Eisprong na Clomid

@lynntor ik vind het ook erg lastig om los te laten, wat me soms ook zo neerslachtig maakt. Ik wandel graag met mijn hond, sport en spreek af met vriendinnen.. maar als je dan weer thuis bent, beginnen de gedachtes al gauw weer.
oh ik snap je gevoel helemaal. Ik gun ook iedereen een zwangerschap, maar dat gun je je zelf ook zo. En helemaal als het als 'ongelukje' of 'zo snel hadden we het zelf ook niet verwacht' zwangerschappen zijn.. jaloersmakend
positief blijven, ons gaat het ook snel lukken :)

@angie:ik duim voor je dat het gewoon een kleine innesteling bloeding is. Laat je ons morgen weten als je getest hebt nog een keer?
@JPBZ: ja dit wachten is echt ontzettend lang steeds. De weken gaan dan echt zo voorbij maar als je er midden in zit lijkt de tijd stil te staan.. Hoop dat je snel je bloeding krijgt en dat clomid 150 dan wel zijn werk doet
@Lynn: ik kan je zo goed begrijpen. Tuurlijk ben je blij voor je vriendin maar je wenst het ook zo erg voor jezelf. Ik vind er helemaal niets slechts aan dat je zo voelt, het is heel. Menselijk. Maar aangezien ze je beste vriendin is kan je misschien wel met haar delen dat het niet zo makkelijk gaat? Mij helpt het om het vrienden wel zo te vertellen omdat je dan ook minder vragen krijgt a la 'en.. Wanneer willen jullie een kind?' maar dat zijn uiteraard persoonlijke beslissingen.. Volgend weekend hebben we een afspraak met vriendinnen die ik nog van mijn eerste zwangerschap ken en 3 van hun gaan binnenkort bevallen van hun tweede. Ik heb ook niet echt zin in om me hun gezeur aan te horen 'hoe zwaar het nu is met een zwangere buik en een peuter aan de hand', maar ja je moet maar proberen het te negeren.
Bij mij: ik ben weer wat positiever vandaag nadat de eerste shock weg is. Echter heb ik een drukgevoel in mijn buik wat waarschijnlijk van de vele eitjes komt,het is niet echt pijn maar gewoon ongemakkelijk. Hopelijk gaat het snel over en de eitjes springen.. Ik ben wel redelijk obsessed deze dagen met het opmerken en observeren van stellen met 2 kinderen. Het gebuurt gewoon automatisch en is hetzelfde als toen het hopen op een eerste.. Ah was het maar zo makkelijk als bij jou vriendin, Lynn, die meteen zwanger wordt... 

Hi iedereen,
De 'bloeding' heeft nog niet doorgezet (geen maandverbandje vol en eigelijk voornamelijk met vegen en vooral donker) maar had vanochtend wel een veel minder duidelijk streepje dan zaterdag... ik moest echt goed kijken. Tot zaterdag had ik wat krampen en nu juist helemaal niet meer dus vandaar dat ik nu zo in verwarring zit. Ik heb beide keren getest met een clear blue (die van 1 minuut) en wil vanmiddag voor de zekerheid nog wat andere halen. Ik weet natuurlijk ook niet mijn echte NOD omdat het mijn eerste maand is met clomid. 
Gelukkig ben ik vrij nuchter en laat ik alles op me af komen maar ik hoop dat ik vanavond of morgen gewoon weer goeie positieve test zie..

Liefs

Helaas heeft het doorgezet. 'gelukkig' hield ik dit scenario al voor dat ik aan clomid begon voor want daar waarschuwde ze mij ook voor dus de klap is niet zo heel heftig gelukkig! 
Op naar de volgende ronde! Wat is het handigste volgens jullie? Ik 'bloedde' vanaf zaterdag maar het is nu echt een menstruatie. Zal ik dan nu al beginnen met clomid aangezien ik vanaf zaterdag lichtelijk bloedde of zal ik deze dag gewoon zien als 1e dag?
liefs!

Angie wat jammer maar goed dat je er positief instaat. Je teld de dag vanaf waar je lichtrood bloed hebt als eerste dag van je nieuwe cyclus.
Afgelopen cyclus heb ik pas 5 dagen na mijn NOD een bloeding gekregen dus het kan helaas echt wel :( op de poli zeiden ze dat de innesteling vermoedelijk mislukt is

@jymeaux
Oke! Ja dan ga ik vanavond weer beginnen. 
Oh ja echt balen! Ik vind het wel lastig dat ik niet gecheckt wordt want nu 'deed' ik maar wat. Deze cyclus ga ik ook mijn temp opnemen om te kijken of ik dan iets duidelijker krijg wanneer wat gebeurd want ik denk dat ik bij deze cyclus gewoon te vroeg getest had, mocht ik niet getest hebben zou ik er van uitgegaan zijn dat dit een gewone menstruatie was en nu was er daadwerkelijk een positieve test en krijg je toch hoop. 
Bedankt voor alle tips! En hopelijk hebben we allemaal goed nieuws binnekort!

Terug
Bovenaan