@ChaCha, Ja heel spannend. Ik zit nu op dag 29 (ik denk dat dag 28 mijn NOD is.. gezien de eisprong datum etc). Ik heb maandag avond (dag 27) voor het eerst licht positief getest, vanmorgen clearblue met "Zwanger 2-3"
Fijn dat je gevoel wel goed is, dat is heel belangrijk in dit traject natuurlijk!
@ -Kim- Ja ik herkende mij ook zo erg toen jij zei "het zijn er drie" haha. Bij mij zeiden ze alleen in het ziekenhuis dat ze drie acceptabel vonden, en het werd toen niet echt afgeraden maar we moesten er wel ook over praten, nou die keuze was snel gemaakt. Ik heb vanmorgen bloedgeprikt, ik neem aan dat ze het inderdaad in mijn bloed kan zien. Vrijdag heb ik een belafspraak staan. Maar ik heb de fertiliteitspoli al wel gebeld en meteen een afspraak voor een echo.
@Kirsten Haha dankjewel, we vinden het heel spannend! Maar ik blijf met jullie meelezen hoor.... (al hoop ik jullie snel allemaal in een ander forum te zien) Het enige wat je misschien zou kunnen doen...is de clearblue ovulatietesten... ik heb dat dus echt in combinatie met de clomid ook gedaan, de arts vond mijn uitslagen heel "bijzonder" maar ik ben blij dat ik niet - helemaal- naar haar "gemeenschap" advies heb geluisterd maar ook naar de Smiley's!
Ik hoop zo erg voor jullie allemaal dat Clomid (of een ander middel) jullie heel snel gaat helpen. Ik zal toch even een opsomming geven van mijn situatie zodat je geen verkeerde 'vergelijking' krijgt - alleen maar hoop!
- Ik heb PCOS met de onderstaande (belangrijke en vervelende) kenmerken
* overmatig veel eitjes/vochtblaasjes per eistok (meer dan 20)
* onregelmatige cyclus (vorige cyclus was 38 dagen, daarvoor 29)
* last van acne plekjes
* altijd tussentijd bloedverlies, soms al twee weken voordat ik ongesteld werd
* geen overgewicht
* spiraal is twee jaar geleden weggehaald
* mijn man zijn zaad was "boven gemiddeld goed"
* Ohja, morgen word ik 27 ;-)!
En dan komt nu, misschien wel mijn grootste probleem (en misschien ook de reden waarom Clomid heeft gewerkt)
* mijn luteale fase was - zonder Clomid dus - maar 2 drie dagen
Ik ben toen vrij snel en ook tijdens Clomid doorgegaan met de ovulatietesten van Clearblue - ik weet het, heel duur, maar ik denk dat dit mij wel echt geholpen heeft... en die smileys zijn gewoon heel duidelijk..
Liefs!