Eisprong na Clomid

@xxbloempje: ze zeggen dat het kan zijn dat de testen negatief blijven als je wel je eisprong hebt.. maar dat het ook kan dat ie het wel aangeeft.. schijnt per persoon te verschillen .. dus we willen gwn de hele maand om de dag klussen.. en ik hoop gwn dat de testen bij mij wel positief worden als ik een eisprong heb.. en anders weet ik het na het bloedprikken.. 
Gr Lisette

@flie gefeliciteerd!!! Wat fijn

En bedankt dames voor jullie felicitaties. Ik hoop van harte dat het jullie ook gaat lukken de komende tijd!!

Liefs Lynn

@lynntor: jij ook gefeliciteerd ! 
@bloempje: het gaat hopelijk allemaal nog goed, ben iig nog niet ongesteld geworden ? wel wat pijn in m'n onderbuik. Hopelijk hoort dat erbij! 
@allemaal, dankjewel voor de felicitaties. Ter info: ik had mijn eerste echo op controle dag 12. Toen meteen één ei van 21mm bij 2.5 letrozol. Mijn ovulatietesten zouden waarschijnlijk niet werken omdat ik standaard een te hoog LH niveau heb. Toch deed ik de testen en had het gevoel na deze positieve echo, een dag erna echt een knalovulatietest te hebben gehad. Dus nog donkerder dan dat ze altijd al zijn. Hopelijk werkt het voor jullie ook. Daarna mocht ik ook progesteron bloedprikken. En had ik een waarde van 69, wat erg mooi was volgens de gynaecoloog. 
Duim weer voor iedereen ?! 
Liefs Flie 

Ik weet het allemaal niet.. m'n lijf doet raar.. heb een zwaar/opgeblazen gevoel.. lichte menstruatie krampen.. kan je bijwerkingen hebben van clomid als je ze twee dagen niet meer slikt? Ik ben begonnen met ovulatie testen .. dacht begin er toch maar mee.. heb er toch 24 liggen .. die is volgens mij negatief hij is iets lichter dan de teststreep.. maar t niet weten waarom je je zo voelt is echt vermoeiend! Haha  had ook al de gynaecoloog gebeld omdat ik geen echo krijg.. en dat doet ze alleen als je geprikt wordt anders zijn ze de hele dag echo's aan het maken werd mij verteld.. dus daar kwam ik ook niet verder mee
Gr Lisette

Hoi iedereen,
In oktober met Clomid gestart (korte schets: van september 2018 aan het proberen en in augustus alle onderzoeken (hsg, zaadstaal,bloed,..) gehad waar alles in orde bleek.)
Nu dus eerste ronde 50mg; echo gehad op dag 12 en daar zag de gynaecoloog 3 grote eitjes en 1 kleinere. Dus seksverbod van 10 dagen. + ik moest een morning afterpill nemen aangezien we op dag 10 het gezellig hadden gemaakt en ze risico op meerling wou uitsluiten. 
Toch gek om een morning afterpil te nemen (de eerste ooit ook voor mij) als je net wel kindjes wil..
De gynaecoloog vertelde ook dat ik meerdere eisprongen op verschillende dagen zou krijgen. Ik vraag mij dan af; als die eerste 3 eitjes zogezegd uitgesteld 'gesprongen' zijn door de morning after, dan zit er nog een vierde die ook nog kan springen? Ze springen toch niet allemaal tegelijk dan? Iemand hier ervaring mee? 
Groetjes Jules

hallo allemaal,
net terug van mn 1e fm echo ronde 3 clomid 150mg, cd12.. waar ik al bang voor was, wel eitjes maar allemaal onder de 10mm, niet noemenswaardig aldus gyn. 
vind het lastig om positief te blijven, en de gyn. stelt ook niet echt gerust met ' het kan nog alle kanten op.. ' maandagochtend 2e fm echo.
@Jules ik kan je niet verder helpen, heb er geen ervaring mee.. klinkt wel zuur indd dat je je een morningafterpil moet slikken terwijl je juist een kindje wil.

@JPBZ: wat vervelend zeg!! Snap dat je dan even de positiviteit niet kan vinden.. ik.duim voor je dat de volgende echo beter is!! 
Ik heb nu weer een ovulatie test gedaan.. de derde.. deze is wel echt donierdee,is deze positief of moet ie dan donkerder zijn?? Dit is voor mij zo nieuw.. ik weet het niet zo goed! 
https://www.mupload.nl/img/ye0o4zsuf0l.jpg
Doet ie het zo? 
Gr Lisette

Terug
Bovenaan