Eisprong na Clomid

Lara, jawel hoor! Precies terug goede moed gekregen. En blij dat er iets gedaan wordt en we niet langer moeten aanmodderen met clomid die soms wel en soms niet zn ding doet. Dus exact wat jij hebt met Letrozol! Ik snap dat je verder wilt hoor, uiteindelijk wacht je al zo lang en ben je gewoon klaar om verder te gaan. Ik moet zeggen dat ik niet zo naar het onderzoek uitkijk?. Maar goed, dan weten we tenminste of de curretages iets hebben achtergelaten. Ik heb ook totaal geen probleem met de injecties (nu toch?). Ik denk wel dat mijn hsg pas voor eind augustus zal zijn. Ik moet zondag testen, dus krijg ergens woensdag m'n menstruatie door. Ideaal zou dinsdag nadien zijn, maar dan is m'n arts in verlof?. Dus zal een cyclus afwachten worden denk ik!

Agh thanks meiden! Het is nu nog de vraag hoeveel het er zijn :-O tijdens mij follikel echo had ik er drie... 
4 augustus hebben we de eerste echo, als ik echt veel buikpijn blijf houden dan mag ik eerder komen. 
@Skippy- , hoop blijven houden.... je weet maar nooit! 
@XxLara dankje wel! snap ik wel, controles zijn erg belangrijk natuurlijk... ik hoop dat je de extra ronde kan gebruiken om goed je lichaam te laten rusten... 
@-Kim- dankje! die twee weken wachten zijn echt vreselijk... ik heb echt heel veel buikpijn gehad, ook zo 'vroeg' al, vorig weekend heb ik denk ik wel 10 keer tegen mijn man gezegd, er klopt iets niet, ik voel me zo slecht en anders. Bang dat ik het inbeelde, maar blijkbaar had het echt ergens mee te maken! Hoop houden :) je lichaam kan je goed voor de gek houden, maar tegelijk ook heel goed laten merken wanneer er echt iets gebeurd! 
@Chacha, :) spannend wel zeg...! ik hoop dat ze met de onderzoeken meer duidelijkheid kunnen geven - heb je wel een goed gevoel bij je arts? 

Gebruikerseen, oh spannend seg! Hoeveel zit je nu van je NOD? Of heb je getest op je NOD?
Jazeker, ik heb een heel goed gevoel bij m'n dokter! Had er wat schrik voor, een man die zo'n traject doet voelde toch wat raar, maar eens het gesprek op gang kwam had ik echt een heel goed gevoel. Hij checkt sommige dingen ook dubbel, gewoon voor de zekerheid. Vind ik ook al heel fijn! Dat we niet achteraf nog 'oh ja, mss moeten we dat ook eens nakijken.' Hij was ook heel lief (gezien onze geschiedenis) en bezorgd, hij begreep ook echt dat het zwaar begint te worden. Tegelijkertijd was hij ook heel positief, omdat ik wel reageer op clomid en dan al 2x zwanger geweest ben, dus hij ziet geen reden waarom het niet zou lukken! Dus dat geeft moed ;)

@Gebruikerseen, echt zo spannend idd. Ben zo benieuwd hoeveel het er zijn! Ik volg jou een beetje, had ook 3 eitjes dus hoop zo dat het bij mij ook raak is. Vrijdag bloedprikken en maandag de uitslag. Daaraan zouden ze toch ook kunnen zien of je zwanger bent?

Hey allemaal!
Wat een hoop berichtjes weer. Een beetje te veel om op iedereen te reageren!
Jou zal ik wel even feliciteren GebruikerSeen! Wauwwwww, na 1 ronde clomid!!! Echt geweldig! En spannend of het misschien zelfs een tweeling is!
Ik zit er een beetje doorheen. Ik heb de vorige ronde een eisprong gehad met 100 mg clomid. Nu weer clomid 100 geslikt. Op dag 8 en 9 leek de test best donker, maar nog niet positief. Sindsdien lopen de testen terug. Zo verdrietig over... Gisteren was de test zelfs volledig wit. Ik ga straks weer een testje doen, want het is vandaag cyclusdag 14. Hopelijk loopt het nog op deze maand... en anders toch weer ophogen. 

