Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wooooow proficiat Kirsten!!! Ik vind het al een duidelijke streep voor 2dagen voor NOD ?. Snap dat je voorzichtig wil zijn! Hopelijk lopen de streepjes snel op. Hoe dan ook: er zit momenteel HCG in je urine!
@kirsten gefeliciteerd ? die vakantie heeft jullie heel goed gedaan. Ik heb weleens gehoord dat een zwangerschap hetzelfde kan voelen als aankomende menstruatie.
Woohoow, gefeliciteerd Kirsten!! Is een hele duidelijke! Ik had ook het gevoel ongesteld te worden bij m’n zwangerschappen, maar dat gevoel trekt wel weg! Is nog wat innesteling?. Genieten maar meid!
Ik ben ook blij, menstruatie is mooi op 14dpo gestart! Maandag intake voor de iui en hopelijk dinsdag starten met spuiten!
Ik zit even terug te lezen van de afgelopen week, maar Kirsten ik herken jouw verhaal zo erg! Ik had exact hetzelfde, de menstruatie krampen en de volgende dag een knaltest op mijn NOD.
Gefeliciteerd!! Wat fijn dat de vakantie zo voor jou heeft uitgepakt!
Ik snap dat je nog voorzichtig bent, ben ik nog steeds tot ik volgende week een goede echo heb gehad hoop ik..
Wauuw gefeliciteerd Kirsten! Snap dat je voorzichtig wil zijn! Ga je morgen nog een keer testen? Ik ga met je mee hopen op een knaltest!
Ik voel nu af en toe nog wat kleine steekjes links (waar ik waarschijnlijk een eisprong heb gehad), maar word echt gek van alles wat ik voel en op ga zoeken op internet... Ik baal nu achteraf ook wel dat ik geen ovulatietesten heb gedaan dus ik weet eigenlijk niks zeker. Ik heb trouwens ook nu een aantal dagen helemaal geen afscheiding meer, heeft iemand daar nog meer ervaring mee na een eisprong? 10-9 is mijn NOD dus ik zit nog wel even op het wachtbankje helaas..
@kvdb heel herkenbaar, ik heb ook echt zoveel op het internet afgezocht. Letterlijk in gek van te worden. Mijn NOD 7-9 dus we lopen ongeveer tegelijk. Zodra je eisprong is geweest is je afscheiding ook echt weg.
Bedankt voor alle felicitaties! Ik vind het nog steeds super spannend en doodeng. Gelukkig wel een duidelijkere test vandaag op NOD en een CB test met zwanger 1-2 weken. Vrijdag 18 september krijg ik de eerste echo. Gelukkig mag mijn man mee ?.
@Chacha: Spannend vandaag je afspraak! Laat je even weten hoe het geweest is?
@KvdB: Erg hè al die gevoelens waar je op gaat letten! Ik had na mijn eisprong ook totaal geen afscheiding. 2 Dagen voor NOD ineens heel erg veel.
@Lara: Ondanks dat je er niet zoveel mee bezig bent deze maand, hoop ik toch op goed nieuws voor je 7 september!
Hoi allemaal,
Ik heb alles even vluchtig doorgelezen en moet toch even reageren op jou Kirsten.
Gefeliciteerd! Wat een super fijn nieuws. Echt veel positieve verhalen de laatste tijd. Ik hoop voor de andere dat dit voor jullie ook snel mag gebeuren.
Ik heb afgelopen week gelukkig een kloppend hartje gehad, dus daar was ik ook erg blij mee.
Liefs