Eisprong na Clomid

Blijkbaar wordt de cb toch ook vals positief??. Op echo niks te zien wat gesprongen is of groot genoeg is om te gaan springen. Gelukkig is het onderzoek wel kunnen doorgaan! Aangenaam was het niet, 2-3 seconden nijdige pijn en dan klaar. Alles bleek perfect doorgankelijk te zijn, dus nu asap een afspraak maken bij de arts om alles te bespreken. Ik vermoed dat we overstappen op iui, aangezien mijn man geen superstaal heeft afgeleverd maar na opwerking heeft hij zeker genoeg om tot een bevruchting te komen. Spannend dus!!

He dames,
@chacha wat fijn dat alles gewoon goed doorgankelijk is. Hopelijk kan je snel terecht bij de arts voor vervolgstappen.
@katy super dat clomid 100 z'n werk doet! Maar goed veel knuffelen ;) 
Hier vanochtend een vervelende ervaring gehad bij de huisarts van mijn vriend. Het begon er al mee dat hij nu ineens een hele andere huisarts had die hij nog nooit gezien had (een vrouw). We gingen er heen omdat hij van de fertiliteitspoli ook een doorverwijzing van de huisarts moest hebben net als ik had gekregen. De huisarts stond er op dat m'n vriend eerst z'n zaad laat onderzoeken en zich laat testen op soa antistoffen ofzo. Als dat goed was dan hadden we ook geen doorverwijzing nodig zei ze. Verder ging ze super kritisch en veroordelend doen dat mijn vriend nog maar 20 is en zelf net geen kind meer is en of we wel stabiel waren (ik ben zelf 26 en mijn dochter van 5 had zich geen betere bonusvader kunnen wensen). 
Mijn vriend is al niet fan van lichamelijke onderzoeken etc. en al helemaal niet op intieme plekken. Dus toen ze na dit alles zei dat ze hem nog wilde onderzoeken heeft hij geweigerd. Normaal gesproken had ik zo iets gehad van stel je niet aan ik moet straks waarschijnlijk ook meerdere keren met m'n benen wijd liggen bij verschillende artsen maar na deze ervaring gaf ik hem groot gelijk. Al met al krijgen we dus nu wel een zaadonderzoek wat sowieso moest gebeuren maar vertikt ze het dus om hem een verwijzing te geven voor de fertiliteitspoli. 
Sorry voor het lange verhaal maar ik moest even de frustratie van me afschrijven. 

Hey iedereen
@ChaCha: super dat alles goed doorgankelijk is! Dat scheelt toch al veel. iui zou bij ons ook het volgende zijn dus ben benieuwd of jullie snel resultaat hebben (moest dit zo beslist worden inderdaad).
@Pimpeloentje: Niet fijn van die huisarts. Sommige artsen bekijken alles zo zakelijk, zelf je lichaam. Kunnen jullie niet gewoon verder bij jouw gynaecoloog gaan? Die kent toch ook alles van zaadkwaliteit enzo. Ik woon in België en hier gebeurt het meeste via de gyne (al dan niet in het ziekenhuis).
Ik denk zelf dat ik de eisprong ondertussen gehad heb. Enkel die ovulatietesten hè pfff...gisterenavond was het 2e streepje even dik en donker als de controle streep. Nu weet ik van mijn vorige LH-pieken dat wanneer hij écht knalt, de teststreep donkerder kan zijn. Vandaag ook nog 3x getest (niet te veel drinken is echt een opgave in dit weer!) en de teststrepen zijn nog altijd wel donker, maar lichter dan de controlestreep. Daarnet ook wel ovulatiepijn gehad. wat denken jullie? Zou de piek vannacht geweest zijn of moet die nog komen?

Liefs, Katy

Hoi allemaal,
@Kim; spannend nog zeg! Hopelijk kun je er ook van genieten en hoor je binnenkort een kloppend hartje :)
@ Lara; balen weer zeg! Wel knap dat je maandje rust kunt nemen en hopen dat de spuiten meer geluk brengen ? 
@ Chacha; zul je altijd zien hè.. lichaam doet nooit even normaal mee... Gelukkig is je onderzoek doorgegaan en was dit goed! Spannend of je voor iui in aanmerking komt.
@ Katy; wat fijn goed nieuws dat je eitje groeit! Geen ervaring met ovulatie testen, dus kan ik je niet mee helpen, lees wel wisselende verhalen hier, en dat die van cb het meest betrouwbaar zijn ivm de smiley.
@ Pimpeloentje; wat vervelend zo'n ervaring bij de huisarts hebt, wat naar dat zij zulke opmerkingen maakt, je voelt je dan ook totaal niet serieus genomen...

Vandaag uitslag van bloedonderzoek gehad, goede eisprong gehad! Mag vrijdag testen als ik niet ongesteld ben geworden, maar zit mezelf helemaal gek te maken. Vanavond gevoel van menstruatie die komt door krampen, nu pijnlijke tepels... ?
Ik lees dit ook wel bij jullie terug, dus zal er wel bijhoren, maar pfff beetje loslaten en rustig wachten is er niet bij...

@Skippy spanneeeeend!!! Ik ken het niet-ontspannen wachten helemaal, zo moeilijk om het los te laten wanneer je zo dichtbij bent ?. Ik stuur positieve energie jouw kant uit!

Katy

@Skippy, oeee het wachten is begonnen! Weet je al voor jezelf wanneer je wilt gaan testen? Wat zou het mooi zijn als jij de 3e met positief nieuws zou zijn! Hoeveel was je uitslag van je progesteron?

Nou morgenochtend maar denk ik, als ik intussen niet ongesteld ben geworden! Vannacht wakker van krampen alsof ik ongesteld moet worden... maar tot nu toe nog niks.. ik ken dat helemaal niet dat ik al zo ver voordat doorbraak is krampen heb. Maak mezelf helemaal gek..
De gyn heeft geen waardes genoemd, alleen maar dat het er goed uitzag. 

Terug
Bovenaan