Eisprong na Clomid

@Skippy: Bedankt! 

@Chacha: Wauw spannend meid! Hopelijk gaat de IUI voor een zwangerschap zorgen! Het wordt wel tijd voor jullie! Ik snap dat je het prikken spannend vindt, maar het is gelukkig voor een goed doel! 

Wij hebben goed gebruik van deze eisprong gemaakt. Gezellig gemaakt op de dag voor de positieve test, de dag na de ovulatie en de dag daarna. Hopelijk een keertje raak... Fingers crossed weer voor iedereen!

Hoi Dames! Ik heb wat berichten terug gelezen, wat een positieve verhalen allemaal! En spannend al dat wachten! 
Ik heb vandaag een echo gehad op cd10 met de eerste ronde clomid 150mg en ik had een eitje van 26mm!!! Dus het advies gehad het gezellig te maken de komende dagen. Eindelijk wat positief nieuws, maar probeer ook nog niet te enthousiast te zijn maar toch wel weer een stapje dichterbij:)

@chacha weer spannend het IUI traject! ☘️ Ik vond de spuitinstructies helemaal niet zoveel voorstellen eerlijk gezegd, maar misschien als ik het volgende maand daadwerkelijk thuis alleen moet doen dat het wel even spannend word.
@kirsten een vakantie doet vaak goed, ik hoop dat dit jullie ronde mag worden! 
@KVDB dan had je echt al een mooi ei zeg op CD10.
Ik had vandaag op CD15 een positieve ovulatietest en mijn vriend is thuis dus we maken het dit weekend maar even extra gezellig, toch geen verloren ronde? Ik heb trouwens gister nog contact gehad met de afdeling gynaecologie over de letrozol. Ik slik dit nu bijna een jaar en ik merk dat ik zulk extreem dun haar krijg en ook super breekbaar. Mijn kapster schrok er eigenlijk gewoon een beetje van. Ik kreeg alleen enkel te horen dat dit komt door de hormonen en ik vitamine b bij moet slikken. Iemand anders hier ook last van? 

Hoi dames!
@Skippy: proficiat meid!!! Geniet van je zwangerschap ❤️

@ChaCha: spannend de IUI, denk dat wij er ook aanhangen als deze ronde mislukt...mag ik vragen wat er juist niet zo goed was aan het zaad van je vriend? Je hoeft het niet te delen als je liever niet wil hoor, dat begrijp ik wel! Maar wij zitten zowat in hetzelfde schuitje, vandaar...
@XxLara: veel plezier dit weekend! ? ik heb voorlopig nog geen last van extra haarverlies maar ja heb nog maar 2 rondes clomid achter de rug, dus ben niet echt een referentie! Hopelijk ben je snel zwanger dan houd je je haren blijkbaar extra lang bij ?.
Ik zit nog op het wachtbankje (woohoow eindelijk mag ik meedoen ?). Nog 4-tal dagen voor NOD...ik voel niet veel behalve steekjes in de borsten en liezen, oh en had echt veel afscheiding de afgelopen week. Maar ja of dat nou zo bijzonder is ? ik probeer er niet teveel op te hopen!
liefs Katy

Ah dankje Katy, blijft nog heel onwerkelijk. Heb 4 september de eerste echo.
Wat spannend zeg!! Ik hoop met je mee, hopelijk over klein weekje een goed bericht vanuit jou! :)

Katy, hij had in totaal 14,7 miljoen zaadcellen, waar je 15 miljoen nodig hebt om normaal vruchtbaar te zijn. Dus echt net te weinig. Maar na opwerking wel nog 9 miljoen over, waardoor we grote kans hebben bij iui. En we zijn ook al 2x zwanger geweest, dus het zwanger worden is zeker geen probleem! We gaan nu vooral over op iui omdat we al 6 maand bezig zijn nu zonder resultaat, terwijl ik 2x binnen de 2 maand ben zwanger geweest na clomid. Ik duim in elk geval nog voor je! Wie weet is het helemaal niet nodig?
en vraag maar raak hoor, ik ben een open boek?
Kirsten, ja ik kijk er niet echt tegenop, omdat het ons dichter bij onze kleine mini brengt natuurlijk. Ik had me er al wat bij neergelegd dus heb dat een plaatsje kunnen geven!
Lara, ja ik ben benieuwd! Denk dat vooral het schema zal helpen?. Ik verwacht m'n menstruatie ook rond m'n afspraak, dus hopelijk kan ik gewoon ineens starten!

@ChaCha bedankt om dit te willen delen. Mijn vriend zijn zaaduitslag vorige keer was minder dan die van jou. Maar 9miljoen ipv de 15 ondergrens ? verder wel goeie morfologie en beweeglijkheid.... Ik vraag me af of het aantal zaadcellen sterk kan wisselen per maand of per zaadlozing? Want anders vrees ik een beetje dat het op de natuurlijke manier (zonder opwerking inseminatie) wel heel moeilijk zal zijn. Dan kan ik nog zoveel clomid nemen, als hij te weinig zwemmers stuurt is er nog altijd veel minder kans dan een 'normaal koppel' heeft. 
pfff die onzekerheid hè!!!

Terug
Bovenaan