Eisprong na Clomid

Dankje wel.... Dit is de test van vanmorgen, het is gewoon echt zo! Nu nog hopen dat het allemaal goed is en dat de buikpijn niet een 'slecht' teken is! 

@gebruikerseen waaauwww van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, en dat al in de eerste ronde! Het is je zo gegund! 

@skippy voor jou gaan we ook duimen! 
Ik heb gister spuitinstructie gehad, ik start nu in september ipv augustus ivm met mijn vakantie en dan kan ik niet op controles voor echo's, ik mag niet gaan spuiten zonder echo's dus vandaar.... ik ga dus nu 1 extra ronde letrozol slikken.

@ Gebruikerseen , Gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws! Fijn om te horen dat er steeds vaker positieve berichten komen. Geeft hoop! 
@Lara, vakantie gaat je goed doen! Dan ben je weer helemaal zen bij de ronde erna. 
Ik heb last van pijnlijke tepels, maar ben bang dat ik het allemaal in mijn hoofd haal. Af en toe zeurend gevoel in mijn buik, terwijl het nog veel te vroeg is om ongi te worden. Ik zit nu op CD 18 en gemiddeld is mijn cyclus 32 dagen. Waarom duren die 2 weken altijd zo lang  haha

Hoi lieve dames!
Lara, geniet van je vakantie meid! En dan nadien een nieuwe start?

Kim, verschrikkelijk he! Ik ben ook echt constant in mijn borsten aan het knijpen om te zien of ze al pijn doen?

Vandaag had ik mijn afspraak bij de fertiliteitsarts. Vooral een plan van aanpak als het deze ronde niet raak is. Sowieso eerst hsg onderzoek, zaadonderzoek en bloednames. Als we die resultaten hebben starten we clomid in combi met injecties en pregnyl om de eisprong te forceren. Ik moet dan ook bloedverdunners nemen, omdat ik blijkbaar meer kans heb op bloedklonters en dus ook op een vroege miskraam. Blij dat ze alles zo onderzoeken, kunnen we tenminste verder!

@chachacha dat is zeker waar, maar aan de andere kant had ik me wel " verheugd" op een nieuwe methode want ik ben echt wel klaar met Letrozol. Ik zit vandaag op CD8 en moet dus hierna nog een ronde. Ik vond het spuiten trouwens totaal niet eng. Ik krijg dan enkel injecties om een eitje / eitjes te laten groeien en dan nog een injectie zodat ze zeker weten dat me eitje springt. Ik kijk er echt naar uit aangezien ik al zolang aan de letrozol zit. Maar goed het is niet anders en inderdaad een vakantie waarbij ik miss eens even alles los kan laten heeft miss positief effect. Hsg onderzoek heb ik inderdaad ook net gehad, is even een naar onderzoek. Het zaad van mijn vriend is ook al lang geleden onderzocht en gewoon goed. Fijn dat je zo goed geholpen word in het ziekenhuis waar je in behandeling bent. Kijk je stiekem niet uit naar een ander behandeltraject? Hoe erg ik er ook tegenop zag hoe erg ik er ook aan toe was...

Terug
Bovenaan