Eisprong na Clomid

Zo, hallo daar ben ik weer.
Nou ik ben ongesteld geworden hoor...54 DAGEN heeft het geduurd....
moest zowat huilen toen ik eindelijk zag dat ik eindelijk ongesteld was. Mijn man kreeg meteen een zenuwachtige grijns op zijn gezicht toen ik zei dat het eindelijk ging beginnen.
Ben dus inmiddels al klaar met clomid 50mg en heb vandaag op cd 10 een echo gehad. Het waren 2 eitjes rond de 10mm. Gelukkig weinig bijwerkingen gehad, alleen wat last van opvliegers.
Ik voelde al wel wat rommelen in mijn onderbuik rechts, en mijn gevoel was goed want de eitjes zitten ook aan de rechterkant.
As woensdag mag ik opnieuw voor een echo.
Is er misschien animo om een whatsappgroep te starten? Het is inderdaad wel eens fijn om je verhaal kwijt te kunnen met mensen die precies weten wat je nu doormaakt.
Zo ja dan wil ik die wel aanmaken. Stuur dan je nummer naar mijn mailadres: resibaby@hotmail.com
Groetjes 

@Rosaelisa en, heb je nieuws ?

Hier gebeurd van alles.. of beter gezegd lijkt alsof van alles gebeurd.. krampen.. maar misschien ook wel vroege menstruatie krampen?! Heel moe.. mja misschien ook wel van het drukke weekend.. stemmingswisselingen.. Oh Ja die had ik al van de hormonen..  Nog steeds spannend dus even geduld hebben. Donderdag kan ik een vroege test doen.. mits ik niet ongesteld word natuurlijk..

Hey Kristall, 
ik ben nog steeds niet ongesteld geworden maar alle vroege testen wijzen uit dat ik niet zwanger ben... zit nu vandaag op cyclesdag 34. Dusja beetje spannend nog... 
was vorige week ook heel erg moe enzo en dacht misschien dat het toch wel raak was, maar nu weet ik het niet meer zo goed. 

@Rosaelisa jeetje dat is wel spannend zeg! Ik duim voor je..

Ik wil morgen een vroege test doen.. voorheen werd ik 11 a 12 dagen na mn eisprong ongesteld..  nu dag 12 en nog een menstruatie te ontdekken. Wel al sinds zaterdag die krampen.. maar voorheen had ik die echt maar 1 dag voor mn menstruatie dus ben zo benieuwd..  en misschien ook iets te enthousiast al.
Heel spannend allemaal.. 

Hey krystall, 
heb je al getest???:) 
ik ben nog steeds niet ongesteld... als ik dit weekend het nog niet ben moet ik maandag een echo laten maken.... ben benieuwd dus... 
testen zijn nog steeds negatief maar zondag zit ik dus al op dag 40
hoop voor jou op beter nieuws! Ik duim voor je 
x

@Rosaelisa wat gek zeg! Nou een vriendin van me had precies hetzelfde. Zij had haar eerste positieve test pas toen ze inmiddels 6 weken zwanger was.

Ik heb gister en vandaag getest en beide positief.  Zowel test van CB als van kruitvat. Ook een CB test met wekenindicator gedaan en zegt 3-4 weken zwanger. Super blij zijn we maar tegelijkertijd zo voorzichtig omdat nog zoveel mis kan gaan.
Spannend vind ik het allemaal.

Super leuk!! Gefeliciteerd! Dit was jou eerste keer met injecties toch? 
Ik helaas vandaag ongesteld geworden....
op cd 40, veelste lang ook voor clomid, dus waars over naar injecties volgende ronde. 
Maar gaan eerst op vakantie, even geen hormonen enzo, en genieten:)
Gefeliciteerd nogmaals Krystall!
x

@Rosaelisa dankjewel. Klopt inderdaad eerste keer injecties . Kan het nog steeds niet geloven.. En ook nog niet echt genieten omdat me toch rond spookt dat kans best groot is dat het nog fout gaat.. daar moet ik even doorheen.
Vervelend dat je alsnog ongesteld bent geworden. Zou wel fijn zijn als je.met.de injecties mag beginnen. Ik had daar vanaf het begin al een beter gevoel bij. 
Maar eerst.. geniet van jullie vakantie! Even lekker niks! Geniet !

Terug
Bovenaan