Eisprong na Clomid

@xxbloempje ik herken heel erg wat je zegt. Ik ben er in mijn hoofd ook erg veel mee bezig. Kan dit ook niet tegen houden. Dat is best wel eens lastig. 
ik ben nu bezig met clomid 150, van bijwerkingen nu nog geen last. Bij clomid 100mg had ik vooral in de week na het slikken veel last van opvliegers.
volgende week woensdag moet ik heen cd 12 voor een eerste echo. Ben heel benieuwd hoe dit zal zijn, ik hoop zo op in ieder geval groei van follikel, dat zou al positief zijn ;-)

@bloempje: nee ik krijg dus geen echo's tussendoor.. en m'n dosering is 50mg.. ik ga gewoon vanaf dag 10 met die ovulatie testen aan de gang en zwz om de dag m'n vriend even lastig vallen haha :p dan zal dag 25 met bloedprikken wel bekend worden of ik een eisprong heb gehad of niet.. 
@lyntorr: Jeetje, wat spannend zeg!! Hoop echt voor je(jullie) dat het raak is!! Duimen!! Lees het graag terug hier :) 
Gr Lisette

@jpbz: ik heb afgelopen weekend positief getest. Super fijn natuurlijk !! Merk alleen dat ik wat gereserveerd blij ben vanwege een eerdere miskraam. Maar hoop zo dat deze hem gaat zijn ? hopelijk is volgende week woensdag voor jou een mooie follikel zichtbaar! 
Voor alle andere duim ik ook !!! 
Liefs Flie 

@flie: gefeliciteerd! Wat een goed nieuws! (maar begrijp ook. Je angsten uiteraard) ik zal duimen dat het helemaal goed komt
@rosaelisa: wat vervelend zeg zo veel eitjes.. Maar ze leken idd nog vrij klein. Had je al je tweede echo?
@bloempje: ik had afgelopen cyclus 6 rijpe eitjes door gonal F spuiten en had dus seksverbod. Had ook zo een "druk gevoel" in de buik wat aanvoelde als of het heel "vol" is daar binnen. Kon niet eens goed eten want voelde dat er niets meer inpast..
Ook welkom aan de nieuwe meiden hier!
(ik ben nog in pauze modus wachtend op menstruatie na deze cyclus waar we dus seksverbod hadden) 

@Lynntor: wow, dat is megaspannend! Ik hoop voor je dat hij morgen ofzo knalpositief is! Ik had het helaas deze maand ook, de gyn had gezegd dat de kans op zwangerschap klein was met dun baarmoederslijmvlies, maar dan werd mijn Kruidvat test na 2 dagen overtijd na 10 minuten ineens positief, dus ik (valse) hoop. Maar laten we voor jou de goede moed erin houden!
@JPBZ: yes, ik ga het voorleggen aan de gyn, eerst maar eens zorgen dat mijn menstruatie terug op gang komt, want 7 dagen na lutenyl en nog niks te bespeuren. 
@xxBloempje: Ja die 29mm was gigantisch, vandaar dat ik zelf wat twijfel wat het geweest is, lijkt me eerder gewoon een soort cyste die geschrompeld is ofzo, aangezien ik dus uiteindelijk geen eisprong heb gehad zogezegd (na bloedafname). Mijn ei was dus gewoon kwijt haha, gekke situatie. Mag jij wel gewoon betrekking hebben? Want bij 3 eitjes zou mijn gyn het afraden ivm kans op meerling. 23mm, dan zou hij bijna moeten springen, spannend! Ik had dus geen buikpijn, want ook geen eisprong, maar de maanden ervoor idd wel buikpijn, dus go for it! 
@Lisette: hoe weet jij zonder echo's dan dat je bv niet 4 eitjes hebt (overstimulatie)? Misschien dat het anders is in Nederland. Ik ben een Nederlandse die in België woont, dus benieuwd wel of het hier hetzelfde verloopt. 

Heel gek trouwens, ik weet niet of jullie ook temperaturen (ik map dt in Fertility Friend)? Ik had dus duidelijk geen eisprong gehad, en op de echo bij gyn ook geen activiteit, dus daarom die Lutenyl, maar dan ineens is mijn temperatuur (blijvend) een stuk omhoog gegaan en lijkt het alsof ik nu ineens een eisprong heb gehad. Maargoed, dat zal wel wishful thinking zijn ;). Ik wil nu gewoon ongesteld worden - had niet gedacht dat ik dat ooit ging zeggen - en dan kan ik ook weer een nieuwe ronde Clomid in! 

Hi dames,
Wij zijn heel voorzichtig heel erg blij... sinds dinsdag test ik dus elke dag positief. Ik kan het bijna niet geloven. Heb er inmiddels 5 positieve testen op zitten, zowel vroege als normale testen. De vroege testen een vrij duidelijke streep en de normale testen hebben een lichte streep. Morgen zou ik waarschijnlijk mijn menstruatie moeten hebben. Hopelijk komt alles goed!

Liefs

@Lynntor: Gefeliciteerd!!!!!!! Wat superfijn voor je zeg. Misschien durf je nog niet echt blij te zijn, maar dit klinkt echt heel erg goed. Heb je ook al zo’n clearblue test gedaan die ‘zwanger’ zegt? Hoe lang ben je nu eigenlijk in totaal bezig met zwanger worden?
@Flie, jij ook gefeliciteerd! Wat leuk allemaal! 
Over dat je niet echt blij durft te zijn, ik zou dat ook hebben. Maar tegelijk denk ik: STEL het gaat fout... dan is dat net zo erg. Of je nu SUPER blij bent geweest, of deze blijheid nog even probeerde weg te stoppen: het is dan net zo klote. Dus kun je nu net zo goed maar gewoon heel blij zijn :) Maar snap dat dat in de praktijk heel lastig en onzeker is.
@nefwantsasecond: ik heb idd een seksverbod vanwege die 3 grote eitjes. Balen, maargoed, volgende cyclus weer een kans. Ik zit nu te wachten tot ik (ergens eind volgende week) ongesteld word. En dan kunnen we weer door. Maar merk dat ik heel ongeduldig ben hoor. En ergste: ik ben echt niet te genieten op sommige dagen. En dat wil ik echt niet, dus bij deze neem ik mezelf voor om daar echt wat meer op te letten ;-)

Terug
Bovenaan