Hoi allemaal,
@Kim; spannend nog zeg! Hopelijk kun je er ook van genieten en hoor je binnenkort een kloppend hartje
@ Lara; balen weer zeg! Wel knap dat je maandje rust kunt nemen en hopen dat de spuiten meer geluk brengen ?
@ Chacha; zul je altijd zien hè.. lichaam doet nooit even normaal mee... Gelukkig is je onderzoek doorgegaan en was dit goed! Spannend of je voor iui in aanmerking komt.
@ Katy; wat fijn goed nieuws dat je eitje groeit! Geen ervaring met ovulatie testen, dus kan ik je niet mee helpen, lees wel wisselende verhalen hier, en dat die van cb het meest betrouwbaar zijn ivm de smiley.
@ Pimpeloentje; wat vervelend zo'n ervaring bij de huisarts hebt, wat naar dat zij zulke opmerkingen maakt, je voelt je dan ook totaal niet serieus genomen...
Vandaag uitslag van bloedonderzoek gehad, goede eisprong gehad! Mag vrijdag testen als ik niet ongesteld ben geworden, maar zit mezelf helemaal gek te maken. Vanavond gevoel van menstruatie die komt door krampen, nu pijnlijke tepels... ?
Ik lees dit ook wel bij jullie terug, dus zal er wel bijhoren, maar pfff beetje loslaten en rustig wachten is er niet bij...