Eisprong na Clomid

@Lara; super jammer dat je ongesteld bent geworden ☹️. Probeer van het maandje rust te genieten, ik heb dat ook gedaan en deed effe deugd om niet meer aan het ziekenhuis en de follikels te moeten denken. Wij hebben morgen een afspraak bij de arts, ik vermoéd dat die gaat zeggen dat we nog een keer IUI kunnen proberen maar als het zaad weer zo slecht is naar ICSI over te gaan. Maar we zullen het morgen dus horen ?. 

@kvdb: spannend!!! Je kan zeker een foto uploaden, zoek zoek zoek ?. 

Katy

https://www.mupload.nl/img/3z6bzm5s0mc.jpg
Hoop dat jullie het zo kunnen zien. De linker is van gisteren. De andere is van lang geleden, toen ik een dag erna ongesteld werd, maar dan zie je het verschil beter. 

pi15cqd.jpg

Ik denk dat deze duidelijker zijn..geloof het eigenlijk nog niet..

-KvdB- Ik heb zelf geen ervaring met deze testen. Je ziet idd wel een streep die donkerder word, maar moet hij niet net zo donker zijn als de test streep? Ik zou de clearblue met wekenindicator halen. Dan heb je binnen 3min je antwoord. Ik hoop het zo voor je! Hou ons op de hoogte!

Hee Dames, 
Vandaag 1 dag overtijd en testen lopen mooi op. Bevestigd gekregen van de fertiliteitsverpleegkundige dat elke streep beschouwd mag worden als positief, en als de testen maar elke 3 dagen langzaam oplopen, en dat is het geval. 30 december, eerste echo gepland☺?

Terug
Bovenaan