Eisprong na Clomid

Hi iedereen!
Ik lees vaak dat mensen gevolg worden (voor echo's en verder onderzoek) op hetzelfde moment dat ze Clomid nemen… is er iemand die gewoon wel voor 6 maanden Clomid heeft genomen zonder afspraken in de tussentijd? 

ps: 50mg Clomid heeft niet geholpen in 6maanden :( 

Hier helaas game over...ongesteld ? wat een rotrotrotgevoel toch...
@mfdat; ik heb nog al wel eens gehoord dat er bij clomid 50mg niet gecontroleerd wordt...maar ik vind dat eigenlijk niet kunnen, hoe kan je anders zeker weten dat het goed werkt? Bij een hogere dosis moet je zeker laten opvolgen.

Ik heb vandaag helaas slecht nieuws gehad, de follikkel is doorgegroeid naar een cyste..wat ik ergens al wel aan voelde komen. Heb de afgelopen dagen heel veel buikpijn en steken. Gelukkig kan ik morgen al gelijk terecht bij mijn gynecoloog om het vervolgtraject te bespreken...wil het liefst zsm overstappen naar injecties gezien clomid niet het juiste resultaat heeft gegeven en we inmiddels al bijna een jaar verder zijn. 

@Lara: Wat spannend! Nu maar hopen dat je over 1,5 week een positieve test in handen hebt! Je hoort het wel vaker in de laatste ronde in afwachting van vervolgstappen. Ik duim voor je!
@Mfdat: Wat vervelend dat clomid niet goed voor je lijkt te werken. Ik krijg ook geen controles en ben in mijn 4e clomid ronde. Ik moest het wel zelf met ovulatietesten in de gaten houden. De afgelopen 3 rondes met 100 mg wel een eisprong gehad, maar helaas nog geen zwangerschap. 

@Katy: Aaaah nee wat ontzettend balen zeg! Dat doet altijd zoveel pijn hè? Sterkte meid! Op naar een nieuwe ronde!
@KvdB: Het klonk de vorige keer zo positief! Echt klote dat het toch een cyste is geworden... Jij ook sterkte!
Ik word intussen steeds verdrietiger. Over 5 dagen mijn NOD en een heel slecht gevoel over. Nog helemaal geen symptomen. Dit is al mijn 3e ronde met een eisprong met clomid, maar het lijkt gewoon niet tot een zwangerschap te komen. Mijn man zijn zaad was intussen opnieuw gecheckt en helemaal in orde.... On moedeloos van te worden. Sorry voor mijn geklaag!

Wij zijn nu in de tweede ronde van de iui en sinds dinsdag begonnen met menopur  spuiten as masndag eerste echo om te kijken hoe mijn eitje groeit is bij mij verder niet aan de orde dat er geen eitje groeit maar dat we meer kans krijgen en dan krijg ik te horen wanneer ik pregnyl moet spuiten 
Ps iedereen heeft het over clomid en heb nog niemand gehoord over menopur ben wel benieuwd of iemand dat gebruikt als hormoon

@mfdat ik ben ook niet gevolgd met echo's. Wat zijn nu je vervolgstappen / traject? 

@katy nooit leuk om ongesteld te worden. Echt balen hoor. Op naar de volgende ronde! 

@kvdb wat ontzettend klote dat het een cyste is geworden. Laat je weten hoe je gesprek is geweest bij de gynaecoloog? 

@kirsten probeer nog moed te houden, het kan best zijn dat je geen symptomen hebt en toch zwanger bent. Houd moed, ik heb 9 goede eisprongen gehad met letrozol en helaas hier ook nog niet gelukt. 

@carolinerkje Clomid en letrozol is pilvorm. Dit forum gebruiken de meeste meiden allemaal pilvorm...ik ga wel starten met spuiten. Ovaleap en ovitrelle 

Hoi meiden bedankt voor jullie berichtjes. Ik zag het gisteren somber in ('het gaat ons nooooit lukken!') maar heb me ondertussen wat herpakt...
@KvdB: ach nee een ei van 26mm en toch een cyste? Waarom is die niet gewoon gesprongen ? dan denk je nou zit alles goed...balen!
@Kirsten: meid wees blij dat je geen symptomen hebt, voor vele vrouwen is dat juist hét symptoom! Ik was er zo van overtuigd deze week dat het prijs was. Steken in de liezen en borsten die ik niet herkende, veel afscheiding, vermoeid en ja zelfs misselijk! Allemaal top symptomen...van een menstruatie blijkbaar ?. Ik zal blij zijn als ik volgende keer geen symptomen heb, je hoort ook vaak dat symptomen pas beginnen na de NOD. Nee je maakt volgens mij een hele goeie kans, zeker na de vakantie! 

groetjes Katy

Terug
Bovenaan