Eisprong na Clomid

Oke. Afwachten dan maar. Moet nu binnen 2 weken ongesteld worden en dan beginnen op dag 3 5 en 7 met de pilletjes. Benieuwd hoe dat is. Maar hoop natuurlijk helemaal niet dat ik ongesteld word hahaha 

Hey iedereen, 
Ik ben nieuw hier en zou graag meekletsen als dat mag!
Wij zijn nu zo'n dikke 9maanden aan het proberen en recent is er pcos vastgesteld bij mij. 
Eerste ronde clomid gehad, gevolgd door pregnyl om eisprong op te wekken en nu.... Wachten, wachten en wachten!
Donderdag verwacht ik mijn menstruatie (liever niet natuurlijk) maar daarna is de gyn in verlof en missen we dus een ronde ☹️
Duimen dus! Ik wens jullie allemaal veel succes!!

@ Kriebelbeestje, spannend zeg! 
@ Pooky, welkom hier! ook erg spannend! afwachten dus, ik duim voor je!
@ Krystall wanneer is jou NOD dag precies? 
Ik wacht momenteel ook nog, heeft iemand ervaring hier met vroege testen? Doen jullie dat ook, of lukt het jullie wel om rustig af te wachten? 
Succes allemaal! 

@ Kriebelbeestje, spannend zeg! 
@ Pooky, welkom hier! ook erg spannend! afwachten dus, ik duim voor je!
@ Krystall wanneer is jou NOD dag precies?  Ik wacht momenteel ook nog, heeft iemand ervaring hier met vroege testen? Doen jullie dat ook, of lukt het jullie wel om rustig af te wachten?
Succes allemaal! 

@Rosaelisa mijn NOD is 27 juli. Duurt lang..
Wanneer is jouw NOD? 

Geen ervaring met vroeg testen. Ben wel benieuwd naar de ervaringen.

Mijne valt tussen 20 en 22 juli. Ja vind het ook lang duren. 

Ja ik heb er 6 gekregen van een vriendin , dus misschien ga ik wel een dagje ervoor testen. 

@Rosaelisa heel spannend ! Ik zou het niet kunnen Laten denk ik zeker niet als ik ze in huis zou hebben. Ik mocht officieel van de arts pas na 16 dagen testen.. maar krijg er nu al stress van.. 

Succes!! En houd ons op de hoogte 

Terug
Bovenaan