Eisprong na Clomid

@ -Kim- Dit nieuws had ik ook vorige week maandag!... toen was er woensdag meteen zo veel veranderd.. succes met nog even in spanning zitten. Maar dit is heel goed nieuws :) 
Ik heb adgelopen donderdag en vrijdag een "vaste" smiley gehad op de clearblue... en heel het weekend veel buikpijn eigenlijk... 
Herkent iemand dit? 
15 juli bloedprikken, 17 juli de uitslag... vandaag op cylus dag 20.

@gebruikerseen, spannend en idd goed nieuws! Ben benieuwd wat ze bij mij woensdag  vertellen. 
Ik "durf" geen ovulatietesten meer te gebruiken, omdat ik steeds wit scherm had. Merkte dat ik er heel onzeker van werd. Fijn dat het bij jou werkt, dat geeft net ff meer zekerheid!
Ik heb vaak rond mijn eisprong zeurende pijn van mijn lies naar mijn buik. Weet niet of dat is wat je bedoelt? Spannend hoor, eind volgende week weet je meer.

@ - Kim - snap ik wel inderdaad.. het kan verheldering geven maar ook een hoop stress. En ookal had ik nu voor het eerst positieve testen, toch nog een hoop onduidelijkheid... De arts begreep er ook niet veel van toen ik het vertelde en kwam alsnog met de mededeling "misschien waren je hormonen wel van slag en kreeg je daarom een positieve ovulatie test...."  
Ik heb net even gebeld naar de poli en verteld van de buikpijn... het is best heftig en inderdaad vanaf mijn lies naar mijn buik. Ze gaf aan dat als het vrijdag niet over is dat ik dan weer moet bellen.
Succes morgen! Laat je weten hoe je eitje(s) gegroeid zijn :)!? 

@gebruikerseen, misschien is het wel de groei van het ei of ovulatiepijn? Nog steeds last van?
Ik ben vanmorgen weer geweest en mijn eitjes waren nu 14, 16, 17,5 mm, dus wel kans op een meerling. Ik moet nu vrijdag weer terug komen, maar we gaan het vanavond maar vast gezellig maken hihi.

@Kim: Wauw wat super goed zeg! Spannend straks over 2/2,5 week! 

Ik heb vandaag mijn 3e dag clomid 100 geslikt. Zo benieuwd of ik er weer een eisprong mee krijg of dat het eenmalig geluk hebben was! Bij mijn ziekenhuis helaas nog steeds geen echo's en/of bloed prikken op progesteron. 

Hoe gaat het met alle anderen?

@gebruikersseen is het geen ovulatiepijn? Ik heb maanden erbij zitten dan kan dat aardig gemeen aanvoelen.
@kim wat een goede eitjes! Ik ben benieuwd naar je echo van vrijdag.
@kirsten ik snap echt niet waarom ze nog steeds niet opgestart zijn in het ziekenhuis waar jij in behandeling bent hoor. Zijn ze dit ooit nog wel een x van plan daar?
Het was een beetje stil vanuit mij, ik ben gister helaas ongesteld geworden. Had wel een mooie cyclus van 29 dagen. Ik ga morgen starten met de laatste ronde Letrozol! Maandag heb ik een spuit instructie in het ziekenhuis waar ik in augustus mee start. We hopen natuurlijk dat dit niet nodig zal zijn maar goed. We zullen het wel zien. Ben er klaar voor maar vind het wel spannend!  

@ XxLara Ja ik denk (en hoop) wel dat het ovulatiepijn is... toen ik belde naar de fertiliteitspoli gaf ze aan dat het niet gek is met drie eitjes, dat er met het vocht vrijkomt dat vrijkomt wat bloed meekomt en dat pijn geeft.  
Balen dat je ongesteld geworden bent... succes met je nieuwe ronde..! 
@-Kirsten- Heel gek (en balen uiteraard) dat er bij jou in het ziekenhuis nog geen echo's etc. plaatsvinden.... 
@ - Kim- Wat goed gegroeid zeg! Heel spannend ook weer morgen :) 
Ik heb nogsteeds buikpijn inderdaad... als het morgen niet weg is dan moet ik langskomen voor controle. Ik voel me ook echt heel anders... maar ben erg bang dat het gewoon tussen mijn oren zit.  

Ik heb rond m'n eisprong toch ook een dag of 5-6 buikpijn hoor. Voelt als een soort van druk op m'n eierstokken. En tijdens het vrijen ook een druk in m'n buik, komt door het vocht ofzoiets dat in je buik komt door je eisprong. Ik heb dit ook alleen met clomid, niet als ik een spontane eisprong doe.
ik zit nu op 4 of 5 dpo? (Denk ik). Ben er eigenlijk niet zoveel mee bezig?. Volgende week dinsdag sowieso m'n eerste afspraak bij de ferti!

Terug
Bovenaan