@ChaCha, Ja heel spannend. Ik zit nu op dag 29 (ik denk dat dag 28 mijn NOD is.. gezien de eisprong datum etc). Ik heb maandag avond (dag 27) voor het eerst licht positief getest, vanmorgen clearblue met "Zwanger 2-3" 
Fijn dat je gevoel wel goed is, dat is heel belangrijk in dit traject natuurlijk! 
@ -Kim-  Ja ik herkende mij ook zo erg toen jij zei "het zijn er drie" haha. Bij mij zeiden ze alleen in het ziekenhuis dat ze drie acceptabel vonden, en het werd toen niet echt afgeraden maar we moesten er wel ook over praten, nou die keuze was snel gemaakt. Ik heb vanmorgen bloedgeprikt, ik neem aan dat ze het inderdaad in mijn bloed kan zien. Vrijdag heb ik een belafspraak staan. Maar ik heb de fertiliteitspoli al wel gebeld en meteen een afspraak voor een echo. 
@Kirsten Haha dankjewel, we vinden het heel spannend! Maar ik blijf met jullie meelezen hoor.... (al hoop ik jullie snel allemaal in een ander forum te zien) Het enige wat je misschien zou kunnen doen...is de clearblue ovulatietesten...  ik heb dat dus echt in combinatie met de clomid ook gedaan, de arts vond mijn uitslagen heel "bijzonder" maar ik ben blij dat ik niet - helemaal- naar haar "gemeenschap" advies heb geluisterd maar ook naar de Smiley's! 

Ik hoop zo erg voor jullie allemaal dat Clomid (of een ander middel) jullie heel snel gaat helpen. Ik zal toch even een opsomming geven van mijn situatie zodat je geen verkeerde 'vergelijking' krijgt - alleen maar hoop! 
- Ik heb PCOS met de onderstaande (belangrijke en vervelende) kenmerken 
* overmatig veel eitjes/vochtblaasjes per eistok (meer dan 20) 
* onregelmatige cyclus (vorige cyclus was 38 dagen, daarvoor 29)
* last van acne plekjes 
* altijd tussentijd bloedverlies, soms al twee weken voordat ik ongesteld werd 
* geen overgewicht
* spiraal is twee jaar geleden weggehaald
* mijn man zijn zaad was "boven gemiddeld goed" 
* Ohja, morgen word ik 27 ;-)! 

En dan komt nu, misschien wel mijn grootste probleem (en misschien ook de reden waarom Clomid heeft gewerkt) 
* mijn luteale fase was - zonder Clomid dus - maar 2 drie dagen
Ik ben toen vrij snel en ook tijdens Clomid doorgegaan met de ovulatietesten van Clearblue - ik weet het, heel duur, maar ik denk dat dit mij wel echt geholpen heeft... en die smileys zijn gewoon heel duidelijk.. 
Liefs!

Nou Gebruikerseen, dat zou dan wel eens een meerling kunnen zijn haha! Als je zo snel al 2-3 hebt op je CB-test is je hcg toch al goed omhoog gegaan. Ik had vlak na m'n NOD altijd 1-2 :D. Ik duim dat je plakkertjes hebt ;).

@Kirsten, ik begrijp je gevoel heel goed dat je er even doorheen zit. Zo lastig dat je geen echo's kan doen en als die testen ook niet mee zitten. Wellicht toch gaan temperaturen? Ik doe het nog steeds en merk dat mijn temperatuur nog oploopt. 1e week van deze cyclus als ik wakker werd 35.3( Ik heb een koud lichaam haha) en inmiddels zit ik op de 36.1. Dan heb je toch nog een extra beetje hulp. Nadeel is wel dat je het 3maanden gedaan moet hebben om een beetje inzicht te krijgen.

Terug
Bovenaan