Eisprong na Clomid

Kirsten, heel begrijpelijk dat je er even doorzit meid! Ik snap ook niet zo goed waarom ze geen echo's doen bij jou? Ik MOEST echt elke keer op echo komen, om te checken of er geen overstimulatie was of cystes die zouden groeien. Ik ben ook gestopt met ovulatietesten, werd er alleen maar gefrustreerder door dat m'n lichaam niet werkt zoals het moet. Of mss zat je piek tussen de twee donkerdere testen? 

@ Chacha, oooh jeeh! Ik heb echt geen idee! Zodra ik meer weet, laat ik het meteen even weten.
@ - Kim - eigenlijk heb ik nu vooral buikpijn. Het waren vorige week (voor NOD) echt onwijze steken in mijn liezen, beide kanten (wat ik dus best bijzonder vond, omdat mijn eitjes rechts zaten en mijn linker lies erg pijnlijk was!) 
Nu zijn het constant soort aanvallen - vooral als ik net heb geplast. Dan zijn het echt van die hele nare menstruatie krampen. Mijn borsten zijn gevoeliger+verandering in mijn tepels en een opgeblazen buik. 
Hopen dat het hierbij blijft en dat de buikpijn geen slecht teken is. 

Buikpijn is normaal hoor, je baarmoeder is al aan het groeien om plaats te maken voor je kleintje. Ik had ook altijd een soort van kramp (zoals een spierkramp) na een orgasme en soms ook na het plassen. Geen aangenaam gevoel haha!
Heb je trouwens al een echo gepland?

@ ChaCha ja ik lees er ook echt heel veel over. Het wordt nu overdag wel iets minder heb ik het idee, vooral met/tijdens/na liggen en na het plassen idd.... 
Ik heb 4 augustus mijn eerste echo bij de fertiliteitsarts en 18 augustus bij de verloskundigepraktijk gepland :) 

Hmmm... ik zit mezelf echt gek te maken. Vorige week rond mijn eisprong had ik echt heftige steken en pijnlijke tepels, maar nu lijk ik nergens meer last van te hebben. Zit nu op dag 20, dus moet waarschijnlijk nog 1.5 week. Hoe houden jullie het soms vol om het uit je hoofd te zetten?

Kim, ik maak mezelf ook altijd wijs dat ik er niet mee bezig ben ?. Maar vanaf 7dpo begin in constant aan m'n borsten te voelen haha! Was bij m'n zwangerschappen het eerste signaal?. Elk steekje denk ik dat het innesteling kan zijn.. Ik ben altijd blij als ik een drukke dag op het werk heb, dan ben ik er even niet mee bezig geweest.. verder jammer genoeg geen tips?

Dankjulliewel meiden voor de berichtjes.
@Chacha: Hopelijk gaan al je onderzoeken goed en kun je in september weer beginnen. 

@Kim: Wat spannend wordt het nu voor jou! Over een paar daagjes kun je gaan testen. Wacht je op de NOD of ga je een early test doen?
@GebruikerSeen: Zo fijn dat je even een duidelijk lijstje hebt neergezet. Dit soort succesverhalen zijn toch altijd heel fijn om te lezen! 

Ik heb intussen op dag 15 en 16 een knal positieve ovulatietest gehad. De teststreep kleurde nog eerder dan de controle streep. We hebben het al vaak gezellig gemaakt dit weekend. Hopelijk vanmiddag een lichte test zodat ik kan zien dat het eitje echt gesprongen is intussen. Als ik inderdaad mijn eisprong heb, is mijn NOD 1 augustus. Het zou zooooo mooi zijn als ik dan een positieve test heb. Op 5 augustus zijn wij een jaar bezig.

@Kim: De volgende ronde ga ik inderdaad temperaturen! Dat is toch wel fijn qua extra informatie.

Terug
Bovenaan