Eisprong na Clomid

Bedankt Katy en Lara!
Het is ook gewoon een beetje een gevoel, maar zolang ik niet ongesteld ben, probeer ik hoop te houden! 

Aan de ene kant wil ik graag alvast testen morgenochtend en aan de andere kant heel erg bang voor die altijd pijnlijke spierwitte test. Denk dat ik maar eerst ff afwacht of ik niet ongesteld word dit weekend... 

Testen jullie voor NOD?

Ik wacht altijd tot de NOD...maar heb dus nog nooit moeten testen want word altijd exact 14 dagen na eisprong ongesteld.
In mijn hoofd zijn menstruaties minder pijnlijk dan een witte test ?.

Hoi dames, ik heb net alles even teruggelezen en wat een verhalen. Sommige positief anderen helaas wat minder. 
Ook ik heb helaas heel slecht nieuws. Mijn vriend heeft de uitslag van zijn zaadonderzoek gisteren gekregen en er zijn geen zaadcellen gevonden in zijn ejaculaat. Hij moet nu naar de uroloog voor verdere onderzoeken. Maar hij heeft echt een hekel aan onderzoeken, helemaal als het gaat om zijn edele delen. Hij heeft ook al aangegeven dat hij absoluut niet geopereerd wil worden mocht dit nodig zijn. Zelfs als dit inhoudt dat hij nooit een kindje zou krijgen.
Ik snap die stelligheid niet en kan me er ook boos om maken. Maar het is zijn lichaam en zijn keuze. Ik ga er eigenlijk al vanuit dat samen met hem een kindje krijgen vrijwel onmogelijk is en die realisatie vind ik echt heel erg moeilijk. 
Ik hoop dat jullie allemaal beter nieuws krijgen de komende tijd!
Liefs van mij

@pimpeloentje ahh nee dat is heel vervelend nieuws! Hopelijk krijgen jullie snel meer te weten door de vervolgonderzoeken. Ik duim voor jullie mee! 
@Kirsten spannend!! En geen symptomen hoor je vaak genoeg dat dat net zo goed goed nieuws kan zijn, laat je weten wanneer je gaat testen? Ik duim mee! 
Ik heb gisteren bij de gynecoloog weer een heel verrassende echo gekregen. Aan de ene kant zit een cyste (26mm en die is gelukkig ook niet verder gegroeid in 8dagen tijd) maar daarentegen zagen ze ineens aan de andere kant een nieuwe follikkel van 24mm en mijn bms was super mooi opgebouwd. De gyneocoloog zei dat dit wel een hele mooie follikel is en dat daar ook mijn krampen en buikpijn (ovulatiepijn) aan te wijten waren.  
Ik had sinds dinsdag avond steeds meer toenemende krampen links en sinds gisteren avond ineens niet meer. Zou dit dan toch mijn eisprong zijn geweest?? Ik heb nog nooit een echte eisprong gehad dus weet ook niet wat ik moet voelen? Kan iemand mij hier meer over vertellen? Het plan is nu dus vanuit de gyneocoloog om over 2 weken te testen (of ik word ongesteld). Als ik ongesteld wordt mag ik daarna beginnen met de injecties (Gonal F) 

@Katy: Ja snap ik! Ik test ook liever pas op NOD. Alleen kan een witte test nu misschien zorgen dat ik de angst/hoop/onduidelijkheid uit kan zetten. Dan weet ik gewoon dat ik moet wachten tot ik bloed zie en kan ik daarna door naar de nieuwe ronde.
@Pimpeloentje: Wat ontzettend moeilijk voor jullie. Kan mij heel goed voorstellen dat je je heel slecht voelt nu. Hopelijk zijn de onderzoeken goed en kunnen ze hem ook helpen zonder te opereren. Met voeding en supplementen schijnt het ook mogelijk te zijn om het zaad te verbeteren. Sterkte meid!
@KvdB: Wat een positief nieuws! Hopelijk heb je toch een eisprong gehad. Geen ovulatietesten gedaan? Ik ga voor je duimen dat het eitje gesprongen is! 

Ik ben vanochtend opgestaan met menstruatie krampen. Ben heel de ochtend verdrietig geweest en herken alle gevoelens van vorige maand. Ik ga weer ongesteld worden helaas... Natuurlijk heb ik ergens nog steeds een klein beetje hoop, maar ik weet diep vanbinnen dat het klaar is voor deze ronde. Wat een k*t gevoel! 

@pimpeloentje jeetje wat vreselijk, misschien is je vriend er wel zo van geschrokken dat dat zijn eerste reactie is. Succes met verder onderzoek en hopelijk komt jullie wens ook nog in vervulling links of rechtsom.
@kvdb ohhh wat kan een lichaam toch raar doen hè. Die pijn die je gevoeld heb is hoogst waarschijnlijk inderdaad je ovulatie geweest. Ik voel dat vaak wel en dan is het net zoals jij beschrijft ineens weg. Ik zit op CD21, we lopen dus ongeveer wel gelijk. Ik start als ik ongesteld word ook met injecties, spannend ook wel weer.
@kirsten zolang er nog niks van ongesteldheid is te bekennen is er nog hoop. Ik ga voor je duimen!  ☘️ 

Ik moest vandaag even kijken welke cd ik nu zit, ben er deze ronde ook weer totaal niet mee bezig. Alleen op de belangrijkste dagen toen wel en daarna weer lekker losgelaten. Dit doet mij goed merk ik wel. Ook lekker druk met andere dingen dat scheelt ook wel veel.

@Pimpeloentje: Pff inderdaad een serieuze domper dat nieuws... ? Misschien heeft je vriend nog even tijd nodig om het te verwerken. Heb inderdaad al gelezen dat ze een soort van operatie doen waarbij ze de zaadjes rechtstreeks uit de testikel halen...maar ja klinkt natuurlijk vreselijk. Ik begrijp hem wel maar hopelijk wilt ie het toch overwegen.
@KvdB: super, toch nog onverwacht goed nieuws! Ik heb tijdens mijn eisprong ook altijd zeurende en drukkende pijn aan de eierstok en dan plots niet meer! Dan weet ik dat hij gesprongen was ?. 

@Kirsten: kop op hoor, we duimen voor jou! 

Hier nog altijd gezellig ongi en gezellig (NOT) aan de clomid. Gyne proberen te bereiken voor een echo en 'ze waren er een paar dagen niet'...oké dan???!!! Ligt waarschijnlijk aan de hormonen maar daar kan ik zo woést van worden ??. 

katy 

@Lara: Vaak is dat juist goed als je er niet te veel mee bezig bent! 
@Katy: Wat irritant zeg! Ik snap je frustratie wel hoor! 
Ik zit intussen 2 dagen voor NOD. Nog steeds heel erg het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar vanochtend even getest om bevestigd te krijgen dat ik de hoop moet laten varen.  Nu heb ik een heeeeeel licht streepje op de Kruidvat 2 voor 5 test. Wel binnen de afleestijd. Ik durf helemaal niet blij te zijn, want het is nog zo onduidelijk en dat menstruatie gevoel is er ook nog steeds... https://www.mupload.nl/img/ixke9tkg3h3h.jpeg  Maandag (als ik nog niet ongesteld ben) nog maar even testen in de hoop dat het streepje donkerder is. 

Terug
Bovenaan