Eisprong na Clomid

Aah leuk Kim en Kirsten, dat je gelijk loopt deze cyclus. Hopelijk beide een positieve test binnenkort!
ChaCha succes met alle onderzoeken. Spannend weer hoor! 

Nou ik mocht eindelijk de echo, haha tenminste zo voelde het, eindelijk ? vandaag dag 11. Helaas niks te zien ?
Moet nu vrijdag weer heen.. baal er best beetje van, had gehoopt dat het direct wat resultaat zou zijn..

@ skippy, wat ontzettend balen! Maar wie weet komt er nog wat he. Ik reageer ook niet iedere keer hetzelfde. 1e ronde begon het bij mij ook pas laat en had ik 1 ei, deze ronde ook 50mg en 3 eitjes. Soms snap ik er ook niks van. En wie weet is 50mg gewoon niet genoeg voor jou en werkt 100 wel. Probeer jezelf niet gek te maken, dat probeer ik ook haha en vrijdag zie je wel weer verder! 

@ Skippy- Er kan nog van alles gebeuren :)  
Ik had op dag 13 maar 1 eitje en twee dagen later, op dag 15 ineens 3 goeie eitjes!.... 

Spannend @- Kim - en @-Kirsten- .... ik duim voor jullie 

Hoi meiden, 
Ik ben nieuw op dit forum, maar zou graag met jullie mee praten.
Bij mij hebben ze 8 maanden geleden PCOS vastgesteld. 1 jaar geleden gestopt met de pil maar cyclus kwam niet op gang. Voor de pil had ik ook maar 2 tot 3 cyclussen per jaar. 
Nu gestart met de 2e ronde clomid 100mg omdat 50mg niks deed. Afgelopen maandag de eerste echo gehad op cd10, 1 eitje te zien van 12mm. Nu morgen de 2e echo, probeer er niet te veel van te verwachten om teleurstelling te voorkomen..

Hoi meiden, 
Ik ben nieuw op dit forum, maar zou graag met jullie mee praten.
Bij mij hebben ze 8 maanden geleden PCOS vastgesteld. 1 jaar geleden gestopt met de pil maar cyclus kwam niet op gang. Voor de pil had ik ook maar 2 tot 3 cyclussen per jaar. 
Nu gestart met de 2e ronde clomid 100mg omdat 50mg niks deed. Afgelopen maandag de eerste echo gehad op cd10, 1 eitje te zien van 12mm. Nu morgen de 2e echo, probeer er niet te veel van te verwachten om teleurstelling te voorkomen..

Wow @Gebruiker10202430: dat klinkt precies als mijn verhaal! Welkom op het forum. 

Ik zit nu ook in mijn 2e ronde met 100 mg. De eisprong kwam 2 dagen later dan in de eerste ronde met 100 mg, dus misschien is er nog hoop voor jou deze ronde! Ik ga duimen voor je.

Terug
Bovenaan