Eisprong na Clomid

Kirsten, deze week kunnen we alles vastleggen, test deze ochtend was negatief?. Ik denk toch dat er iets van littekenweefsel zit, anders zou het toch al gelukt moeten zijn? Dus deze week bloednames voor hormonen en chromosoomonderzoek, zaadonderzoek en hopelijk asap mijn hsg. Ik ga vragen om een schuimecho en zo snel mogelijk, desnoods bij een andere dokter. Uiteindelijk maakt het niet uit wie het doet denk ik dan. Die schuimecho schijnt minder pijn te doen dan hsg. 

@Chacha: Wel fijn dat er eindelijk weer van alles gebeurt! Die onderzoeken zijn toch wel beter, omdat je dan inderdaad misschien de oorzaak kunt achterhalen! Van zo'n schuimecho heb ik nog nooit gehoord en over de HSG hoor je inderdaad hele wisselende verhalen. De een omschrijft het echt als een horror verhaal en de ander vond het heel erg meevallen. 

Ik hoop dat je gauw wat meer informatie hebt uit alle onderzoeken en weer verder kunt! 

@ Kirsten, wat fijn dat je een knal ovulatietest had! Hebbje inmiddels alweer een nieuwe gedaan?
@Chacha heel veel sterkte deze week met de onderzoeken! Hopelijk hebben jullie hierna meer duidelijkheid en kun je vervolg stappen maken 
Ik heb vandaag de uitslag van de progesteron bloedtest gekregen. Ik had 137, dus volgens de doktersassistente een goede eisprong. Kon verder niet veel vragen, want ze was erg druk dus geen idee wat normaal is.... 
Wat is er bij jullie eerder uitgekomen? Iemand een uitlegxd 

@Kim: Inmiddels is de test weer heel licht! Dus nu gaan we 2 weken duimen haha! 

Volgens mij in een progesteron waarde van 137 super goed! In mijn ziekenhuis is alles boven de 20 een goede eisprong. Ik had zelf een keer 30 en toen was ze al heel tevreden. Wanneer is je NOD? 

@Kim: Oh dat snap ik! Zo'n witte test is altijd pijnlijk! Mijn NOD is 1 augustus, dus we gaan een klein beetje gelijk op. Ik wil voor 5 augustus testen, omdat ik op die datum 1 jaar aan het proberen ben. 

@Kim: Oooh is goed! Ik ga het proberen vol te houden! Houden we elkaar op de hoogte van kwaaltjes tegen die tijd (als we die hebben). Ik heb wel elke keer een luteale fase van maar 10 dagen, dus misschien heb ik al sneller slecht nieuws.

Terug
Bovenaan