Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Yeahhhhhh! Wat super fijn Skippy! Volgens mij is corona een vruchtbare periode haha. Ga je nu ook een van cb halen om te kijken hoeveel weken je bent? Geniet ervan!
@Chacha: Gelukkig is het onderzoek goed gegaan! Je hoort vaak dat mensen de ronde erna extra vruchtbaar zijn! Ik ga hopen dat dat ook voor jou geldt!
@Skippy: Wauwwww met de eerste ronde clomid en zulke duidelijke testen!!! Gefeliciteerd meid! Echt super fijn!
Verder kon ik helaas niet alles goed terug vinden, omdat ik slechte WiFi heb ik vakantie. Ik hoop dat het goed met jullie allemaal gaat!
Ik zit intussen op cyclusdag 15 van mijn 3e ronde met 100 mg clomid en de ovulatietesten blijven super licht. Ik voel me er zo rot over.. De vorige 2 rondes had ik nu al mijn positieve test gehad... Ik ben bang dat deze ronde niks gaat doen en dat ik weer moet ophogen.... Heb het er echt wel even moeilijk mee merk ik.
Dankje allen, het is nog erg onwerkelijk.
@Kim; nee ik denk het niet. Al hoewel jij mij wel aan het twijfelen brengt.
@Kirsten; wat rot zeg! Mag je ook echt even verdrietig over zijn en je rot over voelen. Je moet wel hoop houden, want komen nu zoveel succes verhalen. Alleen voelt het misschien ook wel weer oneerlijk, waarom moet jij zoveel geduld hebben en heeft de ander binnen 1 ronde al het gewenste resultaat.. dikke digitale knuffel richting jou! ?
@Skippy: Super lief dankjewel! Ik vind alle positieve verhalen juist heel erg fijn! Ik gun het iedereen hier heel erg. Ik ben ook oprecht heel erg blij voor je!
Ik heb vandaag toch nog een positieve ovulatietest gehad, dus helemaal happy! Het is vandaag wel cyclusdag 17, dus later dan de vorige 2 keren. De test was wel super positief! De teststreep kwam zelfs eerder dan die controlestreep en is een stuk dikker en donkerder. Hopelijk kan ik hier in Griekenland zwanger worden! ??
@Kirsten; wat een lieve reactie! Ik vind het zo knap dat je er zo in staat. Fijn die positieve ovulatie test. Ik had die op dag 18 dus wie weet voor jou ook een goede ronde deze keer! ??
Hopelijk helpt een vakantie ook mee, lees daar ook veel succesverhalen over
Fijne vakantie verder! Ook voor de rest die nog gaat.
Gefeliciteerd Skippy!! Geniet ervan meid?
hier vandaag een afspraak gehad bij onze fertiliteitsarts om onze resultaten te bespreken. In het kort: alles ziet er goed uit, zaad niet Supergoed maar zeker niet slecht. We starten dus IUI op bij de start van m'n nieuwe cyclus! We gaan wss een combo doen van clomid en menopur/gonal f. Ik ben heel benieuwd hoe dat prikken gaat gaan! Maar ik sta er wel terug positief in, eindelijk kunnen we verder! Weeral een stapje dichter bij onze mini?