Eisprong na Clomid

Gefeliciteerd Sjacpm!!!! Wat fijn en goed nieuws! en zo snel! super fijn zeg!!! ooh vind zo leuk voor je!!!! JEEEEEEEEEEJ!  Welke test heb jij eigenlijk gekocht daarvoor, wel een vroege dan of niet? 
@ jullie beide, ik heb dinsdag morgen om 10:00 mijn echo weer op dag 13 dan. Scheelt het weer een dag jumeaux haha, lopen lekker gelijk, wel grappig! 
Nou duimen geblazen voor ons beide!!!!
Zijn de spuiten overigens pijnlijk of valt het mee? 
We houden contact, en zal zeker di mailen hoe de echo is gegaan! 

Spannend jumeaux en rosaelisa! Ik duim voor jullie beide! Op goede eitjes!
Ik heb 1 dag voor mijn nod getest met de sensitest zwangerschapstest. Ik heb hier ook de ovulatietesten van en ik zweer erbij. Ik had nog 1 action test liggen en die heb ik gister nog eens even gebruikt. ?

aaah die had ik ook vorige keer, dat zijn die stripjes die je dipt in een glas met urine toch? 
hmmm goede tip, miss ga ik die ook weer halen, hahah! 
Jumeaux hoe is het gegaan? 

Hoi dames,
Op de echo was nog geen follikel van 10mm of groter te zien. Ik moet doorgaan met dezelfde dosering en donderdag terug komen voor een echo. 
@rosaelisa: veel succes morgen! 

Hé Dames,
Mag ik wellicht ook mee praten. Ik zit in m'n eerste ronde Letrozol en heb a.s. donderdag (dag 12) de eerste controle echo. Behoorlijk wat last van bijwerkingen helaas. 
Verder vandaag zon glucose bloedtest laten afnemen om te bepalen of ik insuline resistent ben. Hebben jullie die ook moeten doen? En wat kwam eruit?
Succes allemaal ! 
Gr Flie 

Hoi Flie,
Welkom hier!! Wat erg van die bijwerkingen, is het nu beter?
Ik heb ook een glucose test gedaan. Geen insulineresistentie vastgesteld..
Veel succes voor je echo!!! 
@rosaelisa: hoe ging de echo gisteren? 

Ik ben sinds deze maand begonnen met clomid vanwege PCOS. Ik keek op tegen de bijwerkingen die ik bij veel had gelezen maar nu ben ik op dag 20 van mijn cylcus en heb geen bijwerkingen. Hebben meer dit zo meegemaakt? Ik heb het gevoel alsof het niks doet. Ik ben ook bij de gynacoloog met het bericht: 'hier heb je recept voor clomid en mocht het langer dan 35 dagen duren dan moet je bellen' dus ik wordt ook niet verder gecheckt. Enige bijwerking die ik heb gehad was dat ik hoofdpijn had de dagen nadat ik klaar was met de kuur. 
Ik voelde vorige week wel van alles bij mijn baarmoeder dus ik hoop dat dat betekend dat er wel wat gebeurd.

Ben dus benieuwd of andere meiden dit zo ook hebben meegemaakt en daarbij het goed is gegaan of juist niet. 

Liefs Angie

Hey.. 
Ik was aan het Google en kwam hier op uit. Ik ben gestart met de 1ste ronde clomid, nog enkele daagjes de pilletjes nemen en dan 18 oktober naar de gyn voor een meting. 
Ben meteen gestart aan 100 mg. 
Hopelijk kan ik hier wat meelezen en praten want heb het gevoel dat de vriendinnen er hun buik van vol hebben ?

Groetjes 

Terug
Bovenaan