Eisprong na Clomid

@Katy ik woon inderdaad in Nederland. ik moest deze ronde nog normaal gemeenschap hebben en dan volgende ronde met IUI. Maar het IUI-lab is dicht van 16-12 t/m 3-1 en 100% zeker dat mijn eisprong in die periode gaat vallen...ik dacht weet je wat, ik gun mezelf gewoon dan even een maandje rust en moet dan in januari wel even een menstruatie opwekken met Provera omdat ik van mezelf echt geen cyclus heb. Eens in de 60-90 dagen ofzo. Ik ben benieuwd naar de ervaring van jou en je partner. ?

@Lara: je hebt gelijk, een maandje rust heb je wel verdiend. Ik heb nu ook een maand zonder hormonen, ziekenhuisbezoeken, echo's gehad en eigenlijk heb ik er ook wel terug energie uit geput. En een maandje is super snel voorbij! Ik had zo'n afkeer tegenover het hele proces na mijn laatste clomid-kuur maar vandaag ben ik weer met goeie moed gestart en geloof ik er weer in! Dat maandje heeft daar ook voor gezorgd. Veel succes alleszins ?
Katy

@katy, ik heb 8 december mijn NOD! Die wachtweken zijn altijd echt wel pittig, ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn maar alles wat ik voel herinnert me eraan.. Ik heb deze ronde wel een heel pijnlijke eisprong gehad, liep echt krom van de buikpijn, duurde gelukkig maar een paar uur. En hoe gaat het met jou? 
@Xxlara, hoe voel jij je in deze wachtwaken? Al ergens last van? 

@kvdb ik heb echt nergens last van. Heb mijn eisprong niet gevoeld, heb geen gevoelige borsten zoals altijd na ovitrelle ?‍♀️ Mijn NOD is 6 december.... nog maar rustig afwachten op het wachtbankje. Ik heb best een drukke week gehad en aankomende week een drukke week voor de boeg waardoor de tijd eigenlijk super snel gaat. 

@XxLara, oh wat fijn dat je geen gevoelige borsten hebt! Wie weet zegt het toch wel iets dan. En ook wel fijn dat de tijd snel gaat. Wij gaan in januari verhuizen dus daar kan ik ook wel genoeg afleiding in vinden gelukkig. Ik heb deze ronde ook minder gevoelige borsten als de vorige rondes..we wachten maar weer af. Ik duim voor ons!?

Hoi Lara en kvdb! 

oei ik had me misrekend met jullie NOD ? maar ik ben altijd heel zenuwachtig in de wachtweken, zit op alles te letten en het wil nooit iets zeggen ?.
Ik kom net terug van de eerste echo op dag 12 en super goed nieuws! De clomid heeft een keer goed gewerkt en er zitten 2 dominante follikels, 14 en 17mm. Morgen moet ik terug voor echo en dan woensdag of donderdag inseminatie! Zo raar, vorige keren sloeg deze dosis clomid zelfs niet aan ?. Je ziet dus het scheelt echt van keer tot keer! Er is dus ook kans op een tweeling, als ik wil kunnen ze er morgen 1 wegprikken maar dat gaan we niet doen! Ik zie het als een dubbele kans áls ze allebei al springen in de eerste plaats. Ik vind het allemaal heel spannend!
Ik vind het ook jammer dat er hier niet veel meer wordt gepraat ☹️. Misschien horen we meer thuis in een ander topic? Maar ik wil weten hoe het verder met jullie gaat ?.
Katy

Terug
Bovenaan