Eisprong na Clomid

Er is niets gegroeid, dus nu op naar de 2e ronde ditmaal 100mg clomid. 
Ik krijg ook primolut in plaats van provera omdat daar mijn haar met handenvol van uitvalt. Heeft iemand hier ervaring mee. 

@Tenuki balen zeg. Maar positief op naar de 2e ronde! Geen ervaring met haaruitval.
Ik ben sinds vrijdag begonnen met het zetten van spuiten. Het valt me gelukkig alles mee. Het enige vervelende is dat ze gekoeld bewaard moeten zijn en op hetzelfde tijdstip gezet moet worden. Ik kan de spuit dus niet makkelijk in mijn tas gooien en ergens geen gaan. Voor mezelf heb ik gekozen om rond het avond eten de spuit te zetten. Normaal pakte ik de tabletten voor ik naar bed ging maar omdat dit in het weekend nog wel is afwijkt was dat niet handig. Het plannen is dus even wennen maar het zetten van de spuit stelt niet veel voor. Vrijdag eerste echo om te kijken of dit wel effect heeft. Heel spannend.

@tenuki , jammer zeg op naar de volgende ronde. 
Ik slik het nu al 3 rondes en geen ervaring mee, wel veel hoofdpijn, misselijk en erg duizelig. Maar zag wel dat haaruitval ook een bijwerking kon zijn! 
Ik heb morgen de derde echo met 50mg dan van dag 5 tm 9 ben benieuwd. Me vriend is er veeeeeel nuchterder in, maar ik wil het zooo graag! 
Krystall spannend zeg! Heb je last van bijwerkingen? 

@resi en al ongesteld zodat je kunt beginnen? 

Wat leuk een actief topic over pcos en clomid! 
Ik zelf ben vanaf juli vorig jaar bezig met de clomid eerst 50mg dat deed niks toen snel over naar 75mg. Top ei
in november al zwanger maar helaas met 6w een miskraam. Tot ons verbazing in februari weer zwanger maar ook dit werd een miskraam.? ja en dan komt de vraag bloedonderzoek en chromosomen onderzoek heeft iemand dit gehad? ( en is hier iets uitgekomen)
nu maar weer gewoon door met clomid 75mg en wel een mooi ei vandaag 19mm! Dus we gaan er weer voor!!
soms zijn we het echt wel even zat, maargoed ooit zal het beloond worden....?

Ik ben helemaal "nieuw" hier..
Maar ben blij dat ik een actief forum heb gevonden over Clomid.
Mijn verhaal: vorig jaar (april 2018) miskraam gehad. Na 1jaar nog niet zwanger. Doorgestuurd naar gyn. Geen afwijkingen gevonden. Vanwege mn onregelmatige cyclus (wisselt van 22-37 dgn) heb ik nu Clomid gekregen. Zit nu op dag 32 van mn cyclus, afwachten wanneer ik ongesteld wordt en dan starten met Clomid. Spannend!

Ik vandaag ook bij de gyn geweest. Ik had 1 eitje van 15mm op cyclesdag 13. 
Nu eindelijk voor het ‘ echie’ want moet volg di bloedprikken om te kijken of ik nu wel een eisprong heb gehad, en we moeten om de dag ‘ klussen’. 
Zit nu in de derde ronde 50mg clomid. Hoop dat het lukt. Iemand enige ervaring met waneer je eigenlijk kan testen als je zwanger bent??

@rosaelisa
bij mij was de test pas 2,5 week na mijn eisprong positief mocht ik zwanger zijn. Maar dat ligt er een beetje aan, ook hoeveel zwangerschaps hormoon je lichaam aanmaakt is bij iedereen verschillend.. Weetje hoelang je cyclus is?

@rosaelisa .. nee nog steeds niet ongesteld. Ik zit al op cd48 ... ik wil ook niet nu ook nog pillen gaan slikken om die ongesteldheid op gang te brengen. Daar kan je namelijk ook weer 2 weken van de leg zijn...
Maarja. Dat wachten is zo frustrerend !
Wel spannend voor jouw dat je nu echt iets mag/kan gaan doen !! :)
@carrika ik hoop dat je snel ongesteld bent en mag gaan beginnen !!
XResi
Ps. Als ik niet meer zo vlot reageer.. dan komt t omdat ik minder snel op de forum kijk dan op bijvoorbeeld een whatsapp ofzo:) hihihiii

Terug
Bovenaan