Eisprong na Clomid

@kvdb hier ook slecht resultaat. De eerste twee x met spuiten ging super en nu morgen op CD18 weer een echo, ik spuit vanaf begin af aan 75 eenheden. Mocht er morgen nog geen groei of goed eitje klaar zitten ga ik op ophogen. Elke behandeling word 6 goede eisprongen gedaan bij mij, maar aangezien ik 9 goede rondes letrozol heb gebruikt mocht ik kiezen om naar 3 rondes hormooninjecties al over te stappen op injecties in combinatie met IUI en heb daar dus ook voor gekozen na 3 rondes. Ik neem naar deze ronde wel even een rust maand aangezien het IUI lab ook dicht is van 16-12 t/m 3-1. En daarbij ben ik hier gewoon ook even aan toe. 
hopelijk heb jij ook snel een groot ei.
@Katy jij ook heel veel succes morgen! ☘️ Hopelijk is de medische molen niet meer nodig! 

@katy, ohh wat spannend! Ik duim voor je dat je misschien al gewoon zwanger bent, en anders hopelijk snel duidelijk over welk traject jullie mogen starten. 
@Xxlara, heel begrijpelijk dat je dan wil overstappen naar lui! Hoop dat je morgen een mooie groei gaat zien! En groot gelijk even rust nemen, super belangrijk om aan jezelf en je lijf te blijven denken en daarna weer vol goede moed verder! 

Zo ik ben terug van de kliniek! Wij kunnen starten met IUI deze maand ?. Bij mijn vriend was het staal weer middelmatig, maar helemaal anders dan de vorige keer. De hoeveelheid, concentratie was nu perfect maar de snelheid net te weinig en de morfologie heel slecht: 1% ipv 4% :s. Maar volgens de arts was het goed genoeg om te insemineren, al vertelde ze erbij dat het natuurlijk van staal tot staal varieert.
en dan bij mij: ik ben 'genezen' van pcos? Mijn bloedwaarden, hormonen, AMH waarde was allemaal perfect. Zelfs op de echo die ze genomen heeft zagen we geen kralenketting meer in mijn eierstokken, terwijl ik dit bij de vorige echo's telkens wel echt heel duidelijk zag. Nu waren het enkele kleine follikels, maar niet zoveel als anders! Hoe kan dit? Ze wou zelfs insemineren in mijn natuurlijke cyclus, maar heb toch aangedrongen op stimulatie om mijn cyclus te versnellen. Dus weer aan de clomid. Verwacht nu wel beter resultaat nu mijn cyclus lijkt hersteld te zijn.
Ook mijn hoop op zwanger zijn is even de kop ingedrukt: bij de echo hing er al wat...aan de staaf. Maar positief is dat we dus snel kunnen starten! Als het echt doorbreekt mag ik al bellen. Dus we hebben nog voor het einde van het jaar een kans! Ben zo blij!
xxxxKaty

@Katy wat fijn dat jullie mogen starten met IUI. En wat bijzonder dat je pcos ineens weg is....heb je je leefstijl of iets aangepast misschien of ben je veel afgevallen? Nja het zal wel zo zijn als de arts het zegt toch! Bij mij in het ziekenhuis is dus een IUI stop met kerst / oud en nieuw, zo stom vind ik dat.
Ik had vandaag weer een echo op cd18 en weer geen goede groei te zien. Nu mag ik 100 eenheden gaan spuiten in plaats van 75 eenheden en vrijdag dus echo nummer 5 ☹️

@katy, wat fijn dat jullie mogen starten met IUI en dat de pcos 'verdwenen' is! En super fijn dat je dit jaar dan nog een kans hebt! 
@XxLara, al een echo gehad? Hoop voor je dat je vandaag ook een beetje goed nieuws krijgt. 
Ik heb vandaag eindelijk goed nieuws gehad. Bms van 12mm, en 2 goede follikkel van 16 en 14 en nog een kleinere van rond de 11 maar die lijkt niet mee te gaan doen. Zondag mag ik terug komen en dan waarschijnlijk ovitrelle zetten. Ik zit nu op 87,5 EH. 

@Lara: nee ik heb niks speciaals gedaan ofzo. Ik heb al jaren hetzelfde (gezonde) gewicht dus daaraan ligt het niet. Blijkbaar is lange cycli iets wat bij mij hoort maar dan zonder een foute hormonenbalans. Misschien heeft mijn lichaam even tijd nodig gehad om op gang te komen na 10j pilgebruik? Ennn hoe was je echo vandaag?? Hopelijk was er al een goeie follikel te zien!
@kvdb: woohoow! Op naar die eisprong ?!
Katy

@katy wat bijzonder! Ik heb ook een gezond gewicht maar ze noemen het lean body pcos bij mij?‍♀️ Nou goed ik heb in ieder geval ovitrelle mogen spuiten, ik had een ei van 20mm klaar zitten. Na deze ronde neem ik even een maandje rust omdat het IUI lab bij mij in het ziekenhuis dicht is met kerst en oud en nieuw voor 2 weken....zo stom... ik start dus weer als het nodig is vol goede moed in januari ? 
@kvdb super! Word vast ook ovitrelle dan voor jou zondag! ☘️ 

@Lara: super dat je weer een eisprong hebt! Toch weer een kans he ?? Je gaat pas volgende ronde over naar IUI? Dan kan ik je wat info geven binnenkort (maar hopelijk is dit niet meer nodig hihi). Rot dat het centrum sluit bij jullie, woon je in Nederland? Ik weet eigenlijk niet of ons centrum sluit bij de feestdagen maar ik denk het niet.
katy

Terug
Bovenaan