Eisprong na Clomid

Ooh @kvdb wat k*t gewoon! Zeker dat het je nod was? Ondertussen al ongesteld geworden? 

@Lara pff virtual hug ? ongesteld worden suckt! Ik had er nog zo'n goeie moed in bij jullie! 

Hier in België begint alles weer stilaan uit te vallen qua zorg...ik wacht nog altijd geduldig op mijn afspraak bij het fertiliteitscentrum maar bereid me steeds meer voor dat het niet zal doorgaan...

katy 

@Lara: lief dat je 't vraagt, nee onze afspraak is pas 18 november...vorige week zag het er heel slecht uit in de ziekenhuizen, maar deze week beginnen de cijfers te verbeteren. Via een vriendin weet ik dat in mijn fertiliteitscentrum alles gewoon blijft doorlopen, dus ik krijg steeds meer hoop dat we volgende week op consultatie kunnen! Dan horen we o.a.   de uitslag van het zaadonderzoek, mijn hsg (radioloog zei toen wel dat alles oké was) en de behandeling die zij het beste vinden voor ons. Een hoop nieuwe, belangrijke info dus! Ik vind het heel spannend! Ondertussen heb ik deze week ook spontaan een eisprong gekregen, heel straf! Ik hield het met een half oog int oog zonder te hopen op een eisprong, maar dus toch geheel onverwacht ineens een mooie LH-piek. Ook de bekende drukkende pijn in m'n lies en gevoelige tepels die ik herken van vorige eisprongen, dus ik helemaal blij ?. Wel pas op CD30 hoor...maar voor mijn doen is dat vrij vroeg.
Hoe gaat het met jou? Wanneer heb je de eerste echo na de spuitjes? Het is hier inderdaad stilletjes de laatste tijd. Veel zwangeren hopelijk ?.
Grtjs Katy

Hoi Dames! 
@Katy, wat fijn dat alles gewoon door blijft gaan en hopelijk volgende week dan op consultatie en krijg je meer duidelijkheid. Maar wat fijn dat je ook een spontane eisprong hebt gekregen! 
@xxlara, volgens mij lopen wij een beetje tegelijk op. Ik heb afgelopen vrijdag een echo gehad op cd7, maar dat was meer om te checken of er geen cystes meer zitten. Nu aankomende dinsdag op cd11 weer terug. Spuit nu 62,5EH, waarschijnlijk dinsdag wel ophogen. Hoop dat we deze ronde geluk mogen hebben! Heb er nu met vlagen wel veel last van..

@kvdb hoe was je echo? Ik zit vandaag op CD10 en had een ei van 10.1mm en een bms van 4.6. Ik moet vrijdag terug komen... hierna ga ik overstappen op spuiten in combinatie met IUI. Het IUI lab is alleen met kerst 2 weken gesloten dus als me eisprong net dan valt word het nog normaal gemeenschap. 

@XxLara, vandaag weer een echo gehad op cd18, spuit 87.5 EH maar helaas nog niks te zien. Vrijdag moet ik terug komen. Hoop niet dat mijn cyclus net zo lang gaat duren als de vorige keer, en de vorige keer gaf het goed resultaat bij 87.5 En nu na 5 dagen dit te spuiten nog niks helaas..
En hoe staat het er bij jou voor? Hoe lang was jij al bezig met injecteren als ik vragen mag en misschien een brutale vraag, maar wat was de rede dat jullie over mogen stappen naar lui de volgende ronde? (Als je dat wil vertellen natuurlijk)? Ik ben benieuwd of wij dat ook al zouden mogen namelijk..

@Kvdb: balen dat er nog niets te zien was bij jou vandaag...vind het altijd zo stressen wie echo's! Waarom ben jij eigenlijk op spuitjes overgestapt? Sorry als het hier al eens heeft gestaan maar ben het vergeten ?. 
Morgen gaan we inderdaad terug naar het ziekenhuis...ben super zenuwachtig voor wat er gezegd gaat worden en voor wanneer we zouden kunnen starten enzo...hopelijk snel.
Ondertussen hoop ik ook stiekem (naïeve doos die ik ben ?) dat ik toch zwanger ben van mijn vorige eisprong en dat het me allemaal bespaard zal blijven. NOD is morgen of donderdag en voelde gisteren echt een mega kramp niet normaal, ik ging even dubbel. Normaal gezien volgt daarna binnen een paar uur het eerste bloed maar voorlopig nog niets te zien...maar ja is ook nog te vroeg dus.
succes nog met de spuiten en hopelijk volgende keer een mega ei!
katy

Terug
Bovenaan