Eisprong na Clomid

@Annemt: Wauw super spannend zeg!! En knap dat je nog niet hebt getest... Dat zou ik echt niet kunnen! Je hoort vaker dat mensen de eerste 4 weken nog niks voelen/merken. Ik duim voor je!
@Kim: Persoonlijk zou ik het vrij verbod negeren, maar ik snap dat het een hele lastige keuze is. De kans is zo klein dat alle 3 de eitjes springen en bevrucht raken. Maar als het wel gebeurt... 
@Skippy: Wat een fijn gevoel is dat he! Nu hopen dat de clomid ook zo mooi bij je aanslaat! 

Ik heb intussen gebeld met de gynaecoloog. Ze gaan volledig afstappen van monitoring bij clomid. Ze doen geen echo's en bloed prikken en gaan dat ook niet meer doen. Vind het wel echt raar!
Ik had ook gisteren op cyclusdag 8 ineens heel veel slijm, dus toch even een ovulatietest gedaan... Was al best een donkere streep. Lijkt mij veeeeel te vroeg om al richting een eisprong te gaan! Hebben jullie weleens op dag 10 of 11 al een eisprong gehad?

Annemt, wat spannend toch! Ik hoop toch dat je een positieve test krijgt!
kirsten, kan zeker hoor. Met clomid had ik telkens eisprong tussen dag 10 en 12. Nu zelfs dag 9 denk ik!
Kim, ik zou het er ook op wagen denk ik.. Alsof er nu plots 3 bevrucht gaan raken terwijl er anders nog niet eentje bevrucht geraakt.. natuurlijk wel afwegen of je het oké zou vinden als het er ineens toch 3 zijn?
Skippy, hopelijk slaagt de clomid aan!
ik zit nu op 6/7 dpo denk ik, ergens tussen vrijdag x zondagochtend is m'n eitje gesprongen?. We hebben het in elk geval genoeg gezellig gehad, nu wachten wachten wachten ?. Heb al enorm pijnlijke tepels en af en toe wat misselijk, maar dit heb ik vaker! Gelukkig druk genoeg op het werk dus ben wel wat afgeleid!

Ik heb eindelijk duidelijkheid. Vandaag beetje bruinverlies, dus morgen of vanavond nog echt weer ongesteld. Morgen weer bellen naar het ziekenhuis. Was wel echt de langste cyclus ooit. 
Ben eigenlijk wel ergens opgelucht, aan de andere kant denk ik ook, hmm zelfs met 4 eiblaasjes lukt het niet, wanneer dan wel... ??
Heb volgende week een 2e afspraak voetreflexologie massage, ze beweren daarmee dat de innesteling ook beter zal kunnen gaan. Ben benieuwd! 

@Annemt; wat balen zeg! Maar ook fijn dat je weer verder kunt/ weet waar je aan toe bent..
@Kim; naar welk advies heb je geluisterd? Ben verder niet nieuwsgierig ?
@ChaCha; wat spannend! Duim voor je mee!!
@Kirsten; wel echt raar idd dat ze niet willen monitoren. Lijkt mij wel gek gevoel dat je zo aan je lot wordt overgelaten.. terwijl de meesten wel die controles krijgen om iig die goede groei/ eisprong te monitoren. 
Zelf vanmorgen begonnen met pil 1. Clomid, welk tijdstip nemen jullie? Heb nu zelf in de ochtend gedaan, maar lees op internet diverse verhalen over 's middags en 's avonds.

Geen idee waar het systeem last van  heeft. Had net mijn hele verhaal getypt en toen was het weg. Poging 3!
@Kirsten, wat ontzettend balen dat ze volledig stoppen met monitoring. Hoe voel je je erbij? Heb je zoiets van, ik wacht het even af of wil je kijken of je misschien kan overstappen naar een andere plek waar ze dit wel doen?
@Chacha, super spannend weer! Ik ga voor je duimen.
@Annemt, wat ontzettend KL*TE! Ik snap dat het een opluchting is, dat je niet opeens een 4ling krijgt. Maar snap heel goed dat je met 4 eiblaasjes op iets gehoopt had. Ik moet zelf ook echt oppassen dat ik niet te enthousiast ben, want anders word het weer zo'n grote teleurstelling.
@Skippy, haha tuurlijk mag je dat vragen! Uiteindelijk hebben we besloten om het verbod te negeren. We hebben dus woensdag, vrijdag en vandaag gezellig gemaakt. Mijn eitjes waren 21 en 22 mm, dus verwacht dat ze inmiddels wel gesprongen zijn. Volgende week vrijdag mag ik bloed gaan prikken voor progesteron. 1e keer, dus ben benieuwd! 
Ik slik clomid altijd in de avond, samen met mijn foliumzuur en vitamine d.

Hi dames  
ik heb vanavond mijn eerste test gedaan.... 
cd 27, waarvan vanaf cd 14 tm 20 buikpijn en vanaf cd 22 tot heden veel steken in mijn liezen. 

mijn eerste ronde Clomid 50 mg..... 
wat denken jullie.... i'm freaking out! 

we zijn al bijna twee jaar bezig.. ik hoop het zoooo! Morgen testen met ochtend urine  

Terug
Bovenaan