Eisprong na Clomid

@katy nee dat maakt volgensmij niet uit. Het is natuurlijk alleen wel fijn voor jezelf dat je na een periode van +\- 2 weken spuiten wel een mooi resultaat hebt. Vanaf CD10 word je natuurlijk om de dag zo'n beetje gemonitord...anders gaan de cyclussen ook zolang duren. Als het echt te lang duurt kunnen ze het wel afbreken en een nieuwe cyclus starten met primolut / Provera heb ik weleens begrepen. 

Hoi Dames,
Wij zijn er voor gegaan deze ronde, ondanks 2 follikels, een van 21mm en een van 17mm. Donderdag ovitrelle mogen zetten, waarschijnlijk zaterdagochtend eisprong gehad en nu op het wachtbankje...Heb sinds gisteren wel ineens super veel waterige afscheiding, is dat de eisprong geweest? 
@lara, als ze een duidelijk van 14 hebben gezien dan denk ik dat die wel doorgroeit! Mij vertelde ze dat als ze een duidelijke boven de 13/14 zien deze bijna altijd doorgroeit. Maar snap dat je cyclus zo lang duurt en dat je onderhand wel resultaat wil zien! Dat had ik ook maar mij vertelde ze dat de lengte van je cyclus met gonal f niet veel uitmaakt. Ik heb tenslotte pas op dag 37 ovitrelle mogen spuiten dus mijn cyclus duurt ook echt lang nu! 

ik had vandaag een echo….  Ik heb weer een zeer bijzonder verhaal. Ik had een andere echoscopiste vandaag en ik had mijn zorgen uitgesproken dat ik het maar raar vond dat een ei van 14.3mm ineens was verdwenen. Ging ze kijken, je zag echt twee grote ringen. Oftewel de eitjes die volgens de andere echoscopiste waren verdwenen zaten er gewoon nog. Ze heeft zoals ik al dacht waarschijnlijk gewoon gedacht ik krijg het niet in beeld door het lucht dus laat maar. Ik had dus 2 eitjes van 22.3 en 22.7 mm en een bms van boven de 11….Ik heb hierdoor eerst een ovulatietest moeten doen of mijn lichaam het niet al in gang had gezet, dit was niet het geval dus heb ik ovitrelle gespoten….@kdvb wij zijn er dus ook gewoon voor gegaan ondanks 2 grote follikels. 

@Lara, wat een domme doos zeg! Dan weet je ook weer wat je daar van kan verwachten....
Super spannend! Ik ga hard voor je duimen. Hopelijk een gelukje door een ongelukje=) Nu wel extra kans hihi. 

Hoi meiden,
Het is alweer even stilletjes hier. Ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat. Wanneer kunnen jullie testen? Liefs, denk aan jullie♡

Hoi Dames, 
Helaas geen goed nieuws vanuit mij, vandaag mijn NOD en negatief getest, ik heb alleen totaal nog geen gevoel dat ik ongesteld moet gaan worden maar dat zal de komende dagen wel op gang komen..
Wij gaan maar weer voor de volgende ronde?

Hoi meiden,
ook hier geen goed nieuws, na 13 dagen na het zetten van ovitrelle alweer ongesteld geworden ... op naar ronde 3 spuiten alweer? Wanneer zal het toch eens lukken.?

Terug
Bovenaan