Eisprong na Clomid

Kim, spannend een meerling! Ik zou stiekem blij zijn met een tweeling, ben ik er in 1 keer vanaf want ik weet niet of we nog eens het risico gaan lopen op verkeerde zwangerschappen. Ik duim voor je!
Lara, heel dubbel he? Goed dat je cyclus een normale lengte heeft, maar wat kak dat het niet raak is. Dikke knuffel!
Kirsten, ik hoop dat er iets groeit! Veel succes!

Hoi allemaal, 
Ook weer even berichtje van mijn kant. Lees elke dag met jullie mee, maar heb nog weinig ervaring/ in te brengen ☺️
Vandaag na dik half jaar eindelijk ongi geworden! Na kuur provera. Wist niet dat ik daar zo blij mee kon zijn. Mag dus binnenkort beginnen met mijn eerste kuur clomid. Ben benieuwd of het wat gaat doen. 

Ik hoop met jullie allemaal mee voor goede ronde deze keer!

@Lara, balen maar wel weer een mooie cyclus!
@Kirsten, ik hoop dat ze bij jou ook weer snel op echo's overgaan.
@Chacha, spannend, even afwachten weer....
@Skippy, wat fijn dat het medicijn zijn werk gedaan heeft! Je zit in ieder geval op de goede weg! Weer een stapje dichterbij.
Ik ben vandaag weer geweest voor een echo. Je zag 2 grote eitjes van 21 en 22mm en nog een kleinere van 15mm. Ik heb gisteren een keiharde steek gehad bij mijn lies/buik, dus misschien is er gisteren al een gesprongen. Die van 15 zag er nu qua vorm gek uit, dus ze wist het niet zeker. Ik heb dus een vrij-verbod gekregen omdat er een kans is op een 3ling. Aan de ene kant denk ik, hoe groot is nou die kans en afgelopen 4maanden heb ik thuis clomid geslikt zonder monitoring en is het niet gebeurd. Aan de andere kant, wat nou als het wel gebeurd. 3 is wel echt heftig. Wat zouden jullie voor advies geven? Ik ben benieuwd naar jullie gedachten. Wat zou je zelf doen als je in mijn schoenen stond?

Ik merk dat ik de afgelopen weken het wat meer los begin te laten en minder actief hier ben. Inmiddels nog steeds op het wachtbankje nadat we bijna ruim 2.5 week geleden een negatief vrijadvies hadden gekregen, vanwege de 4 follikels. Aan dat advies hebben we ons overigens dit keer niet gehouden ?
Normaal heb ik altijd hele regelmatige cyclus, en zou dus afgelopen maandag  al ongesteld moeten zijn geworden. Nog niet het geval en zit inmiddels op dag 33. 
Durf nog niet te testen, beetje struisvogelpolitiek dit ? omdat ik bijna zeker weet dat ik niet zwanger ben.
Zijn er meer die zo'n lange cyclus hebben met clomid?

Hoi Annemt,
Dat is wel even spannend dan, als je al 4 dagen over tijd bent. Ik zou ook wachten hoor! Als je binnen nu en een week niet ongi bent, zou ik zeker een test gaan doen. Ik ben heel benieuwd! Zou toch wat zijn he, 4 hihi. 
Mijn cyclussen met clomid zijn tot nu toe; 
33, 31, 30 en 32 geweest. Ik heb dus wel wat langere cyclussen. Zolang het zijn werk doet, vind ik dat niet erg.

@Annemt; spannend zeg! Nog even weekje geduld en dan meer duidelijkheid. 

@Kim; oei wat lastig! Ik zit er ook wel eens over te denken wat als... ontzettend ingewikkeld lijkt mij het. Ik weet niet hoe groot de kans is dat ze alle 3 bevrucht raken... en wat als ze erachter komen dat je je niet aan de afspraak gehouden hebt en zwanger bent van een drieling? ?

Ik zou er inderdaad wel van balen als ze er dan achter komen, maar geloof niet dat het er 4 zullen zijn, überhaupt zelfs niet 1tje. Voel me helemaal niet misselijk ofzo, wel moe maar dat heb ik altijd aan het einde van een schooljaar ?‍♀️?
Had in januari met clomid ook wel iets langere cyclus, maar toen had ik ook een iui behandeling. In februari met clomid ook 7 eiblaasjes gehad en uiteindelijk primolut gekregen om menstruatie eerder op te wekken.
Ben benieuwd wanneer het nu komt, duurt nu wel heel lang. Wil graag verder in het traject ?

@Skippy, De arts heeft wel gevraagd wanneer we het voor het laatst gezellig hebben gemaakt en dat was woensdagavond. Toen zei ze, ik zal me er niet te druk over maken, want de kans is toch klein. Kan het altijd nog op de woensdagavond gooien haha.
Ik denk dat het een lastige keuze zal blijven. Ik heb mijn situatie met 3 vriendinnen gedeeld en alle 3 zeggen ze wat anders. 
-De keuze ligt helemaal bij jullie. - De ander zei meer als een grap, als je maar niet denkt dat ik je kom helpen en de 3e juichten het juist toe om te doen omdat ze er ook niet in geloofde dat het 3 zouden worden. Schiet ook niet op dus haha

Terug
Bovenaan