Eisprong na Clomid

Hey iedereen
@kvdb: balen! Het kan misschien nog maar inderdaad beter voorbereiden op de volgende ronde, dan word je minder teleurgesteld.
@Lara: spannend, injecties! Weer een stap verder ? ben benieuwd of het meevalt...
ik kom net van de gyne (cd 13) en er was nog niet veel te zien... eentje van ongeveer 11mm maar dus totaal nog niet groot genoeg...dus vrijdag terug ? was weer helemaal teleurgesteld. Vriend moet nog eens een staal binnendoen en als die even middelmatig is als het vorige staal, gaan we verder naar fertiliteit om te starten met insemineren. Ergens vind ik het zo eng maar langs de andere kant, dan komt er misschien wat snelle schot in de zaak...

xxxkaty

Hier weer terug van de follikelmeting op cd17 met slecht nieuws...de grootste follikel was slechts 14mm dus niet goed doorgegroeid. Dus voor de zoveelste keer de woorden 'je mag vrijen als je zin hebt, maar het zal deze maand niet voor een zwangerschap zijn'.
Ik ben ook weer in tranen uitgebarsten. Mijn gyne is een hele goeie, maar ook een hele harde. Ze zei eigenlijk (niet zo cru maar toch) dat ik met deze houding zeker niet zwanger zal geraken, omdat ik alles veel te hard laat doorwegen. Maar ja ik voel wat ik voel, is het dan zo abnormaal misschien? 

Volgende keer nog eens ophogen naar 150mg, laatste keer. Daarna direct naar fertiliteit...

droevige groetjes 
katy

@kvdb heb je nog getest??
@katy het is heel normaal dat je er verdrietig om bent hoor, zolang je jezelf daarna weer kan herpakken is het goed. Moet je nu je menstruatie op gaan wekken? Hopelijk slaat 150mg wel aan! 
Ik heb inmiddels 3 injecties gezet bij mezelf en vind het eigenlijk allemaal reuze meevallen. Ik heb volgende week woensdag op CD11 mijn eerste echo. Eigenlijk verwacht ik hier nog niet teveel van eerlijk gezegd. Dit omdat ik met letrozol aan de hoogste dosering zat voor er stabiliteit in kwam en ik nu op een lage dosering start....het kan dus in mijn ogen alleen maar meevallen volgende week, al hoop ik natuurlijk wel op goed resultaat. We gaan het zien :D

@Katy; aah wat rot nieuws zeg :( weten ze ook hoe het kan dat de eitjes niet doorgroeien of is dat domme pech?
Virtuele knuffel voor jou ?

@Lara; respect voor jou positiviteit! Ga toch stiekem voor jou hopen op resultaat bij de echo. Dit is toch weer hele andere medicatie. Valt het spuiten je mee? Succes!

@skippy nee ik weet niet waarom ze niet doorgroeien deze keer. Vorige keer had ik op deze dag een ei van 20mm...dus ik begrijp het echt niet...
@Lara nee ik moet wachten tot cd35 ongeveer en als ik dan niet uit mezelf men regels krijg moet ik lutenyl pakken om ze op te wekken. Nu wil ik uiteraard geen tijd meer verliezen...dus wat denken jullie dat ik het beste kan doen? Wachten tot dag 35 of nu al die lutenyl nemen (duurt dan ook nog 2 weken voordat ik men regels krijg)? Ik test elke dag met een ovulatietest en die wordt ook op het juiste moment positief. Zou ik nog een weekje wachten en hopen dat die van 14mm springt?

xxx

Katy, zo raar dat ze het zelfs geen kans meer geven? Welke medicatie had jij weer? Ik heb dat nog al wel gehad, controle echo met een eitje van 13mm en bloed nog normaal, toch 3 dagen later eisprong gehad. Dus wie weet toch nog een kans he!
Lara, ben jij ook gestart met gonal f? Ik ook! Eerst 5 dagen clomid genomen en dan gestart met prikken. Donderdag controle gehad en eitje was 12mm, dus nog even verder prikken en dan dinsdag hopelijk pregnyl zetten voor de iui!

@skippy wat lief van je dat je met me mee hoopt. Het spuiten valt me alles mee tot nu toe. 

@katy ik zou het advies van de gynaecoloog opvolgen en niet zomaar zelf iets doen of beslissen. 

@chacha oh spannend, hoe bevalt het bij jou? Ik heb alleen geen letrozol meer. Ik start gewoon vanaf CD3 met spuiten. Ik heb ovaleap is ongeveer hetzelfde als gonal f. Waarom moet jij eigenlijk nog Clomid slikken? 

@ChaCha ja ik vraag me ook nu af of het wel zooo slecht is? Er zit wel een ei van 14mm...normaal groeien die toch wel door? Het issue is dat hij te traag gegroeid was, dus slechter van kwaliteit waarschijnlijk omdat ik al op cd 17 zit. Ik blijf het int oog houden met ovulatietesten deze ronde, wie weet krijgt ie toch nog een groeispurt...
veel spuitjes precies hier de laatste tijd? ? doen jullie dit omdat clomid niet voldoende (meer) werkte? Goed dat het precies wel lijkt mee te vallen! 

Terug
Bovenaan