niet echo's gemaakt? Ik snap je mental breakdowns.... het is echt heel lastig soms!

Doen jullie ook altijd ovulatietesten? naast/tijdens de Clomid?

GebruikerSeen: Wel super fijn dat het al aanslaat en dat je zo snel een positieve ovulatietest had!
Ik ben vanochtend ongesteld geworden! Ergens ene kleine teleurstelling dat ik niet zwanger ben, maar vooral heeeel blij dat ik dus toch een eisprong had 2 weken geleden! Nu krijg ik voorlopig clomid 100 mg mee! Hopelijk gauw zwanger ?.
Fijn weekend allemaal!

@Kirsten, dat is ook nog eens een mooie cyclus! Ben blij voor je! 
Ik kom net uit het ziekenhuis. Zit nu op dag 10 en heb een ei van 10, 11 en 14mm. Zo blij, want was bang dat het niks meer zou doen. Nu mag ik woensdagochtend weer terug komen. Ben benieuwd hoeveel er dan doorgegroeid zijn. De arts zei, dan moeten we even goed kijken ivm een meerling. Ik dacht echt, nou ennnn haha
Hoe gaat het met de rest van jullie?

Terug
Bovenaan