Eisprong na Clomid

@kim Wat leuk om te lezen dat je een goede echo hebt gehad en een kloppend hartje. Ik snap dat je daar erg blij mee bent :D Geniet ervan, het is zo bijzonder!

Hoi meiden, 
Hoe gaat het hier?
@Lara hoe gaat het bij jou? Op het wachtbankje toch? Ik zit zo hard te duimen voor jou dat deze poging slaagt en je niet het traject van spuiten in hoeft! ???

En ook voor de rest hoop ik natuurlijk snel een positief verhaal.
Zelf vandaag 7 weken en een echo met kloppend hartje, zo bijzonder!

Succes meiden! Denk veel aan jullie.

Lieve meiden, bedankt voor jullie felicitaties! Echt zo lief! Ik hoop echt dat het voor jullie allemaal ook snel raak mag zijn. 

@Skippy en @Kim: Hoe bijzonder dat jullie het hartje al hebben zien kloppen? ?. 

@Lara: Jouw NOD zit er weer aan te komen. Hoe voel je je? Merk je al iets? Heb je goede hoop deze ronde?
@KvdB: Hoe gaat het nu bij jou?
@Chacha: Al begonnen met spuiten intussen? Hopelijk gaat deze manier voor jou ook geluk brengen! 

Ik heb vanochtend weer een clearblue met weken indicator gedaan. Gelukkig staat er nu 2-3 en de vorige keer 1-2. Het lijkt dus wel op te lopen! Op 18 september heb ik mijn eerste echo. Ik kan echt niet wachten! 

@skippy gefeliciteerd lijkt me echt zo bijzonder! 
@kirsten hopelijk kun je er nu van gaan genieten. Spannend zo'n eerste echo wel. Nog even geduld. 
Ik zit vandaag op CD29 en verwacht uiterlijk maandag mijn menstruatie. De test was vanmorgen negatief dus we gaan gewoon door naar het spuiten en hopelijk daarmee snel succes ?

@skippy zo bijzonder lijkt me dat! Lekker gaan genieten! 
@Kirsten Ah nog even wachten, maar wel een fijn gevoel lijkt me dat de test nu 2-3 weken aangeeft. Toch ook voorzichtig al gaan genieten! 
@xxlara er kan natuurlijk nog van alles veranderen! Heb je ergens last van/symptomen?  En anders vol goede moed door naar het spuiten, ik duim met je mee! 
Ik zit vandaag op cd 27. 9dpo. Ik voel van alles, heb pijnlijke, borsten en tepels, buikkrampen en steken, vandaag ineens weer veel afscheiding (dik en plakkerig wit..). Ik word er helemaal gek van, ik weet natuurlijk ook niet hoe het normaal zou voelen gezien ik wss nog nooit een eisprong heb gehad. Moet me zo inhouden om te testen. Wil misschien morgen ochtend een vroege test doen. En als deze ronde niks is dan ook snel door met spuiten...

Wat fijn al die goede echo's!! Dames, geniet ervan, het is jullie zo gegund!?
Lara, balen meid. Dikke knuffel!
KvdB, spannend! Ik duim voor een streepje??
Wij zijn officieel op dinsdag gestart met de medicatie, 5 dagen clomid genomen en vanaf morgen gonal f! Het klinkt raar, maar ik kijk er naar uit?. Eindelijk weer iets dat we kunnen ondernemen! Donderdag terug controle echo en dan is er hopelijk 1 follikel (of 2) goed aan het groeien.

@kvdb ohhh echt spannend. Ik ga voor je duimen dat je gewoon een positieve test hebt. 

@chacha ik snap helemaal je helemaal!
Ik ben zojuist na 18.00 dus morgen is CD1 ongesteld geworden. Ik voelde het de hele dag al dat het eraan zat te komen. Ik zal dus ook dinsdag mijn eerste injectie zetten. Ook ik kijk er naar uit om iets nieuws te mogen ondernemen en hopelijk meer succes! ☘️ 

Net getest, maar helaas negatief? 
Ga dinsdag/woensdag denk ik nog een keer testen voor de zekerheid, maar zit met mijn hoofd nu al een beetje in de volgende ronde..

Terug
Bovenaan